Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om en person aldri ringer, så er det fordi den personen ikke tenker på deg. Kjæresten min ringer aldri..

 

Han sier at han ikke har penger på mobilen, men jeg ser jo at han ringer til vennene sine osv..det vil si at han bare ikke vil bruke penger på meg..

 

Han spør sjelden om vi skal finne på noe sammen. Det er alltid jeg som må "mase".

 

Når vi er sammen så er han alltid så innmari beskjeden og forsikitig. Han holder lissom alltid litt tilbake. Han ventet 2 uker med å fortelle at han hadde vært utro.

 

Har prøvd å ta opp alle disse tingene med han, men det ser ikke ut som om han tenker noe videre på det. Tror ikke han bryr seg om meg, men at han bare liker å ha en kjæreste ...

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem nå. Vært på besøk hos :love: og veninna. Alt ble så mye mere komplisert etter at følelsene kom snikende. Klarer faktisk ikke snakke til henne slik jeg gjorde før. Jeg sier mye mindre nå. Hvorfor vet jeg ikke.

 

Skal på fylla sammen i morgen. Har på følelsen av at jeg kommer til å drite meg loddrett ut. Vanskelig å "holde seg" og bare være venn.

5074671[/snapback]

Vet, det blir vanskeligere når du tenker hva du føler for henne. Men du må slutte å ha tankene i de rommene, tenk bare på neste trekk! Tenk på det som et sjakkspill.

5077458[/snapback]

 

Det gikk jo greit nok. Gjorde noe jeg ikke skulle gjort, men var en kjekk kveld. Har dog gått i "vennefella" og det kan aldri bli noe mellom oss. Kommer nok til å holde følelsene mine for meg selv, vil ikke miste henne som venn.

 

Er skikkelig irriterende når jeg sitter og snakker med noen folk, så faller jeg plutselig ut av samtalen for jeg sitter og gløtter bort på henne og snakker med meg selv inne i hodet: "Wow, i kveld er hun virkelig flott. Fin touch med håret, liker den lille hårbiten som henger ned på siden - osvosv". Føler det har gått litt for langt når jeg plutselig, uten å være klar over det selv, blir sittende slik.

 

 

I mine øyne virker det som du finner deg i altfor mye. Kast han på dør, du fortjener bedre.

5081903[/snapback]

 

Støttes!

Lenke til kommentar
Det gikk jo greit nok. Gjorde noe jeg ikke skulle gjort, men var en kjekk kveld. Har dog gått i "vennefella" og det kan aldri bli noe mellom oss. Kommer nok til å holde følelsene mine for meg selv, vil ikke miste henne som venn.

 

Er skikkelig irriterende når jeg sitter og snakker med noen folk, så faller jeg plutselig ut av samtalen for jeg sitter og gløtter bort på henne og snakker med meg selv inne i hodet: "Wow, i kveld er hun virkelig flott. Fin touch med håret, liker den lille hårbiten som henger ned på siden - osvosv". Føler det har gått litt for langt når jeg plutselig, uten å være klar over det selv, blir sittende slik.

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier her. Jeg har unngått denne "vennefella" ved at jeg har fortalt henne om det. Spurte henne rett ut om vi bare var venner eller om vi var noe mer. Jeg fikk et uklart svar, så da er det fortsatt håp :D

 

Det du sier med at du blir sittende å kikke på henne, kjenner jeg også meg så alt for godt igjen. Selv om jeg ikke er glad i henne pga. utsenet. Jeg er vanvittig glad i livsgleden og personligheten hennes, men bare det å sitte å se på henne, er fantastisk. Med mindre hun sitter sammens med kjæresten sin. Da skygger jeg heller banen og prøver å tenke på noe annet sålenge;)

Lenke til kommentar
jaja..kossen skal eg si det då? hey du..har lissom funnet ut at du ikke duger som kjæreste lenger ..

5082165[/snapback]

 

Det er jo nettopp det han ikke gjør. Jeg kjenner hverken deg, han eller alle detaljene, men for meg så virker han som en skikkelig møkkamann.

 

Si at du ikke synes han har gitt deg den respekten du fortjener og at du dermed ikke vil være kjæresten hans lenger.

 

 

Etter du har sagt det så er det to mulige scenarioer som vil utspille seg:

#1: Han sier ok.

Bekrefter at han ikke bryr seg, ergo beviser at du har tatt det rette valget.

 

#2. Han ber på sine knær og lover at han vil forbedre seg.

Håpløst, nå er han bare redd for å miste sædbanken sin. For meg virker det som han har fått nok sjanser/muligheter.

 

Anyways, lykke til.

Lenke til kommentar

OK...dette blir det verste eg noengang har gjort. Gjør vondt allerede :(

 

Eg forteller han hele tiden kor glad eg e i han..og eg har sagt til han at eg ikke tror han bryr seg om meg, men fikk et noenlunde greit svar den gangen. Det virker bare ikke som at det nytter å snakke med guttet. Han sitter og vrir seg og syns det er ubehagelig. Uten å vite ka han unnskylder seg for så sier han sorry og ser ned til eg sier at det e ok..så e lissom alt fint igjen..men ingenting forandrer seg.

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Men jeg håper du hele tiden er ærlig med han. Fortell ham hva du tenker, og gjør det på en så skikkelig måte som mulig. Få han til å forstå!

 

Det vanskelige er jo at du fortsatt har følelser for ham. Men prøv å være så snill du kan, appeler til medfølelsen hans ;) det tror jeg vil funke. Jenter er veldig flinke til å treffe de riktige stedene der;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...