Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Men hvis han var utro ved å kysse ei annen jente, så kunne jeg nok tilgitt. Kommer sef. an på hvordan forholdet er da..

6374904[/snapback]

Herre, jeg ville ALDRI akseptert noe sånt! Tenk bare på hva som foregår inne i hodet hans/hennes FØR kysset. Det er IKKE noe annerledes, grensen er brutt, og forholdet kunne ikke holde han/hun fra å gjøre det. Og hvis ikke forholdet hindrer ham/henne, kan man trekke den konklusjonen at det ikke skal hindre deg heller, og dermed er forholdet brutt. Det blir omtrent som å stikke en nål inn i en ballong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil aldri tolerere utroskap. Først og fremst er den personen som er utro, feig. Vil man komme seg ut av forholdet, så kan man slå opp selv.

Er noen i forholdet utro, så kan man slå opp med en gang. Har det gått så langt at en er utro, så er ikke det et sunt og friskt forhold. Og kommunikasjonen er trolig nok så dårlig at man ikke er i stand til å løse de eventuelle problemene.

Lenke til kommentar
Jeg vil aldri tolerere utroskap. Først og fremst er den personen som er utro, feig. Vil man komme seg ut av forholdet, så kan man slå opp selv.

Er noen i forholdet utro, så kan man slå opp med en gang. Har det gått så langt at en er utro, så er ikke det et sunt og friskt forhold. Og kommunikasjonen er trolig nok så dårlig at man ikke er i stand til å løse de eventuelle problemene.

6375906[/snapback]

Amen. Er helt totalt enig!

Lenke til kommentar
Bare for å begynne.

Det er jævlig irriterende hvordan jenter er så uforklarlige.

Dessuten er det irriterende hvordan det føles at du aldri treffer den rette! Alltid en feil eller noe sånn(Som oftest at hu ikke liker deg)...

4872898[/snapback]

Alle jenter er ikke uforklarlige. Jeg er selv jente og synes at svært mange jenter oppfører seg sært og takler diverse situasjoner (da særlig innen kjærlighetslivet) særs merkelig. Men jeg forstår i de fleste tilfeller grunnene deres, dermed hvorfor de handler som de gjør. Jeg tror vi kan konkludere med at mange jenter ikke alltid er like flinke til å bruke hjernen fornuftig. Det samme gjelder mange gutter også.

Lenke til kommentar

smeboe: Nei, jeg har ingen konkrete planer, så det blir bare "vanlig" meningløs teksting, hvis du skjønner hva jeg mener? Poenget mitt er å vise at jeg ikke er "fornærmet", mtp. på avslaget, noe som mange har en tidens til å bli. I tillegg er det koselig å ha noen form for kontakt med henne.

Hun skal forresten til Barcelona den 2. Juli, så jeg vil gjerne prøve å få noe til å skje, før den tid.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Herre, jeg ville ALDRI akseptert noe sånt! Tenk bare på hva som foregår inne i hodet hans/hennes FØR kysset. Det er IKKE noe annerledes, grensen er brutt, og forholdet kunne ikke holde han/hun fra å gjøre det. Og hvis ikke forholdet hindrer ham/henne, kan man trekke den konklusjonen at det ikke skal hindre deg heller, og dermed er forholdet brutt. Det blir omtrent som å stikke en nål inn i en ballong.

6375877[/snapback]

Jeg synes ikke et kyss er grunn til å gjøre slutt et forhold som har vart lenge.

Men dette er noe jeg mener nå i senere tid. Jeg tenkte aboslutt ikke sånn før. Man blir kanskje litt mer tolerant med årene? Men så klart, vi e jo ail

sammen individa! :)

Lenke til kommentar

Det er rart at folk som aldri har opplevd utroskap kan uttale seg så bastant om saken. Man vet aldri hva man kommer til å gjøre før man faktisk befinnner seg i situasjonen selv eller har hatt det veldig tett innpå seg via noen andre.

Selv syntes jeg at det er litt vondt å høre folk når de sier ting som "once a cheat.." og " jeg ville aldri godtatt slikt" enkelte (ikke her) har framstillt det som om man er svak og feig når man tilgir utroskap. Jeg syns at alle fortjener en sjangse.

Men selvsagt. Er det følelser inni bildet eller at det har gått så langt som at det har ført til sex og det gjerne har vart over lange perioder...da ville jeg aldri tilgitt det.

Lenke til kommentar

Rune_F:

Jeg synes det høres flott ut at du venter til tirsdag, egentlig.. Det ekke desperat, men det viser at du vil ha kontakt med henne. ^^ Flinke.

Utroskap er en vanskelig ting. Snakket med en fyr som har et sånt forhold at han kan ligge med hvem han vil selv som han er gift, og samme med dama hans. "Så lenge det ikke er følelser inni bildet." Det var helt absurd for meg. Jeg ser ikke på det som så farlig når man bare er kjærster (kommer an på hvor lang tid man har vært sammen og alt, riktig nok), men gift? Da er man opptatt 24/7.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk klarer å være utro en gang. De kan umulig være klar over hvor mye det sårer den andre personen, eller så har de rett og slett ingen omtanke.

En venninne av meg opplevde at ektemannen var utro mot henne. Hun ga han en sjanse til, men da den røk, så var det slutt. Hun har hatt det utrolig tøft en lang periode nå (halvannet år)... og for oss som er venner er det vondt å ikke kunne gjøre mer for henne enn det vi kan.

Jeg tror ikke jeg noen gang kunne tilgitt om en kjæreste var utro mot meg... mulig jeg hadde gitt henne en sjanse til, men det hadde alltid vært i bakhodet hva hun hadde gjort mot meg, og redselen for at det skulle skje igjen. Det ville vært utrolig vanskelig å stole på henne hvis hun skulle jobbe overtid eller noe. Kall meg gjerne mistenksom, men det er jo de som er utro som bringer det på seg selv. Jenter som aldri har vist annet enn troskap mot meg, har jeg stolt på 100%... så utroskap er jeg helt sikker på at jeg aldri har vært utsatt for.

Jeg håper alle som leser dette som har vært utro har skjønt hva de har gjort mot den andre parten. Om vedkommende evt. ikke har funnet det ut, gjør ikke saken bedre. Og hvis noen av dere er utro? Kutt det ut, eller slå opp med den dere er sammen med. Velg én. For kommer det opp i dagen, så vil det såre mer enn om du slår opp.

Lenke til kommentar

Jeg er for tiden sammen med en jente som har type(hun har hatt samme fyren i mange år), men de bor litt vekke fra hverandre så da blir det vanskelig. Og hun har jo visse behov.. Det har eg og.. Så da.. da får heller typen leve med det.

Er ikke mitt problem. Er bare glad hun er utro og eg har jo jobbet hardt for å få det til..

Er eg slem?

Føler meg ikke slem, bare lykkelig igjen. Greit nok at det sikkert ikke varer, men det er bedre enn ingenting for min del.

Lenke til kommentar
Jeg er for tiden sammen med en jente som har type(hun har hatt samme fyren i mange år), men de bor litt vekke fra hverandre så da blir det vanskelig. Og hun har jo visse behov.. Det har eg og.. Så da.. da får heller typen leve med det.

Er ikke mitt problem. Er bare glad hun er utro og eg har jo jobbet hardt for å få det til..

Er eg slem?

Føler meg ikke slem, bare lykkelig igjen. Greit nok at det sikkert ikke varer, men det er bedre enn ingenting for min del.

6376690[/snapback]

Du liker å være andrevalget?

Lenke til kommentar

Er eg slem?

6376690[/snapback]

Du har ikke så mye selvtilit og respekt for deg selv og andre du? Får ikke å snakke om standaren du må ha, når du (unnskyld språket) knuller ei dame som vanligvis knuller en annen for så å ha deg som andrevalg når kjæresten F.eks ikke vil.

Forhold er mer en sex. Håper du tar til fornuft snart og skaffer deg en snill jente du kan ha et skikkelig forhold med.

Lenke til kommentar

Du liker å være andrevalget?

6376717[/snapback]

Som sagt, bedre enn ingenting.

6376765[/snapback]

Sorry, men da sliter du.

6376769[/snapback]

Aldri følt meg bedre eg.. Men kan forstå at enkelte her inne ikke liker det.

Så det er dere som har ett problem ikke meg.

Hva er sågale med bigami uansett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...