Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

darkness|: Jeg synes ikke dine dårlige erfaringer skal ødelegge forholdet hans. Personlig hadde jeg heller tatt sjansen på at denne jenten var "the one" framfor å tenke "jeg er ung, hun er garantert ikke den jeg tilbringer hele livet med". Han vil oppdage hvor mye han savner et forhold noen dager etter han har levd ungkarslivet, og da sitter han igjen uten dame.

Mitt råd: hvis du elsker henne, behold henne så lenge du bare kan.

6367194[/snapback]

I second that statement.

Jeg hadde byttet dette jeg har nå mot et langt, stabilt forhold anyday.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at han skal gjøre noe han ikke føler for å gjøre. Jeg sier bare at å hale det ut og bli enda mer bundet sammen før han plutselig føler seg kvelt og må ut ikke er en god idé. Personlig er jeg tilghenger av å være ærlig i alle situasjoner. Er det slik han føler det, så skylder han henne i det minste å være ærlig. Kanskje hun da har mer forståelse for at han trenger litt mer pusterom?

Lenke til kommentar

Joda, er han ikke 100% innstilt på forholdet så kan det fort gå galt. Synes selv det er veldig viktig at man er ærlig i et forhold, skal man lyve og slikt så går det fort galt. (Og det sårer.) Jeg ville nok revurdert forholdet om det var noe som ikke stemte helt.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Fylliken: Hold deg til dama di. Hun elsker deg og du elsker henne ;)

St.Matias: Kyssing kommer 100% naturlig for alle. Letteste i verden.

6366413[/snapback]

Alle kan kysse, men det er ikke så mange som er gode til det.

6367619[/snapback]

Det er vel ytterst få som er flinke fra første øyeblikk, men det tar ikke lang tid før man lærer det. Jeg kan ikke tenke meg at jeg var noe særlig å kysse første gang, men forhåpentligvis har jeg skjerpet meg litt.

Lenke til kommentar

Takk for mange svar, akkurat idiot greiene likte jeg ikke, men takk de som støtta meg der. Nyhus, jeg håpa egentlig at du ikke skulle sjekke denne posten da. ;)

Du vet jeg elsker jenta mi nyhus, men du kan vel skjønne at jeg er nysgjerrig? Du kjenner meg nyhus, jeg er en nysgjerrig person. :)

Men ihvertfall, jeg har faktisk snakka med dama om dette, men vi har vel egentlig ikke fullført sammtalen. Hu klarer å komme seg vekk på en eller anna måte :hmm:

Jeg vil leve resten av mitt liv med henne, men jeg hører så mye om folk som sier: Jeg elsker å være singel ass, det er så jævlig digg" så begynner du å tenke.

Og som darkness| sa, det er forskjellig mellom å slå seg ut med dama og med å være singel og oppleve forskjellige ting før jeg slår meg til ro.

Og hvis jeg ikke får gjort det, kommer jeg til å tenke hvordan det kan være resten av mitt liv? eller går det bare vekk?

Lenke til kommentar

Jenter altså! I går var jeg med ei vennina av meg, var på besøk hos henne, hadde det koslig og kysset henne på vei ut av døra... nå, dagen etter så vil hun nesten ikke treffe meg? Hadde egentlig avtalt å finne på noe med henne etter hun hadde vært med vennina henns, men nå har de gått på hyttetur :blink:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Takk for mange svar, akkurat idiot greiene likte jeg ikke, men takk de som støtta meg der. Nyhus, jeg håpa egentlig at du ikke skulle sjekke denne posten da. ;)

Du vet jeg elsker jenta mi nyhus, men du kan vel skjønne at jeg er nysgjerrig? Du kjenner meg nyhus, jeg er en nysgjerrig person. :)

Men ihvertfall, jeg har faktisk snakka med dama om dette, men vi har vel egentlig ikke fullført sammtalen. Hu klarer å komme seg vekk på en eller anna måte  :hmm:

Jeg vil leve resten av mitt liv med henne, men jeg hører så mye om folk som sier: Jeg elsker å være singel ass, det er så jævlig digg" så begynner du å tenke.

Og som darkness| sa, det er forskjellig mellom å slå seg ut med dama og med å være singel og oppleve forskjellige ting før jeg slår meg til ro.

Og hvis jeg ikke får gjort det, kommer jeg til å tenke hvordan det kan være resten av mitt liv? eller går det bare vekk?

6367827[/snapback]

Du har et problem, ikke noe tvil om det. Jeg er enig med alle her egentlig. En bør ikke gi opp ei dame man virkelig elsker og vil dele livet med, men mange forhold i den alderen pleier å ryke. Man må få leve livet litt, jeg forstår deg godt. Jeg tenkte samme tanken da jeg var sammen med eksen min (dog vi er en del eldre og hadde levd livet en del FØR forholdet), men jeg tenkte også at jeg heller ville satse på henne (ikke at det gikk så bra da, men vi prøvde!)

Hva som er rett å gjøre vet bare du, men vær ærlig! For all del ikke bli i forholdet hvis du egentlig vil noe annet, og ikke bli i forholdet om du tror du kommer til å bli utro. Utroskap og uærlighet er noe av det verste en kan oppleve. Om du virkelig elsker henne, men vil sette andre ting i livet foran det akkurat nå, så unner du henne sannheten. Det vil være det beste for henne også, selv om det selvsagt blir jævlig en periode - for dere begge. Om du derimot tror du kommer til å angre etter noen uker/mnd så lønner det seg kanskje å satse for fullt på forholdet heller, ikke gjøre noe som kan ødelegge fremtiden deres.

Good luck!

EDIT: Ble bare et virrvarr av tanker der, håper du er med på hva jeg mener :p

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Jenter altså! I går var jeg med ei vennina av meg, var på besøk hos henne, hadde det koslig og kysset henne på vei ut av døra... nå, dagen etter så vil hun nesten ikke treffe meg? Hadde egentlig avtalt å finne på noe med henne etter hun hadde vært med vennina henns, men nå har de gått på hyttetur  :blink:

6368287[/snapback]

Ikke tenk. Du blir paranoid. Eneste tipset jeg har. ><

Lenke til kommentar

Smetho, drit bra sagt. det hjalp meg mye. Men sitter fortsatt fast på det punktet at hvis jeg sier noe til henne. altså slå opp eller ber om å ta en pause, tar hun meg ikke tilbake. Og det er vel ikke rart heller?

Takk for all hjelp, hvis det er flere som har noen tips, ville det vært koslig hvis noen enten fortsatte her eller sendte meg en pm.

Lenke til kommentar
Smetho, drit bra sagt. det hjalp meg mye. Men sitter fortsatt fast på det punktet at hvis jeg sier noe til henne. altså slå opp eller ber om å ta en pause, tar hun meg ikke tilbake. Og det er vel ikke rart heller?

Takk for all hjelp, hvis det er flere som har noen tips, ville det vært koslig hvis noen enten fortsatte her eller sendte meg en pm.

6369060[/snapback]

Var jeg deg, så ville jeg ikke tatt sjangsen på å miste ei jente jeg elsker for å rote med noen andre.

Lenke til kommentar
Jeg har kjæreste, men har lyst på ny mus; hvordan overtaler jeg dama til å la meg pule villt i noen uker?

Funker ikke. =(

6368648[/snapback]

Dump dama ... pul litt rundt. Angre senere ... gjort det selv. Går fint det!

6368708[/snapback]

Sir, yes sir!

edit: Jeg ombestemte meg. Jeg tror jeg heller forblir i det lykkelige forholdet mitt :)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...