Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Jeg har tilbrakt dagen sammen med en kjempejente. Vi har kjent hverandre lenge, men i det siste har det skjedd ting. Da jeg hadde fulgt henne til døra for kvelden sto vi bare der og smilte. Jeg hadde lyst til å kysse henne og jeg så at hun også hadde lyst til det. Men jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frem, det eneste jeg sa var, hva er det??. Det må være noe av det dummeste jeg kunne sagt. Så ga vi hverandre en klem før jeg sa hade og dro. Senere i kveld spurte jeg henne om hun ville kysse meg og hun sa ja og jeg sa at jeg også hadde lyst til det. Så spurte hun om jeg ville komme på besøk til henne i morgen og jeg sa selvfølgelig ja.

Jeg tror det kommer til å bli noe kyssing, men jeg vet verken hvordan jeg sakl gå frem eller når det er passelig å gjøre det. Kan jeg få noen tips?

6364586[/snapback]

ikke stikk tunga di rett inn i munnen med en gang.. gå litt forsiktig fram.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når hun gjør noe, så svarer du med samme mynt, for å si det slik. Bare sånn at du sikrer deg. Men igjen, det er VELDIG vanskelig å drite seg ut når man kysser. Bare ikke stikk tunga ned i halsen på henne, og la den være der liksom. Flørt lett med tungen hennes om du føler deg trygg nok på det, så skal det gå bra, tror jeg. Lykke til iallefall! :)

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite problem.

Jeg er forlova, med ei jente jeg elsker. Burde vel også si at jeg er 17 år. Jeg har lyst til å leve resten av mitt liv med denne jenta. Og hu vil leve resten av livet sitt med meg.

Problemet mitt er da som følger. Jeg har kun opplevd seksuelle ting med denne jenta. Alt etter kyssing for å si det på den måten.

Jeg har lyst til å være "ungdom" for å si det på den måten før jeg "setter meg til ro"

Men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få til det. Jeg har allerede slått opp med hu 1 gang før, og kom krypende tilbake 4 dager etterpå. Hu tok meg tilbake "obviously", men har sagt klart ifra at hvis jeg gjør det igjen. Tar hun meg ikke tilbake. Hva skal jeg gjøre? Kommer jeg til å komme over det, eller kommer jeg til å tenke på det resten av mitt liv? Hjelpe meg please.

Takk på forskudd!

EDIT: Matias, hvis du ser dette før dagen det skal skje, gjør det på denne måten, jævlig bra tipps jeg fikk av ei venninne, Gå 90% og la hu gå de resterende 10%

bare gå de %ene og da kommer hun til deg ;) lykke til!

Endret av Fylliken
Lenke til kommentar

Du kan faktisk være ungdom sammen med denne jenta, selv om du føler deg kanskje litt "låst-fast".

Men det trenger faktisk ikke å være slik, her trenger du et åpent sinn.

Hvis dere elsker hverandre, óg virkelig ønsker og dele resten av livet sammen så ordner det seg.

Dere kan kanskje gjøre litt "crazy" ting sammen, finn noe på noe sprell.

Bare ikke ta "dere" for" høytidlelig på grunn av at dere har lyst til å leve resten av livet sammen.

Du kan vel fremdeles ha dame og finne på mye faen vel? :cool:

(Nei, ikke one-night stands med "digge-der-og-da-jenter" på diverse forskjellige fester)

Lenke til kommentar

Fylliken: Hvorfor har du lovd deg bort(forlovet deg) når du vil gjøre ting som egentlig bryter med dette?

Idiot.

Du har 2 alternativer:

1. Slå opp med dam, bryte lovnaden og antagligvis enda med at hun hater og dermed få muligheten til å "slå deg løs".

2. Slå deg løs med dama.

For å si det sånn: Du trenger ikke være mer enn 2 mennesker for å ha det gøy. :p

Hva er vel bedre enn å "være ungdom" med ei du elsker? Å ha sex med flest mulig er meningsløst.

Lenke til kommentar

Ja, er ikke spesielt vanskelig akkurat :)

St. Matias: Prøv og slapp av litt, og ikke tenke på alt som kan gå galt. Prøv å ta ting som det kommer og sett ting i perspektiv. Hun har jo til og med sagt at hun vil kysse deg, så da trenger du hvertfall ikke å bekymre deg for hvordan hun reagerer.

Lenke til kommentar
St.Matias: Kyssing kommer 100% naturlig for alle. Letteste i verden.

Indeed.

6366462[/snapback]

Det er jammen ikke garantert! Kyssa en gang en som var helt håpløs, virka som han skulle sette rekord i å bevege leppene fortest mulig...Gud bedre, glad jeg slapp å kysse han flere ganger:-P

Ikke for å ødelegge for noen nei, men kan da ikke ta alt for gitt. Må jo prøve først! Går det så går det.

Lenke til kommentar
Fylliken: Hvorfor har du lovd deg bort(forlovet deg) når du vil gjøre ting som egentlig bryter med dette?

Idiot.

Du har 2 alternativer:

1. Slå opp med dam, bryte lovnaden og antagligvis enda med at hun hater og dermed få muligheten til å "slå deg løs".

2. Slå deg løs med dama.

For å si det sånn: Du trenger ikke være mer enn 2 mennesker for å ha det gøy. :p

Hva er vel bedre enn å "være ungdom" med ei du elsker? Å ha sex med flest mulig er meningsløst.

6366377[/snapback]

Først og fremst. Man er ikke idiot bare fordi man gjør et feiltrinn i ung alder.

1. Han er ærlig. Ærlighet er det beste man kan bidra med i et forhold.

2. Å slå seg løs med damen er ikke det samme som å slå seg løs på egenhånd. Hvor mange av denne typen forhold varer livet ut? Svært få. Når man blir sammen i så ung alder, er det nesten dømt til å mislyktes. Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har vært der. Man vokser fra hverandre, og man trenger å rase fra seg på egenhånd før man kan "committe" seg helt (av mangelen på et norsk ord i mitt ordforråd). Å rase fra seg innebærer ikke bare å ha det gøy, men å lære ting av egne erfaringer som bare kommer av å være alene.

Lenke til kommentar

darkness|: Jeg synes ikke dine dårlige erfaringer skal ødelegge forholdet hans. Personlig hadde jeg heller tatt sjansen på at denne jenten var "the one" framfor å tenke "jeg er ung, hun er garantert ikke den jeg tilbringer hele livet med". Han vil oppdage hvor mye han savner et forhold noen dager etter han har levd ungkarslivet, og da sitter han igjen uten dame.

Mitt råd: hvis du elsker henne, behold henne så lenge du bare kan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...