Sperzel Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Tenkte jeg skulle se et par filmer i natt, kanskje det får meg på andre tanker. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Har det noen gang vært lov, chris?Min personlige oppfatning, er at jenter elsker nikkedukker, som sier javel til alt de sier. 6357647[/snapback] Vet egentlig ikke, men tror i forbindelse med litt seriøse damer. Endret 21. juni 2006 av chris Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Har det noen gang vært lov, chris?Min personlige oppfatning, er at jenter elsker nikkedukker, som sier javel til alt de sier. 6357647[/snapback] Vet egenltig ikke, men tror i forbindelse med litt seriøse damer. 6357994[/snapback] Si i fra, hvis du finner en så herlig dame! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Åå Kan ikke alle bli sammen igjen? *Kaste kjærlighetsstøv på alle* 6356661[/snapback] I wish. Om du kan supplere med ei ålreit, smart jente som er interessert i meg. 6356824[/snapback] Det var da fælt så kravstor du skulle være! 6357716[/snapback] Øh....? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Ironi er en fin bil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Ironi er en fin bil 6358060[/snapback] Det var det jeg tenkte og. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 En ting jeg lurer på, er det plutselig ikke lov for oss gutta å være dyp i tankegangen heller nå da? 6357623[/snapback] Har enda ikke funnet en jente jeg kan filosofere med. Men de må finnes der ute, jeg mener, hvis gutter kan filosofere så kan da vel forsyne meg jentene gjøre det også?! *gleder meg til jeg finner en sånn jente* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 En ting jeg lurer på, er det plutselig ikke lov for oss gutta å være dyp i tankegangen heller nå da? 6357623[/snapback] hvis gutter kan filosofere så kan da vel forsyne meg jentene gjøre det også?! 6359378[/snapback] Nei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Nettopp slutt med dama. Litt over ett halvt år ble det. Er helt ødelakt nå 6356452[/snapback] Du får endre signaturen din og ta turen inn i Deppetråden og grine sammen med resten av oss. Utrooolig hvor mange forhold som ryker for tiden! 6356538[/snapback] Æsj, deppetråden skal alltid slå mynt på andres ulykke... umoralsk! Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 En ting jeg lurer på, er det plutselig ikke lov for oss gutta å være dyp i tankegangen heller nå da? 6357623[/snapback] Har enda ikke funnet en jente jeg kan filosofere med. Men de må finnes der ute, jeg mener, hvis gutter kan filosofere så kan da vel forsyne meg jentene gjøre det også?! *gleder meg til jeg finner en sånn jente* 6359378[/snapback] jeg filosoferer mye det er morsomt å finne ut av ting, spesielt rare ting å sånn. heldig vis har jeg en kjæreste som jeg kan snakke med om alt, og vi kan filosofere sammen om alt. hihi. vi snakker om mye rart ass.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Har følelsen av at typen din er ganske smart egentlig, Flua. Virker hvertfall sånn ut fra inleggene hans her på forumet og den gangen jeg traff han i Hamar. Edit: Var litt OfT det der egentlig. Men men. Endret 22. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 hva betyr oft?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Off-topic. *danse* Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 hehe. ok. da vet jeg det *notere bak øret* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Har følelsen av at typen din er ganske smart egentlig, Flua. Virker hvertfall sånn ut fra inleggene hans her på forumet og den gangen jeg traff han i Hamar. 6360793[/snapback] *føle seg litt beæret* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Har følelsen av at typen din er ganske smart egentlig, Flua. Støttes. Bloggen hans er en fryd å lese, mye fornuftig. (Selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt. ) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har tilbrakt dagen sammen med en kjempejente. Vi har kjent hverandre lenge, men i det siste har det skjedd ting. Da jeg hadde fulgt henne til døra for kvelden sto vi bare der og smilte. Jeg hadde lyst til å kysse henne og jeg så at hun også hadde lyst til det. Men jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frem, det eneste jeg sa var, hva er det??. Det må være noe av det dummeste jeg kunne sagt. Så ga vi hverandre en klem før jeg sa hade og dro. Senere i kveld spurte jeg henne om hun ville kysse meg og hun sa ja og jeg sa at jeg også hadde lyst til det. Så spurte hun om jeg ville komme på besøk til henne i morgen og jeg sa selvfølgelig ja. Jeg tror det kommer til å bli noe kyssing, men jeg vet verken hvordan jeg sakl gå frem eller når det er passelig å gjøre det. Kan jeg få noen tips? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Ohhhh.. jeg ville prøvd med å.. kysse jenten? Tviler på at hun forventer at du skal gjøre noe klossete greier før du kysser hun. Vil hun kysse deg tilbake vill hun mest sansynlig ta hintet når du lukker øynene, gjør noe dumt med munnen å lener deg klossete fremmover. Endret 22. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 ok, det hjalp meg litt... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Ironi? Det er rett og slett bare å hoppe i det gutten min, ikke noe hokus pokus da kan si for at det blir lettere. Sjangsene for at hun står å ler etterpå er mikroskopiske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg