Veronica Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Åå Kan ikke alle bli sammen igjen? *Kaste kjærlighetsstøv på alle* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Åå Kan ikke alle bli sammen igjen? *Kaste kjærlighetsstøv på alle* 6356661[/snapback] I wish. Om du kan supplere med ei ålreit, smart jente som er interessert i meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* 6355705[/snapback] Er det bare meg eller krangler dere veldig mye? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Bah... jenta jeg liker skulle på teltur med en annen gutt... vet ikke hva jeg skal gjøre for å ikke tenke på hun... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hun det var snakk om sist gang? Edit: Eller roter jeg kanskje nå. Endret 21. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg lurer på om visse globale(eller "store") ting kan påvirke slikt som om folk slår opp eller blir sammen. fks. om hvordan magnetfeltet globalt er kan påvirke psyken elns... *filosoferer videre* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* 6355705[/snapback] Er det bare meg eller krangler dere veldig mye? 6356836[/snapback] Vet ikke. Vet bare at jeg orker ikke mer, jeg fortjener ikke å bli kalt stygg og at han angrer på at han noen gang ble kjent med meg, selv om han sier dette i sinne blir jeg så utrolig, utrolig lei meg. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 I dag hadde jeg besøk av min kjære Var fint, vi så film sammen, og spiste litt pizza Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* 6355705[/snapback] Er det bare meg eller krangler dere veldig mye? 6356836[/snapback] Vet ikke. Vet bare at jeg orker ikke mer, jeg fortjener ikke å bli kalt stygg og at han angrer på at han noen gang ble kjent med meg, selv om han sier dette i sinne blir jeg så utrolig, utrolig lei meg. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 6356870[/snapback] Au. Du fortjener bedre enn det. Mye bedre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 *snip* 6355705[/snapback] Er det bare meg eller krangler dere veldig mye? 6356836[/snapback] Vet ikke. Vet bare at jeg orker ikke mer, jeg fortjener ikke å bli kalt stygg og at han angrer på at han noen gang ble kjent med meg, selv om han sier dette i sinne blir jeg så utrolig, utrolig lei meg. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 6356870[/snapback] Er jo ganske typisk at man sier ting man ikke mener når man er sint da. Og det at det sårer er vel kanskje noe av meninga, selv om man kanskje ikke mener det. Om du forstår. Men jeg skjønner veldig godt at du blir såret av det, jeg hadde blitt det selv. (Og har fått høre det i et tidligere forhold.) Si at du må snakke med han, og fortell han at det sårer noe helt for jævlig. I et forhold skal man ikke si ting som sårer, selv om det kan være vanskelig å la være innimellom. (Er jo ekstra fristende for en part å si ting når man vet at det sårer da.) Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Aah! Jenter er så kompliserte as! Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det 6334884[/snapback] Eller så er det helt snudd på hode, de tar initiativ og steg, også kanskje de bare nja tja hm.. Å myse på damene er som å gå inn i et stort bibliotek eller et marked for bøker. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hun det var snakk om sist gang? Edit: Eller roter jeg kanskje nå. 6356851[/snapback] Korrekt, det er hun som jeg snakket om sist gang. Jeg kommer meg ikke over hun, men sjansene for at hun kommer til å få seg noe idag med han gutten hun liker er store, og det ødelegger meg innvendig. Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kjærlighet burde vært forbudt.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skjønner deg godt, Midi. Har vært borti det samme et par ganger selv. Det er veldig plagsomt. :\ Kan egentlig ikke si noe annet enn at du bare må tenke på noe annet, men det vet jeg ikke er så veldig lett. Lykke til hvertfall. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hun det var snakk om sist gang? Edit: Eller roter jeg kanskje nå. 6356851[/snapback] Korrekt, det er hun som jeg snakket om sist gang. Jeg kommer meg ikke over hun, men sjansene for at hun kommer til å få seg noe idag med han gutten hun liker er store, og det ødelegger meg innvendig. 6357394[/snapback] Huff, vet hvordan det er. Opplevd det samme selv noen ganger :!: Selvom det suger helt vilt nå, så går det over etterhvert. Stikk ut med noen kompiser (vet det er vanskelig) og finn på et eller annet. Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe. Endret 21. juni 2006 av stakan Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe. 6357440[/snapback] Vel, mye er så vondt at det ikke er godt for noe. Dog kommer man seg i gjennom det meste. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 En ting jeg lurer på, er det plutselig ikke lov for oss gutta å være dyp i tankegangen heller nå da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har det noen gang vært lov, chris? Min personlige oppfatning, er at jenter elsker nikkedukker, som sier javel til alt de sier. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Åå Kan ikke alle bli sammen igjen? *Kaste kjærlighetsstøv på alle* 6356661[/snapback] I wish. Om du kan supplere med ei ålreit, smart jente som er interessert i meg. 6356824[/snapback] Det var da fælt så kravstor du skulle være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg