Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

6355705[/snapback]

Er det bare meg eller krangler dere veldig mye?

6356836[/snapback]

Vet ikke. Vet bare at jeg orker ikke mer, jeg fortjener ikke å bli kalt stygg og at han angrer på at han noen gang ble kjent med meg, selv om han sier dette i sinne blir jeg så utrolig, utrolig lei meg. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :(

Lenke til kommentar
*snip*

6355705[/snapback]

6356836[/snapback]

Vet ikke. Vet bare at jeg orker ikke mer, jeg fortjener ikke å bli kalt stygg og at han angrer på at han noen gang ble kjent med meg, selv om han sier dette i sinne blir jeg så utrolig, utrolig lei meg. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :(

6356870[/snapback]

Au. Du fortjener bedre enn det. Mye bedre.

Lenke til kommentar
*snip*

6355705[/snapback]

6356836[/snapback]

6356870[/snapback]

Er jo ganske typisk at man sier ting man ikke mener når man er sint da. Og det at det sårer er vel kanskje noe av meninga, selv om man kanskje ikke mener det. Om du forstår. Men jeg skjønner veldig godt at du blir såret av det, jeg hadde blitt det selv. (Og har fått høre det i et tidligere forhold.)

Si at du må snakke med han, og fortell han at det sårer noe helt for jævlig. I et forhold skal man ikke si ting som sårer, selv om det kan være vanskelig å la være innimellom. (Er jo ekstra fristende for en part å si ting når man vet at det sårer da.)

Lenke til kommentar
Aah! Jenter er så kompliserte as!

Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det ;)

6334884[/snapback]

Eller så er det helt snudd på hode, de tar initiativ og steg, også kanskje de bare nja tja hm..

Å myse på damene er som å gå inn i et stort bibliotek eller et marked for bøker.

Lenke til kommentar
Hun det var snakk om sist gang?

Edit: Eller roter jeg kanskje nå. :blink:

6356851[/snapback]

Korrekt, det er hun som jeg snakket om sist gang. Jeg kommer meg ikke over hun, men sjansene for at hun kommer til å få seg noe idag med han gutten hun liker er store, og det ødelegger meg innvendig.

Lenke til kommentar
Hun det var snakk om sist gang?

Edit: Eller roter jeg kanskje nå. :blink:

6356851[/snapback]

Korrekt, det er hun som jeg snakket om sist gang. Jeg kommer meg ikke over hun, men sjansene for at hun kommer til å få seg noe idag med han gutten hun liker er store, og det ødelegger meg innvendig.

6357394[/snapback]

Huff, vet hvordan det er. Opplevd det samme selv noen ganger :!: Selvom det suger helt vilt nå, så går det over etterhvert. Stikk ut med noen kompiser (vet det er vanskelig) og finn på et eller annet. Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...