Feh Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Stryk alt Den Røde Tsar sa utenom pengene, slik du kommer deg langt i livet. Velg etter puppestørrelse hvis du har mye penger selv. 6336158[/snapback] Jepp. For de som har store pupper (fake), har ofte omvendt proporsjanlt like mye penger. Store pupper - lite penger. Ei venninde har nettop forstørret brystene, for andre gang. Først 235 gram i hver, nå 500 og en stor D-cup . Kostet henne tilsammen litt over 70.000 kr... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er litt merkelig at man sitter og leter etter feil hos partneren Det gjør ihvertfall jeg, for jeg mener at hun ikke burde være for perfekt, for jeg selv mener jeg er stygg og feit, og har lite å gi tilbake. Men når man har funnet en del feil, er det enklere har funnet noen, men da måtte jeg jaggu inn i detaljer :S Hun har bare kontantkort, og hun bruker Internet Explorer. Men det er bra nok Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er litt merkelig at man sitter og leter etter feil hos partneren Det gjør ihvertfall jeg, for jeg mener at hun ikke burde være for perfekt, for jeg selv mener jeg er stygg og feit, og har lite å gi tilbake. 6336569[/snapback] Du prøver å finne feil hos kjæresten din fordi du er stygg og feit? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er litt merkelig at man sitter og leter etter feil hos partneren Det gjør ihvertfall jeg, for jeg mener at hun ikke burde være for perfekt, for jeg selv mener jeg er stygg og feit, og har lite å gi tilbake. 6336569[/snapback] Du prøver å finne feil hos kjæresten din fordi du er stygg og feit? 6337331[/snapback] Det vil jo være naturlig med tanke på "hva ser hun i meg?"-syndromet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har råttent dårlig selvbilde, men bra selvtillit (guess what? it's not the same) og får høre rett som det er fra damen hvor fantastisk jeg er. Uansett om jeg selv vet (vet i den forstand at jeg har vokst opp med å høre det) at jeg er avskyelig, syns jeg det er godt å høre henne motbevise meg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har råttent dårlig selvbilde, men bra selvtillit (guess what? it's not the same) og får høre rett som det er fra damen hvor fantastisk jeg er. Uansett om jeg selv vet (vet i den forstand at jeg har vokst opp med å høre det) at jeg er avskyelig, syns jeg det er godt å høre henne motbevise meg 6337391[/snapback] Har det helt likt Aner ikke hva hun ser i meg, men hun sverger på liv, jord og himmel at hun elsker meg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Føler meg egentlig skikkelig elendig. Helt tom, ensom og med en elendig magefølelse. Men jeg vet at dette er det riktige. Det er kjipt når det riktige valget innebærer så mye smerte. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg sitter opp halve natten bare tenker på hun . er jeg forelsket eller betatt?Det er ikke bare bra å sitte å tenkte på henne natten gjennom. Jeg blir trøtt sliten og sur, men hva skal jeg gjøre med dette såkalte "Problemet"? det er grusomt for når jeg ser henne rødmer jeg. alt går for det meste nedover dette er det jeg trenger hjelp om håper på svar Btw: hun er dritfin 6335690[/snapback] Dette "problemet" må du ta tak i selv. Snakk med henne, forsøk å få henne med på å gjøre ting, kanskje sammen med venner først, så kanskje dere to alene. Forelskelsen kan ingen gjøre noe med, men om du stagnerer helt, hjelper det å være sammen med venner, og få tankene over på andre ting. Snittleif; hva vil du si forskjellen er? Selvbilde er hvordan du ser på deg selv og selvtillit handler om hvordan du tror andre ser på deg? Vil bare ha det klart liksom... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Snittleif; hva vil du si forskjellen er? Selvbilde er hvordan du ser på deg selv og selvtillit handler om hvordan du tror andre ser på deg? Vil bare ha det klart liksom... 6339992[/snapback] Selvbilde er hvordan man ser på seg selv og det kan også gå over i hvordan enn tror andre ser på seg. Selvtillit går mer på hva slags syn man har på hvordan man tror man vil takle enkelte hendelser. F.eks tror jeg at det ikke finnes en eneste sang jeg ikke kan spille på bass, hvis jeg bare øver på den. God selvtillit Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Okey Lurer på om det er noe på gang for meg nå, men vi får se... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) *Venter spent (...)* ........ Endret 20. juni 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg er forelsket i snittleif Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) jeg er forelsket i snittleif 6347151[/snapback] Jeg også. Han er så snill og grei og kjøper ting til meg på de lange reisene sine. Men seriøst, du har kapret en stødd der gitt. Endret 20. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg er forelsket i snittleif 6347151[/snapback] Jeg også. Han er så snill og grei og kjøper ting til meg på de lange reisene sine. Men seriøst, du har kapret en stødd der gitt. 6347166[/snapback] hihi. men da har vi noe til felles jeg vet, han er den beste gutten jeg noen sinne har møtt. 6 måneders dag snart å greierågreier Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har råttent dårlig selvbilde, men bra selvtillit (guess what? it's not the same) og får høre rett som det er fra damen hvor fantastisk jeg er. Uansett om jeg selv vet (vet i den forstand at jeg har vokst opp med å høre det) at jeg er avskyelig, syns jeg det er godt å høre henne motbevise meg 6337391[/snapback] Føler det på samme måte som deg. Har ikke peiling på hva hun ser i meg, men hun hun gjør det i alle fall Det er koselig å vite, når du gjennom hele oppveksten har hørt at du er bare en ubetydelig dritt Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har råttent dårlig selvbilde, men bra selvtillit (guess what? it's not the same) og får høre rett som det er fra damen hvor fantastisk jeg er. Uansett om jeg selv vet (vet i den forstand at jeg har vokst opp med å høre det) at jeg er avskyelig, syns jeg det er godt å høre henne motbevise meg 6337391[/snapback] Føler det på samme måte som deg. Har ikke peiling på hva hun ser i meg, men hun hun gjør det i alle fall Det er koselig å vite, når du gjennom hele oppveksten har hørt at du er bare en ubetydelig dritt 6347212[/snapback] hihi dere er fantastiske gutter begge to ska jeg fortelle dere!! verden er sjalu for det finnes noen som dere. og dum for å ville ødelegge. det står i en veldig bra bok at folk som ikke forstår, hater. de dreper og tilslutt angrer, da elsker de den persjonen de har ødelagt og tenker hvor fantastisk han var. husk at alle mennesker er like mye verd, om dere forstår det er verden på vei til det bedre Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tør jeg spørre hvilken bok? Jeg fikk plutselig lyst til å lese den Det var veldig godt sagt, og veldig sant. Hvorfor hate og fordrive, bekjempe og drepe? Hvorfor ikke elske? Mennesket er ikke laget for å hate, mennesket er laget for å elske. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg sitter opp halve natten bare tenker på hun . er jeg forelsket eller betatt?Det er ikke bare bra å sitte å tenkte på henne natten gjennom. Jeg blir trøtt sliten og sur, men hva skal jeg gjøre med dette såkalte "Problemet"? det er grusomt for når jeg ser henne rødmer jeg. alt går for det meste nedover dette er det jeg trenger hjelp om håper på svar Btw: hun er dritfin 6335690[/snapback] Du går bort å snakker med henne Vær deg selv... Det er først nå jeg forstår hva det vil si å være seg selv. Det er å si det du har lyst til, og å gjøre akkuratt det du har lyst til. Drit i hva alle andre mener og tror, og drit i hva jenta mener og tror. For du kan ikke lese tanker og du vet aldri hva jenta tenker om deg. Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tør jeg spørre hvilken bok? Jeg fikk plutselig lyst til å lese den Det var veldig godt sagt, og veldig sant. Hvorfor hate og fordrive, bekjempe og drepe? Hvorfor ikke elske? Mennesket er ikke laget for å hate, mennesket er laget for å elske. 6348082[/snapback] tror det var himelske samtaler. det er ikke ordrett. :!: det er foresten gud/kraften/enegi-chi een som sier det. Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg sitter opp halve natten bare tenker på hun . er jeg forelsket eller betatt?Det er ikke bare bra å sitte å tenkte på henne natten gjennom. Jeg blir trøtt sliten og sur, men hva skal jeg gjøre med dette såkalte "Problemet"? det er grusomt for når jeg ser henne rødmer jeg. alt går for det meste nedover dette er det jeg trenger hjelp om håper på svar Btw: hun er dritfin 6335690[/snapback] skriv et brev. jeg kan hjelpe deg om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg