Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

alle har det.

Men tar en liten story dette er flaut ment når jeg gikk på barneskolen 6 klasse eller noe sånn så var jeg litt dum og spurte en

6-8 ganger om vi skulel væøre sammen og jeg tok ikek hinet

5074502[/snapback]

På barneskolen er det og spør så mange ganger at de ikke gidder og høre maset lengre og bare svarer ja. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg også har noen artige slike historier fra barneskolen. Morsome å le av når du blir litt eldre og snakker med de personene det gjelder.

Ikke tenk så mye på det. Du er tross alt bare 14 år. Lev livet som en 14-åring. Ikke gled deg til du blir 16 og kan imponere damene med moped eller no. Selv angrer jeg veldig på at jeg tenkte slik når jeg var i denne alderen. Du kommer aldri til å få denne tiden du nå er i tilbake. Gjør det beste ut av det!

Jenter kommer av seg selv når det er behov for det, og den alderen du er i er den minst trygge å bli sammens med noen(hvis det er noe som heter det?) Jentene påstår at de er så mye mer utviklet enn guttene, men de er egentelig bare mye mer innviklet ;)

Smør deg med tolmodighet og lev livet i dag! :D

Lenke til kommentar
alle har det.

Men tar en liten story dette er flaut ment når jeg gikk på barneskolen 6 klasse eller noe sånn så var jeg litt dum og spurte en

6-8 ganger om vi skulel væøre sammen og jeg tok ikek hinet

5074502[/snapback]

På barneskolen er det og spør så mange ganger at de ikke gidder og høre maset lengre og bare svarer ja. :!:

5074513[/snapback]

funket ikek for meg :p

Men det sprøe er at nå er vi ganske gode venner :D

Lenke til kommentar
jeg også har noen artige slike historier fra barneskolen. Morsome å le av når du blir litt eldre og snakker med de personene det gjelder.

Ikke tenk så mye på det. Du er tross alt bare 14 år. Lev livet som en 14-åring. Ikke gled deg til du blir 16 og kan imponere damene med moped eller no. Selv angrer jeg veldig på at jeg tenkte slik når jeg var i denne alderen. Du kommer aldri til å få denne tiden du nå er i tilbake. Gjør det beste ut av det!

Jenter kommer av seg selv når det er behov for det, og den alderen du er i er den minst trygge å bli sammens med noen(hvis det er noe som heter det?) Jentene påstår at de er så mye mer utviklet enn guttene, men de er egentelig bare mye mer innviklet ;)

Smør deg med tolmodighet og lev livet i dag! :D

5074524[/snapback]

Har ikek tenkt å imponere noen jeg bare være meg selv, men dere vet kan ikek holde meg irriterer. arghh

men snakkes sener på dagen :p

Lenke til kommentar

Akkurat kommet hjem nå. Vært på besøk hos :love: og veninna. Alt ble så mye mere komplisert etter at følelsene kom snikende. Klarer faktisk ikke snakke til henne slik jeg gjorde før. Jeg sier mye mindre nå. Hvorfor vet jeg ikke.

Skal på fylla sammen i morgen. Har på følelsen av at jeg kommer til å drite meg loddrett ut. Vanskelig å "holde seg" og bare være venn.

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem nå. Vært på besøk hos :love: og veninna. Alt ble så mye mere komplisert etter at følelsene kom snikende. Klarer faktisk ikke snakke til henne slik jeg gjorde før. Jeg sier mye mindre nå. Hvorfor vet jeg ikke.

Skal på fylla sammen i morgen. Har på følelsen av at jeg kommer til å drite meg loddrett ut. Vanskelig å "holde seg" og bare være venn.

5074671[/snapback]

Vet, det blir vanskeligere når du tenker hva du føler for henne. Men du må slutte å ha tankene i de rommene, tenk bare på neste trekk! Tenk på det som et sjakkspill.

Og SimDaDim; på ungdomsskolen tenkte jeg MYE mer på venner enn på kjærester, og det angrer jeg ikke på den dag i dag. Det jeg gikk glipp av var bertete fjortissjenter :shrug:

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på det med sex, så er det ikke noe å bekymre seg over. Har selv ikke hatt noen erfaringer med det, men har flere venner som antyder at det egentelig ikke er det helt store ;)

Det jeg har hatt litt lengsel etter er det å kunne kjenne at en blir elsket av en annen. Det å kunne holde rundt noen og vite at hun føler akkuratt det samme tilbake som du gjør for henne. Var en enorm befrielse når jeg for et halvt år siden møtte ei jeg var glad i, og som var glad i meg tilbake. Men dessverre så ballet det seg på flere problemer enn som så :( men det er en annen historie, og hører kanskje bedre hjemme i deppe tråden ;)

Men husk, hold ut! Den dagen du får kjæreste, så vil du se at det du har lengtet så etter ikke er så fantastisk som du skal ha det til. Må sitere Jovan Ducic; "Drømmen om lykke er mer enn selve lykken. " ;) husk det da ;)

5071719[/snapback]

Ja den der er litt å tenke ppå...(siste avsnitt)

Lenke til kommentar
Men uansett hva dere finner på; så syns ikke jenter det hjelper noe når du kan banke alle :no:

5078179[/snapback]

Utrolig nok er det noen som synes det er en smule sjarmerende.

*host*skalikkenevneeivissfrøkenherpåforumet*hark*.

Men slikt er bare ufint uansett, og ingen i norge kan banke alle andre. ;)

Lenke til kommentar
Men uansett hva dere finner på; så syns ikke jenter det hjelper noe når du kan banke alle :no:

5078179[/snapback]

5078208[/snapback]

Fikk noe i halsen? :!:

Den dag jeg skulle fått meg dame, vil verden smile :p

Lenke til kommentar

5078179[/snapback]

5078208[/snapback]

Var ikke det, jeg begynte og trene.Noe sykt! er svær, ser ut som jeg boler meg og ser direkte skummel ut. var bedre og være lubben og uskyldig.

ikke misforstå, har aldri vært i en sloss kamp.

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

kommer inn i en "benk samling" og ser etter plass og sitte, når jeg tramper inn og en hopper bort for og gi meg plass? De jente som ikke kjenner meg springer bare de ser meg, jeg skjønner dem godt. Jeg ville ikke møtt en "look a like" i en mørk bak gate, men det som er: jeg kan ikke drepe en flue uten og gråte over den, men hva hjelper det når kun de gode "ganmle" vennene vet det? når jeg har problemer med og bli kjent med andre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...