mr. Bjerre Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 døpe om tråden til Dr. Phil tråden? 6333652[/snapback] Eller "Den store kjærlighetstråden"? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 døpe om tråden til Dr. Phil tråden? 6333652[/snapback] Eller "Den store kjærlighetstråden"? 6333802[/snapback] Hva er vel en tråd uten klammer og orddelingsfeil? Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 ..a lot of people and I don`t know why, I can`t keep my eyes off of you. 6333574[/snapback] Åh, takk. :blush: 6333628[/snapback] ufølsom eller Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Aah! Jenter er så kompliserte as! Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Vi er drittkompliserte og eier ikke iniativ. Allikevel er dere suckers for oss. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det Enkelte ganger skulle jeg ønske jentene tok det ;o Hvertfall i starten av forhold! Ellers går det jo greit.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Vi er drittkompliserte og eier ikke iniativ. Allikevel er dere suckers for oss. 6334914[/snapback] Ja. Jenter er digge Kom nettopp hjem fra en helg hos dama. Utrolig fin helg. mest sannsynelig den beste jeg har hatt noen gang. Å være inntil henne hele tiden er en utrolig god følelse Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Faen.. jenter skal ha så jævlig mye... er snart blakk jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det Enkelte ganger skulle jeg ønske jentene tok det ;o Hvertfall i starten av forhold! Ellers går det jo greit.. 6334935[/snapback] Ikke sett hele kjønnet i bås. Dere henger med dårlige jenter. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Allikevel er dere suckers for oss. 6334914[/snapback] Da burde man vite at det er på tide å se seg om etter en annen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Ikke sett hele kjønnet i bås. Dere henger med dårlige jenter. mye mulig men virker jo litt sånn at det er guttene som skal gjøre det, hvertfall en del :\ men kan godt hende det bare er meg x] og jeg som er for kylling til å gjøre det... (valgte å være forsiktig da jeg skulle prøve meg frem sist gang.. pga problemer fra forrige forhold hun hadde hatt..mao, jeg turte ikke å ta for mye initiativ..) Endret 18. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Dere jenter må begynne å ta mere initiativ. Vi gutter liker det Enkelte ganger skulle jeg ønske jentene tok det ;o Hvertfall i starten av forhold! Ellers går det jo greit.. 6334935[/snapback] Ikke sett hele kjønnet i bås. Dere henger med dårlige jenter. 6334963[/snapback] Amen. Finnes definetivt iniativtakende jenter. men virker jo litt sånn at det er guttene som skal gjøre det, hvertfall en del :\ Kjønnsroller... vel.... var i hvertfall slik for 30 år siden, virker som de henger litt igjen her på landet men det er det vitterlig slik at jenter tar mye iniativ de og. Endret 18. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Kjønnsroller... vel.... var i hvertfall slik for 30 år siden, virker som de henger litt igjen her på landet men det er det vitterlig slik at jenter tar mye iniativ de og. det er vel kanskje sant.. Men har jo veldig mye åssen personene er også da! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Men har jo veldig mye åssen personene er også da! Akkurat. Blir teit å mene at alle jenter burde være iniativtakende(eller aller gutter for den slags skyld). Noen liker å ta iniativ, noe liker at andre gjør det, noen er litt begge deler, folk er forskjellige, osv.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 hehe, jeg tror jeg skreiv litt for fort her i sted, og formulerte meg feil.. Tenker nok for mye på den jenta jeg dreiv med sist :S Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg sitter opp halve natten bare tenker på hun . er jeg forelsket eller betatt? Det er ikke bare bra å sitte å tenkte på henne natten gjennom. Jeg blir trøtt sliten og sur, men hva skal jeg gjøre med dette såkalte "Problemet"? det er grusomt for når jeg ser henne rødmer jeg. alt går for det meste nedover dette er det jeg trenger hjelp om håper på svar Btw: hun er dritfin Endret 18. juni 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Faen.. jenter skal ha så jævlig mye... er snart blakk jeg 6334960[/snapback] Har ikke du hatt dame i 1 dag eller noe? Kan ikke begynne å klage så tidlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Faen.. jenter skal ha så jævlig mye... er snart blakk jeg 6334960[/snapback] Har ikke du hatt dame i 1 dag eller noe? Kan ikke begynne å klage så tidlig. 6335773[/snapback] Hahahha. :!: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har aldri møtt et menneske i et forhold som ikke er tiltrukket av noen andre. Man blir ikke blind selv om man blir monogam. 6326374[/snapback] Okey, litt feil formulert da. Selvfølgelig blir man tiltrukket av andre, det er naturlig. Men å være i et forhold og være LIKE forelsket i en annen jente som kjæresten (eller mer), og ikke være sikker på hvem man vil ha, syns jeg ikke er realt. Dessuten ville det bli litt dumt å hoppe rett over på x'en i hans situasjon. 6326393[/snapback] Dette er elementært, du tar den med størst pupper, eventuelt noe annet fint, eller med mest penger. Om en en skadet inni hodet velger du IKKE henne. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Stryk alt Den Røde Tsar sa utenom pengene, slik du kommer deg langt i livet. Velg etter puppestørrelse hvis du har mye penger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg