Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri møtt et menneske i et forhold som ikke er tiltrukket av noen andre. Man blir ikke blind selv om man blir monogam.

6326374[/snapback]

Okey, litt feil formulert da. Selvfølgelig blir man tiltrukket av andre, det er naturlig. Men å være i et forhold og være LIKE forelsket i en annen jente som kjæresten (eller mer), og ikke være sikker på hvem man vil ha, syns jeg ikke er realt. Dessuten ville det bli litt dumt å hoppe rett over på x'en i hans situasjon.

Lenke til kommentar

Slik situasjonen er nå står valget mellom:

a. Å ta eksen (som jeg antar var den som slo opp, ettersom hun "kom tilbake"), tilbake, og risikere at historien gjentar seg.

b. Å bli med en jente pga samvittigheten, og ikke kjærligheten.

Jeg hadde gått for a. Det nåværende forholdet vil helt klart aldri vare hvis du vurderer exen, og kun forblir sammen pga samvittigheten. Gjør henne en tjeneste og slå opp.

Lenke til kommentar

omg ehm, dama kom innom og beggynte å gni osv. og ente til sex.

og nå har jeg en skyldfølelse :(

Er ikke så lett å bare være "hæstkuk" når man har vært ilag en stund...

Bled slutt mellom x`n pga et avstandsforhold og skal flytte tilbake igjen nå

også vil hun prøve på nytt. har satt av "pause" med dama. men virker ikke som

om at hun godtar det :ermm:

Lenke til kommentar

Følg hjertet og vær litt mann. Ikke vær sammen med henne, vist det er bare eksen du sitter å tenker på. Du vet at det ikke er særlig fair ovenfor henne du er sammen med. Men generelt er det ikke alltid like smart å bli sammen med en eks, du må tenke litt over hvorfor det ikke funket første gangen. Hvem vet, kanskje du no tenker på å dumpe en kjempe grei jente for en eks som kanksje ikke er det beste for deg. Ta i vertfall en pause eller noe. Ikke forsett å ligg med jenten du kanskje tenker på å dumpe. Det er bare slemt.. :whistle:

Lenke til kommentar
Følg hjertet og vær litt mann.

6327909[/snapback]

Vær mann?! Utfra beretningen om hva som skjedde tidligere i dag, beviser han at han er mann :thumbup:

fwsotern: Tror du egentlig er mest glad i x-en din, siden dere ikke brøt av noen annen grunn enn at dere måtte skilles. Som du selv sier, det du gjorde i dag var ikke bra i så måte...

Lenke til kommentar

Plages for tiden, ble slutt med x-en for 3-4 måneder siden, og til nå har det gått greit, men i det siste har jeg begynt å få ganske sterke følelser for henne igjen :| Vi var ilag i 1 år og 9 måneder, ble slutt pågrunn av at begge følte vi var begynt å skli litt ifra hverandre (men har en mistanke om at hun følte det mest :() Drømte tilogmed om henne her om dagen.. Bor på et lite sted, så ser henne ganske ofte, og vi har samme vennekrets, er ganske tungt å se henne småflørte med andre gutter, og spesielt når de guttene er kompiser jeg har kjent sia barnehagen :shrug: Innerst inne vet jeg hun ikke mener det som flørting (tror jeg da) men uansett :(

Men så kommer selve problemet, det er litt av samme problemet som otern har, er nemlig på grensa til å bli ilag med en jente, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :wallbash: Tenker ganske ofte på x-en, og tar meg selv ofte i å stirre på henne :(

driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt :(

Lenke til kommentar
Å være sammen med kjæresten bare fordi man er for feig til å si noe, da er man ikke man..  :whistle:

6328413[/snapback]

1. Da kjenner du få menn ;)

2. Tror ikke du tok spøken :hmm:

Ranea: Syns du bør prate med x-en jeg, og få det på det rene med henne. Får du et nytt nei, tror jeg det kan bli litt lettere å komme over henne. Akkurat i sånne situasjoner er jeg glad jeg bor i storby, er jævlig å hele tiden ha henne nær seg når man liker henne så godt. En ting er sikkert; jenta du er på dealer'n med, fortjener mer enn å bli sammen med deg bare fordi du er kåt eller bare vil ha deg en dame (no offence). Ikke gjør noe forhastet med en som er uskyldig i denne saken. Uansett vannvittig kjip situasjon å komme i...

EDIT: eller du kan bruke SteffyBoys resonnement, og forsøke å forelske deg enda mer i hun du er på dealer'n med, det kan funke. Men da må du stå på, det er ikke lett..

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Plages for tiden, ble slutt med x-en for 3-4 måneder siden, og til nå har det gått greit, men i det siste har jeg begynt å få ganske sterke følelser for henne igjen :| Vi var ilag i 1 år og 9 måneder, ble slutt pågrunn av at begge følte vi var begynt å skli litt ifra hverandre (men har en mistanke om at hun følte det mest :() Drømte tilogmed om henne her om dagen.. Bor på et lite sted, så ser henne ganske ofte, og vi har samme vennekrets, er ganske tungt å se henne småflørte med andre gutter, og spesielt når de guttene er kompiser jeg har kjent sia barnehagen  :shrug: Innerst inne vet jeg hun ikke mener det som flørting (tror jeg da) men uansett :(

Men så kommer selve problemet, det er litt av samme problemet som otern har, er nemlig på grensa til å bli ilag med en jente, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre  :wallbash:  Tenker ganske ofte på x-en, og tar meg selv ofte i å stirre på henne :(

6328531[/snapback]

om du har følelser for denne nye jenta (tenk igjennom om du virkelig har det) så sier jeg gå videre. ikke bare bli ilag med en jente for å prøve å legge en annen bak seg...

det er mitt råd.

bled jævlig kisje aktivt for meg, har faktisk 3 jenter som har følelser for meg pga. jeg har prøvd nye jenter for å legge en annen jente bak meg. så har såret mange bare for den grund...

Endret av fwsotern
Lenke til kommentar
Plages for tiden, ble slutt med x-en for 3-4 måneder siden, og til nå har det gått greit, men i det siste har jeg begynt å få ganske sterke følelser for henne igjen :| Vi var ilag i 1 år og 9 måneder, ble slutt pågrunn av at begge følte vi var begynt å skli litt ifra hverandre (men har en mistanke om at hun følte det mest :() Drømte tilogmed om henne her om dagen.. Bor på et lite sted, så ser henne ganske ofte, og vi har samme vennekrets, er ganske tungt å se henne småflørte med andre gutter, og spesielt når de guttene er kompiser jeg har kjent sia barnehagen  :shrug: Innerst inne vet jeg hun ikke mener det som flørting (tror jeg da) men uansett :(

Men så kommer selve problemet, det er litt av samme problemet som otern har, er nemlig på grensa til å bli ilag med en jente, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre  :wallbash:  Tenker ganske ofte på x-en, og tar meg selv ofte i å stirre på henne :(

6328531[/snapback]

Er forsåvidt i samme situasjon selv. Bare at jeg aldri blei sammen med henne jeg har holdt på med i et halvt år. Først prøvde jeg å glemme henne, men det gjorde det bare værre. Så når jeg plutselig fant noen andre å tenke på, så ble det mye lettere. Nå tenker jeg nesten aldri på henne og har ikke sett eller pratet med henne på to uker ca. Det er utrolig digg.

Hvis du tror hun nye du har "funnet" deg er noe å satse på, og hun virker som en som bryr seg om deg også så sier jeg bare kjør på. Det har jeg gjort og det funker utrolig bra :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...