Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 haha,så sant så sant x] Lenke til kommentar
Axes Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 JEG MÅ FÅ MEG DAME SNAART!!11ONEONE Føler meg så ensom, og samtidig er jeg kåt. Og NEI, det er ikke puberteten, jeg husker åssen det var da, har bare ikke drivet med noen på gud veit å lenge. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 JEG MÅ FÅ MEG DAME SNAART!!11ONEONE Føler meg så ensom, og samtidig er jeg kåt. Og NEI, det er ikke puberteten, jeg husker åssen det var da, har bare ikke drivet med noen på gud veit å lenge. 6323288[/snapback] Hånda svikter aldri Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 faen faen faen faen. typen kommer med nattbussen hjem til meg nå.tror han bryter forlovelsen og forholdet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Neida, det gjør han nok ikke. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 klarer ikke gråte, er så utrolig redd.jeg har ødelagt ALT. absolutt alt- Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Kanskje han kommer for å ordne opp? Uff.. stakkars deg. Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, han skal nok bare ordne opp skal du se. Ta det med ro du. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg og eksen min er ganske gode venner. Det ble vel slutt for et halvt år siden, men vi har holdt kontakten bra. Jeg var ganske sikker på jeg var helt over ham, men så leste jeg nettop noe han hadde skrevet om den nye kjæresten sin. Da innså jeg hvor høyt han elsket henne og det gjorde at jeg ble veldig lei meg. Det gjør veldig vondt nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre siden jeg tydeligvis ikke er så over ham som jeg trodde 6322905[/snapback] Den svir, I know. Mirann: deal. Smetho! Vi skal på sjekkern! Ustedalen: Jeg beklager å måtte si dette, men jeg har opplevd akkurat det du snakker om. Hun dro til utlandet. Dessverre gikk forholdet til helvete. Jeg oppmuntrer deg ikke her, men jeg prøver å være ærlig med deg. Du må ikke forvente at alt er like bra. Det jeg foreslår er at dere prøver å nyte tiden dere har så mye som mulig. espennyh: Go for it! Man må prøve å tenke positivt. Selv har jeg hatt masse venner rundt meg i kveld og natt, har vært på avslutning for lokallaget vårt i Unge Høyre. Godt å ha folk rundt meg. Hjalp nok en del. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Hvordan gikk det Thea? :/ *håpe på det beste* Kanskje han føler at du er for bra for han og egentlig litt way out of his league sånn at han selv blir usikker på seg selv og at han ikke liker den følelsen? :/ Marley: Så flink du er! Tror du klarer deg veldig bra uten henne jeg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Hvordan gikk det Thea? :/ *håpe på det beste* Kanskje han føler at du er for bra for han og egentlig litt way out of his league sånn at han selv blir usikker på seg selv og at han ikke liker den følelsen? :/ 6323586[/snapback] QFT. Lykke til, AnAnAs! Midi: Sånn du har det nå, har så mange andre gutter opplevd på akkurat samme måte, blant annet jeg. Det er helt jævlig. Det verste er at alle negative tankene ikke gjør at du elsker henne mindre, men enda mer, selv om du kanskje ikke kjenner det nå... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 For meg kjennes det ut som følelsene utvikler seg til hat da, men jeg vet ikke. Eneste jeg vet er at jeg skal aldri møte dritkjerringa igjen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 For meg kjennes det ut som følelsene utvikler seg til hat da, men jeg vet ikke. Eneste jeg vet er at jeg skal aldri møte dritkjerringa igjen. 6323694[/snapback] Vel, jeg snakker bare ut av egen erfaring, hatet kommer av forelskelse. Du kommer til å savne henne hvis du ikke treffer henne igjen... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Akkurat nå føler jeg meg merkelig ensom. Alltid når jeg har vært singel, har jeg hatt en potensiell et eller annet sted. Det har jeg ikke nå. Akkurat nå er jeg helt alene. Litt merkelig. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Så nettopp hun jenta med han andre gutten. De leide... følte hjertet bare bristet. Endret 17. juni 2006 av Midi Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Marley: Jeg vet at det kommer til å gå til helvete, og det vet hun også. Jeg vet at det er slik, og jeg kan ikke gjøre annet enn å akspeteres. Det er jeg selv som har valgt å flytte, og jeg blir ikke tvingt over dit. Allikevel gjør det meg utrolig trist at jeg vet at jeg bare har 2 måneder igjen før det blir slutt mellom oss, og at vi mest sannsynlig aldri blir sammen igjen. Det er en forferdelig tanke. Ang. det å nyte tiden sammen den siste tiden blir også litt vanskelig. På torsdag drar jeg 2 uker opp til Lofoten, og hun starter en ny jobb. Der skal hun jobbe 6 dager i uken. Når jeg kommer hjem, skal jeg selv jobbe 5 dager i uken. Ellers så har hun bare 3 uker fri fra jobben, og da skal hun ut å reise. Så vi får sett veldig lite til hverandre. Men kanskje det er bra? At vi ikke blir knyttet til hverandre så sterkt før jeg reiser? Huff, at jeg sier dette gjør meg kvalm. Jeg vil jo bare være med henne hele tiden. Jeg elsker henne jo. Uansett, for å svare deg. At du ikke har noen potensiell nå er kanskje greit? Og kanskje vente til du møter den riktige, for så å få øynene opp for henne? Jeg snakker bare utifra min egen mening. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Om dama slår opp en dag, noe jeg håper hun ikke gjør tror jeg ikke jeg klarer å se henne med anna gutt. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) hva skal man gjøre om at man har to jenter som sier de elsker deg og man har følelser for begge? x`n som kom tilbake og slikt. er glad i den dama jeg har nå, men har sterkere føleleser for x`n, men har så dårlig samvittighet at jeg ikke greier å gå ifra dama. kjennes ut som om at jeg er med i en dårlig såpeopera ikke akkurat et vanlig problem Endret 17. juni 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 hva skal man gjøre om at man har to jenter som sier de elsker deg og man har følelser for begge?x`n som kom tilbake og slikt. er glad i den dama jeg har nå, men har sterkere føleleser for x`n, men har så dårlig samvittighet at jeg ikke greier å gå ifra dama. kjennes ut som om at jeg er med i en dårlig såpeopera ikke akkurat et vanlig problem 6325703[/snapback] Er vel en grunn til at dere ble ekser? Er lett å glemme alt det dårlige som var i forholdet vettu Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Ikke et vanlig problem her på forumet å ha to å velge mellom Vanskelig situasjon!! Mitt råd er (kanskje ikke riktig) at det er en smule "urettferdig" for din nåværende kjæreste (og deg selv) at du er med henne utifra dårlig samvittighet når du har mer følelser for eksen. Allikevel, det kommer jo en del an på situasjonen mellom deg og eksen. Tror du et nytt forhold med eksen kommer til å holde? Hva var grunnen til at det ble slutt sist? Er mye som spiller inn, og det finnes vel egentlig ikke noe fasitsvar. Lykke til gutt! En kjipt situasjon! Det går liksom ikke bare ut over deg selv. Uansett, jeg tror det er lurt om du er ærlig med deg selv - og dem når du tar det endelige valget. Ikke oppfør deg som en dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg