Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Tenker dere sånn så går det til helvete. Uansett. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg var optimistisk når det gjaldt denne jenta. Men hun behandlet meg som møkk og ingenting. Jeg var bare reserve, i tilfelle de andre ikke likte hun! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Enig med DemonFudge. Det gjelder da å ha troen på ting! Folk vil jo merke hvilke holdninger man har og bli påvirket av det.. Det ordner seg, det gjør det alltid! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg var optimistisk når det gjaldt denne jenta. Men hun behandlet meg som møkk og ingenting. Jeg var bare reserve, i tilfelle de andre ikke likte hun! 6323043[/snapback] Luremus/Lausjenter bør man se opp for uansett.. Synd at du ikke ble ordentlig kjent med henne før dette skjedde :S Eller at du rakk å forelske deg ordentlig. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg var optimistisk når det gjaldt denne jenta. Men hun behandlet meg som møkk og ingenting. Jeg var bare reserve, i tilfelle de andre ikke likte hun! 6323043[/snapback] Luremus/Lausjenter bør man se opp for uansett.. Synd at du ikke ble ordentlig kjent med henne før dette skjedde :S Eller at du rakk å forelske deg ordentlig. 6323054[/snapback] Jeg har kjent hun i snart 1 år. Er ikke det lenge da ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) hm, hvor lenge er det siden dere "startet" da ? Hun burde vite bedre om dere har drevet på lenge :O hrmf edit: menn sier at man ikke kan forstå seg på kvinner, og kvinner sier at de ikke kan forså seg på menn.. Det blir litt sånn bob-bob Endret 16. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Hvordan skal man helst ordgi hvor glad man er i en jente? Jeg er så sinnsykt forelska og glad i denne jenta, og jeg var med henne i dag under topp 20 konserten selve konserten var crap, men å stå der med noen man er så ubeskrivelig glad i gjør det hele litt mer interessant. Jeg fikk en glimt at følelsene mine for henne, også er gjennsidige, så jeg føler egentlig å gå for neste steg heheh Bare tanken på at jeg skal i millitæret 23. Juli gjør meg litt smågal ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Selv om hun ene behandlet deg som møkk så betyr ikke det at alle andre vil gjøre det. Er mange rasshøl rundt i verden, og du treffer garantert på flere. Men du må ikke la de få personene ødelegge for deg. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Den meldingen jeg fikk av hun, var akkurat som om hun skulle revet ut hjertet mitt fra brystet, og trampet på det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Det skjønner jeg godt Midi. Det er ikke gøy når man hører slike ting. Jeg så på ei jente en gang. Fikk beskjeden "Heh... tror ikke det gitt..." tilbake. Det var sårende. Ikke det at jeg skulle prøve meg, men folk kan da tenke litt. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hun er en egoist av et menneske! Og kvinner sier menn er gale?! Phøy, de skulle bare visst. Endret 16. juni 2006 av Midi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp, det er hun. Men du vet da hvertfall hvordan hun er. Og du kan være glad for at du ikke fant ut det etter at du ble sammen med hu. (Om du hadde blitt det.) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Det er jeg veldig glad for. Alle følelsene mine for hun begynner å bli til negative, og til sinne. Eneste jeg kan si til meg selv nå er at hun fortjener ikke meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Nei, hun gjør ikke det. Du fortjener noen som bare bryr seg om deg,som elsker deg og som vil vise deg fram til hele verden. Ei sånn jente fortjener du! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Det alle vennene mine sier også. Hadde jeg bare hørt på dem tidligere. Som sagt, kjærlighet gjør en blind. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg hater optimister. 6323007[/snapback] Takk 6323016[/snapback] Ikke no problem. Det værste er å være optimitisk om jenter. Det går alltid til helvete. Ingen unntak. 6323026[/snapback] Det er korrekt. Går bare til h***** uansett. 6323033[/snapback] "Men desverre så liker jeg deg bare som en venn, men håper vi kan fortsatt være venner?" Vennestatus sux. Jenter fiks! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Det alle vennene mine sier også. Hadde jeg bare hørt på dem tidligere. Som sagt, kjærlighet gjør en blind. 6323141[/snapback] Hehe, opplevd det der jeg også. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 "Liker deg som en venn" er klassisk da :\ Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 "Liker deg som en venn" er klassisk da :\ 6323152[/snapback] Å få den kasta i fleisen er alltid like gøy... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 "Liker deg som en venn" er klassisk da :\ 6323152[/snapback] Å få den kasta i fleisen er alltid like gøy... 6323160[/snapback] Eller: "Du er jo søt da". Tror det er noe av det mest grusomme du kan høre. DU ER SØT? HVA FAEN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg