Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Går vel mer eller mindre opp for meg at vi kommer til å bli venner for alltid! Har av litt forsjellige grunner ikke snakket med henne så mye om kjærligheten mellom oss to. Noe jeg veit jeg burde være forsiktig med.. 6322836[/snapback] Er sånn det har blitt mellom meg og eksen og.. Men det er greit det og. Er fint å ha en venn som kjenner deg bedre enn alle andre Ta livet som det kommer... Er ingenting å stresse for Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Tror jeg skjønner hva du mener, så en forklaring trengs ikke. Noen måneder er egentlig ganske lenge med noen man elsker. Skjønner godt at å reise fra hun er noe du forakter. En jente jeg liker veldig godt (informasjon nevnt tidligere i tråden) skal reise til England om et år, og bare tanken (og vi er ikke sammen en gang) får meg til å føle meg trist. Og din situasjon er langt verre. 6321366[/snapback] Jeg vet riktig nok ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kommer ikke til å klare å kutte ned på kontakten frem til jeg drar, selv om jeg vet at jeg kommer til å ha noen smertefulle måneder etterpå. Kanskje ikke USA blir så morro allikevel? @smetho: Jeg drar som utvekslingsstudent til USA, hvis det var det du lurte på? 6321299[/snapback] Tror du kommer til å angre uansett hva du gjør, men jeg tror at du vil angre mer om du ikke reiser (dog, du sier du skal reise uansett så ) enn å reise fra ei jente du har vært sammen med i en måned. Hun kan du komme over, dere har jo tross alt ikke så mye fortid sammen. Hadde vært verre om dere hadde vært sammen i 3 år f.eks. Men forstår godt frustrasjonen din! Glad jeg ikke er i dine sko! 6321448[/snapback] Ja, jeg vet at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke reiser. Jeg har jo igrunn heller ingen valg. Allikevel blir dette veldig vanskelig for meg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Kjærlighet suger kraftig! Lenke til kommentar
Queen-of-the-Night Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg og eksen min er ganske gode venner. Det ble vel slutt for et halvt år siden, men vi har holdt kontakten bra. Jeg var ganske sikker på jeg var helt over ham, men så leste jeg nettop noe han hadde skrevet om den nye kjæresten sin. Da innså jeg hvor høyt han elsket henne og det gjorde at jeg ble veldig lei meg. Det gjør veldig vondt nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre siden jeg tydeligvis ikke er så over ham som jeg trodde Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Går vel mer eller mindre opp for meg at vi kommer til å bli venner for alltid! Har av litt forsjellige grunner ikke snakket med henne så mye om kjærligheten mellom oss to. Noe jeg veit jeg burde være forsiktig med.. 6322836[/snapback] Er sånn det har blitt mellom meg og eksen og.. Men det er greit det og. Er fint å ha en venn som kjenner deg bedre enn alle andre Ta livet som det kommer... Er ingenting å stresse for 6322862[/snapback] Nei, det er ingenting å stresse for! Jeg tror jeg kan si at hun har vært en av de 3 beste vennene jeg har hatt det siste året.. Men, mye har gått galt, alt har ikke vært som det skulle ha vært.. Sånn alt i alt er hun vel hun best som en venn for meg, da jeg ikke veit åssen det hadde vært med oss to som et par.. Men mange ganger har vi jo nesten vært som det uansett.. Men men, godt å få snakke ut om dette egentlig! Selv om du/dere ikke kjenner meg/oss.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Nei, det er ingenting å stresse for! Jeg tror jeg kan si at hun har vært en av de 3 beste vennene jeg har hatt det siste året.. Men, mye har gått galt, alt har ikke vært som det skulle ha vært.. Sånn alt i alt er hun vel hun best som en venn for meg, da jeg ikke veit åssen det hadde vært med oss to som et par.. Men mange ganger har vi jo nesten vært som det uansett.. Men men, godt å få snakke ut om dette egentlig! Selv om du/dere ikke kjenner meg/oss.. 6322918[/snapback] Det hjelper så og si alltid å prate ut om ting. Kanskje du tror du har hatt sterkere følelser for henne enn hva du egentlig har hatt? Er jo lett å bli forelska i forelskelsen, om du skjønner? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Queen-of-the-Night: Det kan være vondt å høre sånne ting. Jeg har kommet meg over eksen min, og hun har fått seg type. Allikevel er det litt rart liksom. Rart hvis man ser bilder av de sammen og lignende. Er vel bare å bli ferdig med han vil jeg tro. Endret 16. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det hjelper så og si alltid å prate ut om ting. Kanskje du tror du har hatt sterkere følelser for henne enn hva du egentlig har hatt? Er jo lett å bli forelska i forelskelsen, om du skjønner? Du sier noe der Ble jo kjent med henne i 8. klasse, gikk i klasse med henne i 3 år på uskolen.. Deretter begynte vi i hver vår klasse.. Og i fjor høst ble jeg forelsket i henne på en måte.. Hvorfor akkurat da liksom? Det er der "forelsket i forelskelsen" kommer inn kanskje.. Men merkelig at jeg har vært det så lenge i akkurat henne SÅ LENGE også da.. meeen men.. edit: folk har også spurt: "Er dere sammen? " "Hvorfor blir ikke dere sammen?" "Dere burde jo bli sammen?!" Endret 16. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg vet ikke..men kanskje man blir så glad i vennen sin at man nesten 'håper på at man blir forelsket? Fordi det ville vært så perfekt på en måte.. Uansett, du er ung. Du har livet foran deg! Hilsen den evige opptimist! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ikke bra å bli sammen. Det går til helvette uansett. Hilsen den evig pessimist Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg vet ikke..men kanskje man blir så glad i vennen sin at man nesten 'håper på at man blir forelsket? Fordi det ville vært så perfekt på en måte.. Uansett, du er ung. Du har livet foran deg! Hilsen den evige opptimist! 6322973[/snapback] heh, det er vel kanskje sant.. På en måte.. Men har som sagt skjønnt at vi ikke kommer til å bli sammen (nå hvertfall).. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Hilsen den evige opptimist! 6322973[/snapback] Hilsen den evig pessimist 6322978[/snapback] Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Det hjelper så og si alltid å prate ut om ting. Kanskje du tror du har hatt sterkere følelser for henne enn hva du egentlig har hatt? Er jo lett å bli forelska i forelskelsen, om du skjønner? Du sier noe der Ble jo kjent med henne i 8. klasse, gikk i klasse med henne i 3 år på uskolen.. Deretter begynte vi i hver vår klasse.. Og i fjor høst ble jeg forelsket i henne på en måte.. Hvorfor akkurat da liksom? Det er der "forelsket i forelskelsen" kommer inn kanskje.. Men merkelig at jeg har vært det så lenge i akkurat henne SÅ LENGE også da.. meeen men.. edit: folk har også spurt: "Er dere sammen? " "Hvorfor blir ikke dere sammen?" "Dere burde jo bli sammen?!" 6322962[/snapback] De har jeg også fått, og bare se hvor jeg endte opp. Som reserve! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg vet ikke helt om jeg er over eksen min eller ikke.. altså, jeg elsker den nåværende kjæresten min, og forholdet med eksen gikk egentlig rett i dass. Likevel føler jeg meg litt trist når jeg hører at eksen har kjæreste, 1 night stands osv. Jeg føler rett og slett at jeg må passe på henne, og gir henne råd om stort sett det meste. Hun er nok ikke over meg, jeg er nesten over henne Jeg klarer ikke slutte å bry meg :'( Dette høres kanskje rart ut, men det er en utskrift av tankene mine. Muligens litt rotete. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Smetho, du sier noe jeg hele tiden har vært redd for! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg hater optimister. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg hater optimister. 6323007[/snapback] Takk Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg hater optimister. 6323007[/snapback] Takk 6323016[/snapback] Ikke no problem. Det værste er å være optimitisk om jenter. Det går alltid til helvete. Ingen unntak. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg hater optimister. 6323007[/snapback] Takk 6323016[/snapback] Ikke no problem. Det værste er å være optimitisk om jenter. Det går alltid til helvete. Ingen unntak. 6323026[/snapback] Det er korrekt. Går bare til h***** uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg