Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Tror jeg skjønner hva du mener, så en forklaring trengs ikke. Noen måneder er egentlig ganske lenge med noen man elsker. Skjønner godt at å reise fra hun er noe du forakter. En jente jeg liker veldig godt (informasjon nevnt tidligere i tråden) skal reise til England om et år, og bare tanken (og vi er ikke sammen en gang) får meg til å føle meg trist. Og din situasjon er langt verre.

Endret av Midi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@smetho: Jeg drar som utvekslingsstudent til USA, hvis det var det du lurte på?

6321299[/snapback]

Tror du kommer til å angre uansett hva du gjør, men jeg tror at du vil angre mer om du ikke reiser (dog, du sier du skal reise uansett så :p) enn å reise fra ei jente du har vært sammen med i en måned. Hun kan du komme over, dere har jo tross alt ikke så mye fortid sammen. Hadde vært verre om dere hadde vært sammen i 3 år f.eks.

Men forstår godt frustrasjonen din! Glad jeg ikke er i dine sko!

Lenke til kommentar
jeg er forelsket  :)

6322641[/snapback]

jeg også, selv om det er litt mer rolig nå.. etter å ha vært forelsket siden i oktober/november :ermm:

6322697[/snapback]

Herlig å være singel og da :D

6322761[/snapback]

Tja, joda.. Men jeg klarer ikke bare å; "hun der er ikke søt/snill/grei osv."

Jeg har mistet mer eller mindre kontakten med henne nå i det siste.. Blitt mer som en venninde for meg, som hun var fra før :)

Hadde en periode etter jeg ble forelsket veldig god kontakt med henne, og var garantert best at vi bare var venner da..

Lenke til kommentar
jeg er forelsket  :)

6322641[/snapback]

Lurer på om det kanskje begynner å skje med meg nå, eller om det er sommervarmen. Er i alle fall en dritheit jente jeg har kjent "hele livet" som viser en litt over normal interesse, og da tenker jeg på henne stadig vekk - blir gjerne sånn hvis en søt jente viser interesse, jeg har aldri tenkt på henne sånn før.

Lenke til kommentar

Jeg har mistet mer eller mindre kontakten med henne nå i det siste.. Blitt mer som en venninde for meg, som hun var fra før :)

Hadde en periode etter jeg ble forelsket veldig god kontakt med henne, og var garantert best at vi bare var venner da..

6322786[/snapback]

Men hvis hun er mer venn, så vet du at det rette har skjedd!

Du vil nok finne noen du er stormforelsket i fra første sekund og hun føler det samme! Garantert :D

Lenke til kommentar

6322786[/snapback]

Men hvis hun er mer venn, så vet du at det rette har skjedd!

Du vil nok finne noen du er stormforelsket i fra første sekund og hun føler det samme! Garantert :D

6322816[/snapback]

Går vel mer eller mindre opp for meg at vi kommer til å bli venner for alltid!

Har av litt forsjellige grunner ikke snakket med henne så mye om kjærligheten mellom oss to. Noe jeg veit jeg burde være forsiktig med..

Lenke til kommentar

Midi: kjip den der, men en ting vet jeg; det var ikke tilfeldig at hun skrev at hun var sammen med den andre karen. Hadde hun ikke hatt noen interesse av deg what-so-ever, hadde hun ikke nevnt det, antakelig ikke svart en gang. Hun vil at dere skal kjempe over henne! Om du vil det, er ditt valg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...