Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Trist Marley, men kanskje til det beste slik det har blitt fremstilt her i tråden da. Du har allikevel min sympati. Bra å se at jeg ikke er den eneste nysingle i verden også *prøve å se positivt på verden....prøve* 6319946[/snapback] He he..hørte jeg positiv? Trist Marley Men ut ifra det du har skrevet så virker det som om det er det beste... (sorry) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Det som er best for oss er ikke alltid det som man vil. Slik er det i hvert fall ofte med meg når det gjelder kjærlighet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Trist Marley Men ut ifra det du har skrevet så virker det som om det er det beste... (sorry) 6320310[/snapback] Det er da ingenting å unnskylde. Setter pris på deg og de som gadd å høre på meg og hjelpe meg. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Vet ikke hvor mye min mening betyr her, som en som aldri skriver her, men jeg har faktisk lest gjennom de siste 20 sidene her nå, og syns også at det virka som det beste at det ble slutt Marley.. Lykke til videre Alt årner seg alltid. Hun var ikke bra nok for deg, tross at du mener at hun er bedre enn deg... Det er bare en bra egenskap fra din side og en dårlig fra hennes. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Der sa Edmanzor det. Slik du har beskrevet situasjonen så er du MYE bedre enn henne! Du må ikke tro noe annet. Om hun er modell betyr fint lite om hun ikke eier respekt for deg eller behandler deg bra. Nå er du fri! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Kjæresten min tror jeg skammer meg over han, og nå orker han ikke prate med meg for han sier jeg gjør han så usikker på seg selv. EDIT: Har prøvd å ringe og forklare, men han bare legger på. Endret 16. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Takk igjen. Joa, det var nok best sånn ja. Og ja, nå er jeg fri. Hadde jeg bare hatt draget, skulle jeg feiret. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe, feire nu uansett gå ut å ha det morro lage venner å tenk på andre ting. Så dukker det opp no nytt ska du se. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg føler meg totalt knust. Helt forferdelig. Jævlig. Jeg og kjæresten har blitt venner igjen. Alt baserte seg bare på missforståelser, og vi har funnet ut av det. Heldigvis. Vel, uansett. Saken er den at jeg var hos henne i dag. En virkelig koselig dag, som jeg er glad jeg hadde. Dessverre begynte vi å tenke på at det faktisk bare er to måneder til jeg flytter, akkurat. Det var da det begynte å gå opp for meg. Jeg har virkelig kjempet for denne jenta. Jeg er så utrolig glad i henne. Jeg elsker henne så høyt at det er umulig å beskrive det. Og nå skal jeg flytte fra henne. Ikke bare til et annet sted, men til et nytt kontinent. En annen verdensdel. Vi har begge kommet frem til at vi slår opp rett før jeg reiser. Det er rett å slett umulig å være sammen når jeg blir borte i 10 måneder. Det var best slik. Og da begynte tankene å gå. Jeg vet at jeg vil beholde følelsene mine for henne i løpet av det året. Hvorfor? Fordi jeg drar til et nytt land der jeg kjenner ingen. Jeg skal være der i bare 10 måneder, og jeg vet jeg skal tilbake. Jeg hadde aldri klart å binne meg til noen der borte. Og at jeg elsker henne så utrolig høyt. Helt ekstremt! Derimot er sjangsene for at hun vil beholde sine følelser for meg minimale. Hun kommer til å fortsette å leve sitt eget liv her i Norge. Og det er jeg som drar fra henne. Og forvente at hun har følelser for meg er jo helt uvirkelig. Og sjangsene for at hun har fått seg en ny kjæreste, eller i alle fall blitt forelsket i en annen er ufattelig stor. Vi satt å snakket om dette i dag. Det virket som det gikk opp for oss begge at jeg skulle dra. Jeg satt å hadde tårer i øynene, og det virker som hun også hadde det. Jeg klarer ikke å tenke på et liv uten henne. Jeg har det seriøst helt jævlig nå Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 *deppeting* 6320824[/snapback] Så klart er alt helt jævlig nå! Men du, du skal reise til et nytt land i 10 måneder. Du kommer til å oppleve så utrolig mye! Tipper det kommer til å bli helt annet enn hva du tror. Sikkert litt tungt i starten siden du ikke kjenner noen etc, men så fort man får et nettverk så vil du nok få et annet liv omtrent Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) BonFireMan: likte sjekketrikset, den delen var herlig! Hold henne i gang, finn på ting med henne. Motorsykkeltur til Tusenfryd er bra, hvis det ikke er ALTFOR langt da (>1t), så hun blir sliten av å holde seg på sykkelen. Nemo: Hvis han gir for mye, slutter hun å gi automatisk, det er sånn det er. Da blir det bare til at han gir og gir, og hun nøyer seg med å få. EDIT: Oj, jeg svarte på noe for 3 sider siden, jeg Endret 16. juni 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Det er da ingenting å unnskylde. Setter pris på deg og de som gadd å høre på meg og hjelpe meg. 6320329[/snapback] Bare hygglig det vettu. Man må støtte hverandre Kjæresten min tror jeg skammer meg over han, og nå orker han ikke prate med meg for han sier jeg gjør han så usikker på seg selv. EDIT: Har prøvd å ringe og forklare, men han bare legger på. 6320407[/snapback] Uff da.. Hvorfor tror han det? Han har kanskje en veldig dårlig dag? *trøste* Takk igjen. Joa, det var nok best sånn ja. Og ja, nå er jeg fri. Hadde jeg bare hatt draget, skulle jeg feiret. 6320545[/snapback] Du får gå ut og se, kanskje du har draget allikevel? Ta med deg smetho er du grei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 AnAnAs: Det virker som om dere har en lett grad av det Marley opplevde før. Du må gi han mer, gi mer av deg selv til han, så føler han seg ikke så underlegen. Begynn å behandle han som du skal, som om han er den eneste mannen i verden. Det er antakelig ikke bare en dårlig dag, det er noe som har utviklet seg over tid. Du har jo nevnt at du har hatt tøffelkjærester før, og det er kanskje sånn han begynner å føle seg. La han få viljen sin, gi ham komplimenter, skjem ham bort litt. Jenter er generelt mye dårligere på dette enn gutter. Generelt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 *deppeting* 6320824[/snapback] Så klart er alt helt jævlig nå! Men du, du skal reise til et nytt land i 10 måneder. Du kommer til å oppleve så utrolig mye! Tipper det kommer til å bli helt annet enn hva du tror. Sikkert litt tungt i starten siden du ikke kjenner noen etc, men så fort man får et nettverk så vil du nok få et annet liv omtrent 6321128[/snapback] Ja, jeg vet at det blir artig der borte. Allikevel ville jeg gjort alt for å bare være hjemme dette året. Jeg elsker henne så utrolig høyt, og nå skal jeg reise fra henne? Jeg vet ikke om jeg klarer det! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, jeg vet at det blir artig der borte. Allikevel ville jeg gjort alt for å bare være hjemme dette året. Jeg elsker henne så utrolig høyt, og nå skal jeg reise fra henne? Jeg vet ikke om jeg klarer det! 6321259[/snapback] En trøst er kanskje at dere har ikke vært sammen så lenge og dermed ikke opplevd dødsmye sammen som du kommer til å tenke på? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Ja, jeg vet at det blir artig der borte. Allikevel ville jeg gjort alt for å bare være hjemme dette året. Jeg elsker henne så utrolig høyt, og nå skal jeg reise fra henne? Jeg vet ikke om jeg klarer det! 6321259[/snapback] Use the force! Mer seriøst: Du har bestemt deg for å dra og "gi opp" forholdet. Første skritt er tatt. Du er godt på vei. Sikker på at et opphold i utlandet vil gjøre deg godt. Du kommer jo tilbake igjen også... :-) Endret 16. juni 2006 av dan1el Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg tror ikke jeg hadde hatt mage til å reist nå vet jeg ikke hvilken tur du skal på, men det er uansett litt dumt å miste den opplevelsen. Det er jo en litt stor ting som en nesten må gjøre mens en er ung. Forstår godt at du sliter! (et innlegg fra meg som trolig hjalp svææært lite ) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 @Mirann: Sant, vi har riktig nok det, og begge blir en del opptatt i sommer i tillegg. Kanskje like greit at vi får sett lite til hverandre? (Jeg blir sur på meg selv av å si dette!) @dan1el: Selvsagt, jeg kommer ikke til å trekke meg. Jeg har planlagt dette i over ett år, men allikevel føler jeg for å gi opp akkurat nå. Det er en jævlig følelse jeg sitter med her. @smetho: Jeg drar som utvekslingsstudent til USA, hvis det var det du lurte på? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Har dere vært lenge sammen ? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ikke lenger enn en måned, men det har alltid vært en kontakt der. Litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg