Dorian Gray Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Motorsykkelur til Tusenfryd? Jeg hadde blitt med glatt. Men jeg er litt uenig i SteffyBoy her... Om du bare gjør alt på hennes premisser, kan ting bli skjevt om dere utvikler ett forhold. Dessuten, om en bare safer hele tiden med ting du vet hun liker, kan ting fort bli kjedelig. Slik jeg ser det virker dette som en ganske impulsiv jente som liker å ta sjangser, derfor bør du heller fks. gjøre ting med henne som hun aldri har gjort før. Ikke tenk koffert nå. Men samtidig burde du også gjøre ting du vet hun liker, bare ikke hele tiden. 6318922[/snapback] Her snakket vi første date, da. Jeg kan hjelpe til å gjøre et godt førsteinntrykk, men mer råd enn det er vanskelig å gi. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Da tok jeg mot til meg og ba ut ei jente ^^ 6306037[/snapback] Hvordan gikk det, og hva skal dere gjøre? 6306784[/snapback] Det gikk bra. vi skal på kino. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Eg klarte å få tak i emailen til den herligste jenta eg noen gang har sett. Skal be henne ut på kino eller noe! Noen tips? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Eg klarte å få tak i emailen til den herligste jenta eg noen gang har sett. Skal be henne ut på kino eller noe! Noen tips? 6319138[/snapback] Send en ASL-mail. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Bare jeg som synes kino er et dårlig valg for en date? Gjør ihvertfall noe i tillegg til kino, f.eks middag/cafè eller noe før filmen. Poenget er jo å bli kjent, dette finner jeg problematisk inni en mørk kino Om en derimot har blitt rimelig kjent på forhånd så er jo kino en fin måte å bli litt mer intime (ikke SÅ intime da griser ). Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 ikke SÅ intime da griser ). 6319309[/snapback] Ta og spis på café etter kinoen, da har dere masse og snakke om fra filmen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Kino først, så kafé elns. Da har man noe å prate om. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Enige med det me kino og cafè. Kan jo ta henne ut å spise også da. Men sikkert litt lurt å vente litt med akkurat det der. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Eg klarte å få tak i emailen til den herligste jenta eg noen gang har sett. Skal be henne ut på kino eller noe! Noen tips? 6319138[/snapback] Send en ASL-mail. 6319149[/snapback] Age: whatever Sex: yes Location: anywhere ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ellers høres Tusenfryd ut som en god idé, bare du ikke gjør som en kompis og spyr på date. Hahaha, hvem, hvem?! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ellers høres Tusenfryd ut som en god idé, bare du ikke gjør som en kompis og spyr på date. er det der mulig?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Det skjedde med en venn jeg hadde i USA, han kjørte roller coaster med henne og det endte dårlig. Det har nok skjedd med en del. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, da var det slutt. Det var faktisk hun som slo opp. Det er best sånn. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre i sommer. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Er vel best det? Du finner noen annen uansett som behandler deg bedre og som du har mer til felles å kansje bor nermere bare gi det litt tid, er jo sommer og sol å hormoner i utløp over alt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Er vel best det? Du finner noen annen uansett som behandler deg bedre og som du har mer til felles å kansje bor nermere bare gi det litt tid, er jo sommer og sol å hormoner i utløp over alt. 6319921[/snapback] Blir nok ikke noe nytt i sommer. Jeg er ingen person som liksom klarer å dra damer. Og er heller ikke sånn som bader ute eller noe om sommeren. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Trist Marley, men kanskje til det beste slik det har blitt fremstilt her i tråden da. Du har allikevel min sympati. Bra å se at jeg ikke er den eneste nysingle i verden også *prøve å se positivt på verden....prøve* Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Er vel best det? Du finner noen annen uansett som behandler deg bedre og som du har mer til felles å kansje bor nermere bare gi det litt tid, er jo sommer og sol å hormoner i utløp over alt. 6319921[/snapback] Blir nok ikke noe nytt i sommer. Jeg er ingen person som liksom klarer å dra damer. Og er heller ikke sånn som bader ute eller noe om sommeren. 6319929[/snapback] Aldri si aldri, de dukker faktisk opp på de mest uventede steder. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Vi får se, curtiis. Kanskje er jeg heldig. Trist Marley, men kanskje til det beste slik det har blitt fremstilt her i tråden da. Du har allikevel min sympati. Bra å se at jeg ikke er den eneste nysingle i verden også *prøve å se positivt på verden....prøve* 6319946[/snapback] This calls for a beer. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp! Om ikke annet så får vi legge kjærligheten vår i de kalde gode brune drikker for en periode! De svikter en ikke ihvertfall! Skål! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp! Om ikke annet så får vi legge kjærligheten vår i de kalde gode brune drikker for en periode! De svikter en ikke ihvertfall! Skål! 6319978[/snapback] Skål for brunt vann som gjør oss sløve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg