Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Motorsykkelur til Tusenfryd? Jeg hadde blitt med glatt.

Men jeg er litt uenig i SteffyBoy her... Om du bare gjør alt på hennes premisser, kan ting bli skjevt om dere utvikler ett forhold. Dessuten, om en bare safer hele tiden med ting du vet hun liker, kan ting fort bli kjedelig. Slik jeg ser det virker dette som en ganske impulsiv jente som liker å ta sjangser, derfor bør du heller fks. gjøre ting med henne som hun aldri har gjort før. Ikke tenk koffert nå. Men samtidig burde du også gjøre ting du vet hun liker, bare ikke hele tiden.

6318922[/snapback]

Her snakket vi første date, da. Jeg kan hjelpe til å gjøre et godt førsteinntrykk, men mer råd enn det er vanskelig å gi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes kino er et dårlig valg for en date? Gjør ihvertfall noe i tillegg til kino, f.eks middag/cafè eller noe før filmen. Poenget er jo å bli kjent, dette finner jeg problematisk inni en mørk kino :) Om en derimot har blitt rimelig kjent på forhånd så er jo kino en fin måte å bli litt mer intime (ikke SÅ intime da griser :p).

Lenke til kommentar
Er vel best det? Du finner noen annen uansett som behandler deg bedre og som du har mer til felles å kansje bor nermere bare gi det litt tid, er jo sommer og sol å hormoner i utløp over alt.  :)

6319921[/snapback]

Blir nok ikke noe nytt i sommer. Jeg er ingen person som liksom klarer å dra damer. Og er heller ikke sånn som bader ute eller noe om sommeren.

Lenke til kommentar
Er vel best det? Du finner noen annen uansett som behandler deg bedre og som du har mer til felles å kansje bor nermere bare gi det litt tid, er jo sommer og sol å hormoner i utløp over alt.  :)

6319921[/snapback]

Blir nok ikke noe nytt i sommer. Jeg er ingen person som liksom klarer å dra damer. Og er heller ikke sånn som bader ute eller noe om sommeren.

6319929[/snapback]

Aldri si aldri, de dukker faktisk opp på de mest uventede steder.

Lenke til kommentar

Vi får se, curtiis. Kanskje er jeg heldig.

Trist Marley, men kanskje til det beste slik det har blitt fremstilt her i tråden da. Du har allikevel min sympati. Bra å se at jeg ikke er den eneste nysingle i verden også :) *prøve å se positivt på verden....prøve*

6319946[/snapback]

This calls for a beer. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...