Heilage Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Gjør noe Marley, gjør noe! 6316145[/snapback] Det er akkurat det jeg gjør. 6316326[/snapback] Hard to get? Hva med å gjøre noe aktivt? Hva om hun faktisk ikke ringer deg da. Så sitter du igjen og har det enda værre enn du hadde fra før. 6316535[/snapback] Hun får ta det neste trekket. Jeg har snakket med henne og sagt klart ifra at jeg lei. Hun får bestemme seg. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Nå har jeg fått meg dame! For å si dette rett ut så ble jeg forbanna på de på dette forumet som rakka ned på det jeg skrev tidligere, altså den såkalte "skryte" posten min. Dagen etter var jeg ute og kjeda meg og bare satt i byen. Så litt lengre bort satt det en kjempe søt blondine. Jeg tenkte "Hvorfor får alle andre seg jenter untatt meg? Hva er galt? Alle ler av meg når jeg snakker om dameproblemer" og så tenkte jeg "faen ta heller.." og så gikk jeg rett bort til jenta og sa sånn her: Meg: "Du er det søteste fjeset jeg har sett i mitt liv" Hun: "Heahea.. Ja du syns det ja!" Meg: "Ja, og siden jeg også er kjempe søt, så syns jeg du skal gi meg nummeret ditt så jeg kan ringe deg og avtale en date!" Hun: "Hihihi.. Ja du får vel få det da, det er ********!" Meg: "Se der ja.. Men da snakkes vi! Hade bra søta!" Hun: "Ja det gjør vi vettu, snakkes da kjekken!" Deretter gikk jeg 20 meter lengre bort og tok opp mobilen, ringte henne og sa: Meg: "Du... Vi tar den daten nå vi" Hun: "Ja, helt greit det!" Så bare la jeg på og gikk bort til henne. Vi hadde ikke så mye å gjøre bortsett fra å titte rundt i byen og snakke om masse rart og spørre om hverandre. Etter dette gikk vi til en havn like ved og satt og så på vannet. Det var koselig. Vi satt med litt mellomrom om oss, men så plutselig satt ho seg helt inntil meg og lente hodet sitt på skuldra mi og sa til meg: "Du er så søt og snill du...". Så tittet jeg på henne og sa: "... og det sier du som er den søteste jenta mine øyne har sett..". Så sa ho sånn her: "Ntååh" med søte øyne og så kyssa ho meg på halsen og så på munnen. Så.. Jeg er ganske sikker på at jeg har kjæreste nå hvertfall, endelig. Nå tror jeg ikke dere kommer til å se noe mer til meg i denne tråden lengre hvertfall!! (Du kan se på dette som nok en skrytepost eller hva du vil, jeg bryr meg ikke lengre) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe. Artig for deg da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 BonFireMan, ikke for å være frekk osv. jeg er glad på dine vegne osv.. Men blir det ikke litt sånn.. ja.. Du treffer en jente og vips er dere sammen ? Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) BonFireMan, ikke for å være frekk osv. jeg er glad på dine vegne osv.. Men blir det ikke litt sånn.. ja.. Du treffer en jente og vips er dere sammen ? 6317085[/snapback] Vet ikke jeg. Ho kyssa meg jo og virka jo villig til å gi bort nummeret og bli med på en date. Så jeg ser ingen grunn til at ho ikke skal like meg på den måten som en kjæreste. Det er hvertfall ingen andre jenter som har vært slik mot meg. Ho ser ikke akkuratt billig ut heller. Men jeg vet ikke. Jeg tror nok vi er sammen. Om vi ikke er sammen ordentlig nå, så tror jeg nesten garantert at vi kommer til å bli det. Vi har så mange like interesser og samme musikk smak og ho spiller t.o.m nordic mafia, for å nevne bitte litt. Endret 15. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har dere truffet hverandre mange ganger, BonFireMan? Og har dere snakket om at dere er/kan bli kjærester? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Virker som de gikk en tur i byen bare ? Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har dere truffet hverandre mange ganger, BonFireMan? Og har dere snakket om at dere er/kan bli kjærester? 6317162[/snapback] Jeg har vært sammen med ho 1 gang etter jeg møtte ho og da var vi hjemme hos ho og så på DVD. Det ble kyssing da også og dessuten ligger ho og holder rundt meg hele tiden. Jeg tror nok ho liker meg. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Hahahahahahahaha.... jeg kan ikke styre meg... hahaha. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 BFM: Det høres ut som du har funnet deg en hyggelig jente, men dere er nok ikke sammen. Du har møtt en jente, dere har vært på date, det har blitt litt kyssing og det er starten på det som kan bli et forhold. Jeg ville vært veldig forsiktig med å kalle henne kjæresten din. På neste date, hvis alt går bra, så kan du godt spørre om det skal bli "offisiellt", men slik det er nå så risikerer du å bli såret av for høye forventninger. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hahahahahahahaha.... jeg kan ikke styre meg... hahaha. 6317207[/snapback] Glem det. Endret 15. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, ikke kall henne kjæresten enda. Vent og prøv å få det offisielt først. Men tror du er på gang med noe nå! Stå på!! Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Okai.. Skal ikke kalle henne for en kjæreste enda. Men jeg er så sikker på at denne jenta hvertfall er intressert. Det er jo forskjell på intressert og tiltrukket, men framover nå så skal jeg finne på ting som er artig og spennendes for henne. Planlegger å spørre om ho vil bli med meg på tusenfryd til neste helg. Er litt langt å kjøre, men kanskje ho syns det er morro å kjøre motorsykkel også. Liker ikke jenter slike ting da? Sånne ting som er spennende og "farlig"? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Okai.. Skal ikke kalle henne for en kjæreste enda. Men jeg er så sikker på at denne jenta hvertfall er intressert. Det er jo forskjell på intressert og tiltrukket, men framover nå så skal jeg finne på ting som er artig og spennendes for henne. Planlegger å spørre om ho vil bli med meg på tusenfryd til neste helg. Er litt langt å kjøre, men kanskje ho syns det er morro å kjøre motorsykkel også. Liker ikke jenter slike ting da? Sånne ting som er spennende og "farlig"? 6317319[/snapback] Du bare tuller du? Forøvrig, så tror jeg ikke på deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Liker ikke jenter slike ting da? Sånne ting som er spennende og "farlig"? 6317319[/snapback] Det jenter liker er det gutter liker; forskjellige ting. Det er ingenting som er felles for alle jenter, det er derfor så mange forskjellige har kjæreste. Personlig hadde jeg spurt om hun orket en lang motorsykkeltur før dere drar, for sikkerhets skyld. Ellers høres Tusenfryd ut som en god idé, bare du ikke gjør som en kompis og spyr på date. Finn ut hva hun liker, og gjør det. Hvis hun liker en type film, så finner du lignende filmer. Hvis du vet hva hun liker av mat, så kan du lage det til henne. Én ting som alle liker er at daten viser interesse for deg og dine personlige preferanser. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Liker ikke jenter slike ting da? Sånne ting som er spennende og "farlig"? 6317319[/snapback] Det jenter liker er det gutter liker; forskjellige ting. Det er ingenting som er felles for alle jenter, det er derfor så mange forskjellige har kjæreste. Personlig hadde jeg spurt om hun orket en lang motorsykkeltur før dere drar, for sikkerhets skyld. Ellers høres Tusenfryd ut som en god idé, bare du ikke gjør som en kompis og spyr på date. Finn ut hva hun liker, og gjør det. Hvis hun liker en type film, så finner du lignende filmer. Hvis du vet hva hun liker av mat, så kan du lage det til henne. Én ting som alle liker er at daten viser interesse for deg og dine personlige preferanser. 6317341[/snapback] Det siste der var bra skrevet! Det har jeg egentlig ikke tenkt så mye på. Men når jeg forestiller meg en jente som lager den maten JEG liker og leier den type film JEG liker, så hadde jeg blitt glad og jeg hadde visst at ho tenkte på meg og at ho bryr seg om hva JEG liker! Utrolig bra! Takk for det! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke uten grunn at hun skriver dette: Jeg savner min kjære. 6316463[/snapback] Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Haha, bragwhore detected. BFM: Lykke til. Tusenfryd høres ut som en god idé. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Motorsykkelur til Tusenfryd? Jeg hadde blitt med glatt. Men jeg er litt uenig i SteffyBoy her... Om du bare gjør alt på hennes premisser, kan ting bli skjevt om dere utvikler ett forhold. Dessuten, om en bare safer hele tiden med ting du vet hun liker, kan ting fort bli kjedelig. Slik jeg ser det virker dette som en ganske impulsiv jente som liker å ta sjangser, derfor bør du heller fks. gjøre ting med henne som hun aldri har gjort før. Ikke tenk koffert nå. Men samtidig burde du også gjøre ting du vet hun liker, bare ikke hele tiden. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Skilpadde: Hvis jenta er litt glup(og liker ham da) så svarer hun med samme mynt. Dvs. finner ut hva HAN liker, og ta tilsvarende intiativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg