Feh Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Til kose-med-søsteren-til-en-kompis-situasjonen: Hvis jeg hadde en søster, hadde jeg foretrukket at hun var sammen med en skikkelig kar. Jeg antar at broren er som broren flest, og passer godt på henne. Storebrødre er naturlig imot alle kjærester som lillesøsteren finner, sånn er det bare. Hvis det skjer noe mellom deg og søsteren, så sier du det til broren. Forklar at hun inviterte deg bort, det skjedde ting og du tror det kan bli seriøst. Hvis du er en ålreit kar, så vet kompisen din det, og jeg kan tenke meg at han mye heller vil at en han kan stole på er med søsteren framfor en drittsekk som kanskje bruker henne. Vær ærlig og oppriktig, ikke gjør det bak ryggen hans. Det er ingenting galt med å forelske seg i noen, og broren ville vært en veldig kjip venn hvis han forlangte at dere ikke var sammen. 6312348[/snapback] Oi. Steffy klarer faktisk å si noe fornuftig også Ja det hørtes ikke så dumt ut det der. Det gjenstår bare å se hva som skjer da. Skal ut med henne i kveld (altså ikke ut som i date lol, men bare ut) så vi får se da. Skal holde dere informert Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Denne tråden ligner veldig på en sladretråd, egentlig. Jeg digger det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis det blir noe mellom deg og søsteren hans, så må du for all del ikke fortelle private ting til felles kompiser:P Tipper de vil finne det gøy å fortelle det videre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Nei, han har leid seg campinghytte. 6310741[/snapback] Jeg synes hele greia høres litt småskummel ut jeg. Men han er vel skikkert kjempe forelska eller noe da. Campinghytte faktisk Endret 15. juni 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 6313210[/snapback] Hva mente du egentlig med det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 http://f00kie.com/pics/you-gonna-get-raped.jpg[/imgxxx] 6313210[/snapback] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg mente at det er litt sært at fyren leier seg campinghytte og greier. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg mente at det er litt sært at fyren leier seg campinghytte og greier. 6313654[/snapback] Kjærlighet gjør folk sære iblant. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 tror nok han forventer seg at det skjer noe ja Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg mente at det er litt sært at fyren leier seg campinghytte og greier. 6313654[/snapback] Kjærlighet gjør folk sære iblant. 6313690[/snapback] Jepp, kan skrive under på det. Og den nedturen når det viser seg at det ikke blir noe fornuft av det totalt uforstålige oppførselen, egen erfaring med at fornuften ikke altid står parat for å hindre deg i å gjøre dumme, teite og heilt uforståelige ting. Ja ja, av og til er det vel like greit å hoppe i salaten med begge beina først og tenke etterpå. Er værtfall sinnsykt enkelt å være etterpå klok. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Om at han kjører 8 timer hver vei for å treffe deg er "sykt" eller ikke spørs jo litt på situasjonen mellom dere. I tillegg, hvis han har ferie og kjeder seg og har lyst å finne på noe så kunne jo en slik tur vært morsomt Men måtte jo bli litt mer enn en kveld/natt, og det måtte jo vært med din viten og vilje. Ellers blir det sært. Svært sært! Så hvordan er egentlig forholdet mellom dere? Hvor godt kjenner du fyren? Du trenger ikke fortelle oss, men tenk ihvertfall gjennom det før du eventuelt møter fyren. Ikke alle er hvem de gir seg ut for å være Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kan hende han bare er en helt normal kar som bestemte seg for å gjøre noe "wild" for en gangs skyld, litt som i alle romantiske komedier, kjøre i timesvis for å treffe sin kjære . Personlig hadde jeg kun tatt turen hvis jeg var veldig keen og det var lovnad om en real porsjon Boogie-Boogie ved reisens slutt. I tillegg skulle en god del andre forhold ligge til rette. Men da hadde jeg nok gjort det. Så rådet blir; hold deg på avstand, men han kan jo være okei også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 I hele dag har jeg oppsøkt kontakt med henne. Har fått sporadiske svar. Jeg kommer med løsninger til problemene i forholdet, hun sier "jaok". Nå har jeg prøvd og prøvd, og kommer ingen steder. Nå er det faenmeg hard-to-get mode. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 I hele dag har jeg oppsøkt kontakt med henne. Har fått sporadiske svar. Jeg kommer med løsninger til problemene i forholdet, hun sier "jaok". Nå har jeg prøvd og prøvd, og kommer ingen steder. Nå er det faenmeg hard-to-get mode. 6316106[/snapback] Hmm, er det ikke på tide å gjøre noe med det. Enten droppe hu eller la ho ta kontakt, er vel samme fan om ho er modell eller ikke, ho kan jo ikke behandle deg som en dritt. Lar du ho holde på slik så taper du uansett på sikt og da blir det uansett bare værre... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjør noe Marley, gjør noe! Og i morgen skal jeg til dama og være der til søndagen, så da blir det nok stille fra meg en stund framover. Blir DIGG! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjør noe Marley, gjør noe! 6316145[/snapback] Det er akkurat det jeg gjør. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjør noe Marley, gjør noe! 6316145[/snapback] Det er akkurat det jeg gjør. 6316326[/snapback] Hard to get? Hva med å gjøre noe aktivt? Hva om hun faktisk ikke ringer deg da. Så sitter du igjen og har det enda værre enn du hadde fra før. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis det blir noe mellom deg og søsteren hans, så må du for all del ikke fortelle private ting til felles kompiser:P Tipper de vil finne det gøy å fortelle det videre. 6313099[/snapback] Har vært med hun siden klokka 4 i dag heh. Men jeg spurte henne istad. Hva hun mener med alt dette. Det var ikke noe spes, så jeg sa det var bra for jeg begynnte å lure, så snakket vi egentlig ikke noe mer om det. Føler det gikk ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg