Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, det er hardt å være forelsket altså! ;) Klarer jo ikke å tenke på noe annet... uff, jaja ;) Livet går videre, og tiden har sikkert svar på det meste håper jeg ;)

 

men er veldig bra med en slik tråd på forumet. Gutter pleier ofte å styre unna slike sp.mål, og jeg har ofte veldig behov for å snakke om slikt. Derfor så er det deilig med jente venner ;) Men også veldig surt når alle dine jentevenner kjenner den det dreier seg om. Da pleier ofte jenter å gjøre det de er flikest til, nemmelig å snakke ;)

Lenke til kommentar

Ta det først med en klype salt. Fjortis forelskelser er skifter like fort som en annen skifter underbukser. Det kan liksegodt være en løs påstand langt utpå natta, som det kan være en helt ærlig betroelse.

 

Hvis du har et godt forhold med din søster, spør henne igjen om dette. hvis det viser seg å stemme, kanskje du kan ta kontakt med henne og snakke ut om det hvis det viser seg å stemme? Men pass deg hele veien, du kan gå i baret hvis det ikke stemmer.

 

Jeg syntes ikke alderen er noen hinder hvis det er kjærlighet det dreier seg om. Hvis det er utsene eller mer fysiske ting som gjør deg interisert, vær forsiktig. Du kan risikere å få ei som ligger langflat for deg og sliter med sine følelser for deg i flere år, eller du kan risikere å såre henne.

 

En kort oppsumering, sjekk om det virkelig stemmer. Hører du ikke noe mer om dette, ta det med ro. Hvis det stemmer, ta kontakt med henne og snakk om det. Ikke beveg deg ut på kjærlihetsveien med mindre du her HELT sikker. Følelser forandrer seg fort i den alderen. Vær sikker på det du gjør ;)

 

Lykke til ;)

 

*føler nesten som jeg komanderer deg til å gjøre noe her men... er bare sånn jeg tror jeg ville løst det ;)*

Lenke til kommentar

Bruk litt tid med henne ;) Drit i komentarer fra kamerater og venner om "prøver du å legge ann på henne eller" osv. Kjør ditt eget løp. I det øyeblikket du føler du har fått god nok kontakt med henne, snakk! Og slutt å snakk i koder. De missforståes i hytt og pine alike vell ;)

 

Ville ikke anbefalt deg å "prøve å være litt kul" og slik. Det skaper bare falske bilder av hvem du er, og hvis hun liker deg, så er det fordi den du er, ikke den du prøver å være ;)

Lenke til kommentar

Hehe, SimDaDim svarer igjen vettu :p

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er mR_cRaZy, men jeg ville snakket med henne om det ;) Som jeg har nevnt mange ganger tidligere i kveld, telefon er en bra oppfinelse ;) Kommer litt ann på hvor gammal du er. Er du 14-15 år, så er kanskje ikke tlf så hyppt (var ihvertfall ikke så hypp på det da jeg var på den alderen) Er du eldre så tror jeg tlf funker ;) Bare vær ærlig med henne, fortell hvor du står, og spør hvor hun står. Men pass på så du ikke overasker da ;)

 

Til det som er i 14 års alderen, ikke tenk så mye på det. Den alderen du er i nå er vond. Følelser kommer, følelser går, og det er ingen ting du kan gjøre med det annet en å holde deg i skinnet. Ikke prøv å være noen annen for å imponere noen. Du bare angrer på dette senere alikevell ;) Lev livet med dine kamerater. Jenter er en mangelvare i disse dager, selv om det virker som om ALLE har hatt flere kjærester en deg ;) Jentene henger bare med de eldre gutta alike vell ;) Husker jeg gledet meg til å bli "en av de eldre" selv. Nå kan jeg nesten betrakte meg som det, men det er nok fortsatt vanskelig ;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...