Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Først tror jeg han kommer til å le seg ihjel, og så spørre "serrriøst lissom?". Hva han ville sagt videre vet jeg ikke helt egentlig. Men tror ikke jeg ville blitt noe mindre kompis av det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Her om dagen satt vi her hjemme og så film og så plutselig spurte hun om en klem og så begynnte vi å kose litt... så lenger og enda litt til liksom... kjempelenge. Men jeg ser på henne som kun en venn og ikke noe mer. Blir litt rart da liksom.6310108[/snapback] Har opplevd noe lignende med en venninne, som også hadde det litt vanskelig en tid. Endte med at jeg lå og holdt rundt henne mange timer en natt, uten at det var noe annet enn trøst. Så det kan rett og slett være at hun er lei seg for at det er slutt med typen og har litt underskudd på fysisk kontakt/kos, eller så kan det jo være at hun er litt interessert i deg også. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Underskudd på fysisk kontakt ja.. den har jeg sett mange ganger. En veninne av meg slo opp med typen for en måned siden, og hun holder på å gå på veggene. Men nei, han har hatt lappen i noen år. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Tullprat! Hvordan tror du kompisen din reagerer om du sier du styrer litt med søsteren hans, Feh? 6310324[/snapback] Er ikke søsteren din på min alder Fredrik? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Her om dagen satt vi her hjemme og så film og så plutselig spurte hun om en klem og så begynnte vi å kose litt... så lenger og enda litt til liksom... kjempelenge. Men jeg ser på henne som kun en venn og ikke noe mer. Blir litt rart da liksom.6310108[/snapback] Har opplevd noe lignende med en venninne, som også hadde det litt vanskelig en tid. Endte med at jeg lå og holdt rundt henne mange timer en natt, uten at det var noe annet enn trøst. Så det kan rett og slett være at hun er lei seg for at det er slutt med typen og har litt underskudd på fysisk kontakt/kos, eller så kan det jo være at hun er litt interessert i deg også. 6310387[/snapback] Lå hun også å "gnidde" deg overalt, lo litt og smilte også? Men du har nok et poeng. Hun er sykemeldt pga noe hud-greier, så hun har ikke noe å gjøre om dagen, men hun har jo masse venninder også, så hvorfor meg. Hvis det skulle vise seg at hun var interessert tror jeg uansett jeg ville avvist det, ikke bare av respekt for kompisen min, men også fordi jeg egentlig ikke føler noe mer for henne som en venn, og det har jeg aldri gjort før heller egentlig. Så det ville blitt feil for meg å begynne noe med en jeg ikke er interessert i - på den måten. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Om du ikke er interessert burde du kanskje ha sagt ifra...? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Først tror jeg han kommer til å le seg ihjel, og så spørre "serrriøst lissom?". Hva han ville sagt videre vet jeg ikke helt egentlig. Men tror ikke jeg ville blitt noe mindre kompis av det. 6310342[/snapback] Om du gjerne vil prøve ut hvordan dette kan bli, og kompisen din "godkjenner" så er det vel ingenting i veien for at du prøver. Men, om kompisen din ikke liker det ville jeg nok heller holdt meg litt unna. Vennskap varer som regel lengre enn kjærlighetsforhold. Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Tullprat! Hvordan tror du kompisen din reagerer om du sier du styrer litt med søsteren hans, Feh? 6310324[/snapback] Er ikke søsteren din på min alder Fredrik? 6310412[/snapback] Hun er 20. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Lå hun også å "gnidde" deg overalt, lo litt og smilte også? Men du har nok et poeng. Hun er sykemeldt pga noe hud-greier, så hun har ikke noe å gjøre om dagen, men hun har jo masse venninder også, så hvorfor meg. Hvis det skulle vise seg at hun var interessert tror jeg uansett jeg ville avvist det, ikke bare av respekt for kompisen min, men også fordi jeg egentlig ikke føler noe mer for henne som en venn, og det har jeg aldri gjort før heller egentlig. Så det ville blitt feil for meg å begynne noe med en jeg ikke er interessert i - på den måten. 6310440[/snapback] Av og til er det fint å søke trøst hos et medlem av det motsatte kjønn. Jeg ville heller søkt trøst hos en jente (NEI, ikke koffert!) enn en av kameratene mine. Selv om de også kan være følsomme, om de vil. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Lå hun også å "gnidde" deg overalt, lo litt og smilte også? Men du har nok et poeng. Hun er sykemeldt pga noe hud-greier, så hun har ikke noe å gjøre om dagen, men hun har jo masse venninder også, så hvorfor meg. Hvis det skulle vise seg at hun var interessert tror jeg uansett jeg ville avvist det, ikke bare av respekt for kompisen min, men også fordi jeg egentlig ikke føler noe mer for henne som en venn, og det har jeg aldri gjort før heller egentlig. Så det ville blitt feil for meg å begynne noe med en jeg ikke er interessert i - på den måten. 6310440[/snapback] Kommer an på hva du mener med "overalt" Vi så hverandre inn i øynene i lengre perioder, vi smilte til hverandre, strøk føtter mot hverandre, tvinnet fingre, hun trykte meg hartdt mot seg, nese mot nese... allikevel var det bare fra min side meningen å gi trøst, og ingenting tyder på at det fra henne side var ment som noe annet enn å få trøst. Ikke alt kan være interesse ut over et ønske om litt kos, men hvis du med "overalt", mener overalt, så vil det jo virke som hun enten har følelser for deg, eller bare har... *kremt* "lyst" på deg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Først tror jeg han kommer til å le seg ihjel, og så spørre "serrriøst lissom?". Hva han ville sagt videre vet jeg ikke helt egentlig. Men tror ikke jeg ville blitt noe mindre kompis av det. 6310342[/snapback] Om du gjerne vil prøve ut hvordan dette kan bli, og kompisen din "godkjenner" så er det vel ingenting i veien for at du prøver. Men, om kompisen din ikke liker det ville jeg nok heller holdt meg litt unna. Vennskap varer som regel lengre enn kjærlighetsforhold. Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Tullprat! Hvordan tror du kompisen din reagerer om du sier du styrer litt med søsteren hans, Feh? 6310324[/snapback] Er ikke søsteren din på min alder Fredrik? 6310412[/snapback] Hun er 20. 6310459[/snapback] Like gammel som meg da Nei som sagt, så veit jeg jo ikke hva hun egentlig vil/mener med alt dette enda, så jeg får jo bare se hva som kommer opp. Må bare bestemme meg for hva jeg skal gjøre i det ene tilfellet Hun er grei, pen alt det der liksom, men har fortsatt ikke noe følelser for henne. Er noen andre jeg har det for akkurat nå, men hvilken vei den stien vil gå er enda uvisst. Blæh. Er så rart å tenke på. For et halvt år siden levde jeg et totalt bekymringsøst liv på den siden, droppet alt som het kontakt med kvinner etter tidenes teiteste forhold for litt over et år siden nå, men nå dukker alt opp igjen og det er et rent helvete hehe. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg er 21. Fredrik har sikkert sagt masse fint om meg til hu, så jeg får vel prøve meg til sommern. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Lå hun også å "gnidde" deg overalt, lo litt og smilte også? Men du har nok et poeng. Hun er sykemeldt pga noe hud-greier, så hun har ikke noe å gjøre om dagen, men hun har jo masse venninder også, så hvorfor meg. Hvis det skulle vise seg at hun var interessert tror jeg uansett jeg ville avvist det, ikke bare av respekt for kompisen min, men også fordi jeg egentlig ikke føler noe mer for henne som en venn, og det har jeg aldri gjort før heller egentlig. Så det ville blitt feil for meg å begynne noe med en jeg ikke er interessert i - på den måten. 6310440[/snapback] Kommer an på hva du mener med "overalt" Vi så hverandre inn i øynene i lengre perioder, vi smilte til hverandre, strøk føtter mot hverandre, tvinnet fingre, hun trykte meg hartdt mot seg, nese mot nese... allikevel var det bare fra min side meningen å gi trøst, og ingenting tyder på at det fra henne side var ment som noe annet enn å få trøst. Ikke alt kan være interesse ut over et ønske om litt kos, men hvis du med "overalt", mener overalt, så vil det jo virke som hun enten har følelser for deg, eller bare har... *kremt* "lyst" på deg. 6310478[/snapback] Nei, mente ikke overalt hehe Da hadde jeg jo skjønt hva hun ville Skal besøke henne igjen i morra, så får vi se da. Hun spurte om jeg ville bli med "et sted" i dag, og det stedet er der hun pleier å dra med seg datene sine lol (jeg og kompisen min pleier å dra og råne og spille høy musikk for å ødelegge hver gang hun drar dit ). Såeh... heh. Får se da. Endret 14. juni 2006 av Feh Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan skal en tolke det når noen en har møtt i tre dager kjører i 8 timer eller noe sånnt for å møte deg? Burde jeg være smigret eller redd? 6307205[/snapback] Det er sånn forelska gutter er, og hvis han ikke oppfører seg helt psyko når han er med deg så kan det jo være litt søtt og. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan skal en tolke det når noen en har møtt i tre dager kjører i 8 timer eller noe sånnt for å møte deg? Burde jeg være smigret eller redd? 6307205[/snapback] Det er sånn forelska gutter er, og hvis han ikke oppfører seg helt psyko når han er med deg så kan det jo være litt søtt og. 6310533[/snapback] Hadde gjerne kjørt 8 timer hver vei for å møte henne jeg er såvidt blitt litt forelska i nå Men det hadde ikke vært for å være der en time og så dratt igjen for å si det sånn Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Han kommer på dagen på lørdagen, og drar søndag morgen... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Han kommer på dagen på lørdagen, og drar søndag morgen... 6310626[/snapback] Hmm. Hadde noen betalt for bensina så... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Han kommer på dagen på lørdagen, og drar søndag morgen... 6310626[/snapback] Synes det hørtes litt skummelt ut jeg. Dere har avtalt at han skal sove hos deg eller noe? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Nei, han har leid seg campinghytte. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Liker du'n a? Er'n deilig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Til kose-med-søsteren-til-en-kompis-situasjonen: Hvis jeg hadde en søster, hadde jeg foretrukket at hun var sammen med en skikkelig kar. Jeg antar at broren er som broren flest, og passer godt på henne. Storebrødre er naturlig imot alle kjærester som lillesøsteren finner, sånn er det bare. Hvis det skjer noe mellom deg og søsteren, så sier du det til broren. Forklar at hun inviterte deg bort, det skjedde ting og du tror det kan bli seriøst. Hvis du er en ålreit kar, så vet kompisen din det, og jeg kan tenke meg at han mye heller vil at en han kan stole på er med søsteren framfor en drittsekk som kanskje bruker henne. Vær ærlig og oppriktig, ikke gjør det bak ryggen hans. Det er ingenting galt med å forelske seg i noen, og broren ville vært en veldig kjip venn hvis han forlangte at dere ikke var sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg