ttd Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg kaller å treffe en jente, for så å kysse som å finne kjærligheten, eller ihvertfall begynnelsen på det. Nå har han sikkert mer mot, og blir heldige på damefronten i fremtiden. Kanskje det var et veddemål? Endret 14. juni 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Savner litt bilder Sleng ut bilde av din kjærlighet da 6305016[/snapback] *bilde* 6305356[/snapback] Takk. You made my day. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg kaller å treffe en jente, for så å kysse som å finne kjærligheten, eller ihvertfall begynnelsen på det. Nå har han sikkert mer mot, og blir heldige på damefronten i fremtiden. Kanskje det var et veddemål? 6306805[/snapback] Muligens, men selvtillit er en verdifull ting Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan skal en tolke det når noen en har møtt i tre dager kjører i 8 timer eller noe sånnt for å møte deg? Burde jeg være smigret eller redd? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Redd. Skaff deg kyskhetsbelte og ikke ta imot drinker han har blandet selv. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan skal en tolke det når noen en har møtt i tre dager kjører i 8 timer eller noe sånnt for å møte deg? Burde jeg være smigret eller redd? 6307205[/snapback] Det blir litt overdrevet når det er 8 timer.. 8 timer er veldig lenge. Kjæresten min kjører i 2 timer men 8 timer er rett og slett for mye. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Ja det er liksom det. Altså, totalt blir det 16 timer med kjøring.. og vi er ikke sammen en gang! Det kan hende han gjør det litt for turens skyld også da, jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 I hodet hans er dere nok sammen ;P Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hun jeg liker er forelsket i meg nå, har jeg funnet ut:) ...skal møte henne i helga. Jeg husker jeg skrev til ei jente jeg likte, men ikke var direkte forelska i (Var i sjuende) at jeg ikke lå noe særlig godt an på damefronten. I en eller annen sammenheng. Dagen etter sto hun midt i skolegården og leste opp meldinga til hele trinnet. Bitch. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hun jeg liker er forelsket i meg nå, har jeg funnet ut:)...skal møte henne i helga. Jeg husker jeg skrev til ei jente jeg likte, men ikke var direkte forelska i (Var i sjuende) at jeg ikke lå noe særlig godt an på damefronten. I en eller annen sammenheng. Dagen etter sto hun midt i skolegården og leste opp meldinga til hele trinnet. Bitch. 6308607[/snapback] Damn right :S Det der er bare frekt. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) - Mariel <33 forelsket Emil says: Julie sier: Spør han om dere kan bli sammen no d Edit: Bare meg, eller spør hun meg indirekte Endret 14. juni 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm. Noe rart skjer om dagen. Tvilling søstera til bestekompisen min har plutselig begynnt å sende meg en haug med meldinger hele tiden om ditt og datt, ikke noe spesielt liksom. Hun lurer hele tiden på om vi skal finne på noe eller bare prate, ta en røyk etc. Hun har nettop gjort det slutt med typen sin, så jeg fortsår jo at hun vil ha noen å prate med om det, men hun prater nesten ikke om det i det hele tatt når vi er sammen.. Her om dagen satt vi her hjemme og så film og så plutselig spurte hun om en klem og så begynnte vi å kose litt... så lenger og enda litt til liksom... kjempelenge. Men jeg ser på henne som kun en venn og ikke noe mer. Blir litt rart da liksom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! Endret 14. juni 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Tvillingsøstera til kompisen din? Håper ikke hun ligner på kompisen din da, det hadde vært freaky. Men hvis du skal gjøre noe med hu, så spør kompisen din om det er greit for han først. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Why? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Tvillingsøstera til kompisen din? Håper ikke hun ligner på kompisen din da, det hadde vært freaky. Men hvis du skal gjøre noe med hu, så spør kompisen din om det er greit for han først. 6310144[/snapback] Kan garantere 100% sikkert at kameraten ikke syns det er greit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Why? 6310152[/snapback] Uskrevene lover kamerater imellom. Ikke pule på familiemedlemmer eller eksdamer. Er du en god kamerat følger du de. Er du et rasshøl: Pul i vei Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Why? 6310152[/snapback] Uskrevene lover kamerater imellom. Ikke pule på familiemedlemmer eller eksdamer. Er du en god kamerat følger du de. Er du et rasshøl: Pul i vei 6310176[/snapback] En lov gjelder kun når den er skriftlig Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Heh. Why not? @KrizKriz: Det skjer ikke. Det ville blitt i skjul isåfall. Han har hatet alle typene hun har hatt, men de har ikke i utgangspunktet vært kompiser av han, noe jeg derimot er. Men vi er såpass gode kompiser at jeg ikke tror det ville vært noe problem, men uansett. Er ikke det som er pointet. Har liksom bare lyst til å ha henne som venn, og det ville blitt bare mega weird hvis jeg fant ut at hun var keen på meg. Og nei, de "ligner" ikke i den forstand, de er ikke eneggede tvillinger Noen likhetstrekk er det, men de er ikke like hehe. Endret 14. juni 2006 av Feh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Ja det er liksom det. Altså, totalt blir det 16 timer med kjøring.. og vi er ikke sammen en gang! Det kan hende han gjør det litt for turens skyld også da, jeg vet ikke jeg. 6307434[/snapback] Har han akkurat fått lappen? Mange som liker turdelen av å kjøre, men 8 timer hver vei er litt sært. Du kan ikke pule på søstra til kameraten din. Enkelt og greit! 6310133[/snapback] Tullprat! Hvordan tror du kompisen din reagerer om du sier du styrer litt med søsteren hans, Feh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg