Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Æsj! Var nettop på kino med x'en min. Bare som venner dog. Men når vi setter oss ned for å se filmen, kommer det to ganske pene jenter og stopper opp rett ved oss. Vi hadde visst tatt plassen deres. Så hun ene lager en morsom grimase til meg og vi lar dem få plassene. Vi setter oss da rett  ved siden av. Men under filmen kjenner jeg hun ene fine dulter borti meg flere ganger med beinet og fingeren glir langs armen min flere ganger da vi småsloss om armlenet. Aah! Skulle ha spurt om nummeret hvertfall.

Hun smilte til meg også. :roll:

6303824[/snapback]

Bummer :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen.. Jeg har så flaks i uflaksen eller hva jeg skal kalle det.

Jeg klarer aldri å dra noen damer. Jeg har aldri hatt en kjæreste. Når jeg prøver å manne meg opp og gå bort til en jente og få til en prat så er jeg nervøs og jeg ender opp med å gå hjem uten et tlf nummer engang.

Men når jeg ikke tenker på jenter i det hele tatt så skjer det masse rart. For en liten stund siden satt jeg helt tilfeldig ved noen jenter som var fulle og de lurte på om jeg ville ha en blow job, men det kom så brått på meg så jeg takka nei! jeg er dum. :roll:

Og i går så fikk jeg nummeret til en jente og så ringte jeg seinere på kvelden for å spørre hva ho drev med. Så tok ho tlf og ho hørtes helt borte ut, så jeg spurte om jeg hadde vekka ho, men det hadde jeg ikke. Og så snakket jeg videre og så drev ho å stønna så jææævlig!! Skikkelig tung pusta og snakka skikkelig stakkarslig :p Gjett hva ho drev med a! :dribble:

Jeg tenkte at jeg fikk legge på, jeg drøya jo tia skikkelig for å høre på dette, så sa jeg at jeg stakk og så sa jeg hade. Men da sa ho sånn her: "Men du, vent a... mmmhh", og så prøvde jeg å snakke litt og så sa jeg hade igjen, og så sa ho at jeg skulle vente igjen!!

FAEN SÅ DEILIG DA!! :dribble:

Jaja.. Jo og så var det en annen gang jeg bare stod helt rolig og tok meg en røyk, så kommer det en jente bort og klenger på meg. Ho sa ingen ting ho bare så på meg.. Ho var DRIIT deilig! Deiligste jenta som har tatt på meg noen gang! Ho så meg i øya og så plutselig stod vi der å rååklinte. Det er det beste som har hent meg hittil i livet :love:

Vet ikke helt hvorfor jeg forteller dette, men uansett. Dette er det nærmeste jeg kommer noe som heter "Kjæreste".

Lenke til kommentar
Knallinnlegg. Fortsett sånn! :)

6304245[/snapback]

Jaja.. Er ikke lett å vite når du er frekk eller ikke.

6304557[/snapback]

Han var frekk.

You know, one time at a bandcamp...

"Skrytehistorier" om sex hører lite hjemme i kjærlighetstråden forresten. Finn sextråden og rølp litt der isteden. Her skal vi prate om hvor teite kjærestene våre er og gi hverandre støttende råd om å dumpe dem.

Lenke til kommentar
Knallinnlegg. Fortsett sånn! :)

6304245[/snapback]

Jaja.. Er ikke lett å vite når du er frekk eller ikke.

6304557[/snapback]

Han var frekk.

You know, one time at a bandcamp...

"Skrytehistorier" om sex hører lite hjemme i kjærlighetstråden forresten. Finn sextråden og rølp litt der isteden. Her skal vi prate om hvor teite kjærestene våre er og gi hverandre støttende råd om å dumpe dem.

6304974[/snapback]

Eller gratulere de av oss som ikke er så heldige med damene, når de endelig har funnet kjærligheten. Ikke vær så streng

Lenke til kommentar
Eller gratulere de av oss som ikke er så heldige med damene, når de endelig har funnet kjærligheten. Ikke vær så streng

6304991[/snapback]

Kaller du å høre på ei jente som fingrer seg selv over telefon å "finne kjærligheten"?

6305136[/snapback]

Jeg kaller å treffe en jente, for så å kysse som å finne kjærligheten, eller ihvertfall begynnelsen på det. Nå har han sikkert mer mot, og blir heldige på damefronten i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...