Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det to uker og en dag til jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år! Det er faktisk en ganske digg følelse!

6298201[/snapback]

Jeg vet. Vi fikk våre kjære på samme dag :)

Med andre ord skal også vi feire 6 måneder da.

6298215[/snapback]

Ganske bra det der :)

Gratulerer så mye med dagen som kommer!

Lenke til kommentar
Da er det to uker og en dag til jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år! Det er faktisk en ganske digg følelse!

6298201[/snapback]

Jeg vet. Vi fikk våre kjære på samme dag :)

Med andre ord skal også vi feire 6 måneder da.

6298215[/snapback]

Ganske bra det der :)

Gratulerer så mye med dagen som kommer!

6299023[/snapback]

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Har nå prøvd å ta kontakt de siste dagene, ettersom hun klagde på at jeg aldri gjorde det.

Resultatet har vært at hun ikke har svart eller at hun har dratt innen 5 minutter.

Jaja. Go figure.

6303391[/snapback]

Hun ser ikke ut til å være interessert i deg.

Here's the thing: Gro litt baller, ring henne, og spør om hvorfor i helvete hun ikke gidder å ta seg tid til deg lengre. Du trenger oppmerksomhet, du trenger kjærlighet, og det har det vært null av i det siste. Vær kald

Lenke til kommentar
Har nå prøvd å ta kontakt de siste dagene, ettersom hun klagde på at jeg aldri gjorde det.

Resultatet har vært at hun ikke har svart eller at hun har dratt innen 5 minutter.

Jaja. Go figure.

6303391[/snapback]

Hun ser ikke ut til å være interessert i deg.

Here's the thing: Gro litt baller, ring henne, og spør om hvorfor i helvete hun ikke gidder å ta seg tid til deg lengre. Du trenger oppmerksomhet, du trenger kjærlighet, og det har det vært null av i det siste. Vær kald

6303537[/snapback]

Hun påstår jo hardnakket at hun elsker meg da. Hvorfor skulle hun sagt det om hun ikke mente det?

Lenke til kommentar
Hun påstår jo hardnakket at hun elsker meg da. Hvorfor skulle hun sagt det om hun ikke mente det?

6303549[/snapback]

Det er et spørsmål du skal stille henne. "Hvorfor sier du at du elsker meg, når du ikke viser det?"

6303571[/snapback]

Skal prøves. Er ganske lei av situasjonen sånn den er.

Når vi ikke er sammen, krangler vi. Når vi er sammen føler jeg meg et null.

Lenke til kommentar

Nå må jeg bare rante litt. Orker ikke sitte inne på det lenger. Opphavet til min frustrasjon er søstra til dama. På èn eller annen måte forsurer hun stemningen (fra min side) når hun er hjemme. La oss først gi søster en skikkelig introduksjon. Dette vesenet har bla prestert/presterer å:

- Droppe ut fra barneskolen. (!)

- Forsvinne i 3 mnd uten så mye som et ord til familien.

- Gitt lillesøster (aka dama mi) en hardhent oppvekst preget av utallige beinbrudd og andre skader.

- Alkoholiker

- Kommer hjemmom en sjelden gang, hovedsaklig for å stjele det av klær, penger eller drikkevarer lillesøster har.

- Vekke lillesøster annenhver helg, sjelden før tre/fire om å skulle kaste seg i bilen og komme å hente (Jada, hun kan nekte, kommer til det.)

Dette er altså storesøster. Selv kjenner jeg henne egentlig ikke, hun er hjemme så sjelden at jeg ikke orker å ta meg tid til det, men såvidt jeg forstår har hun gitt familien ganske mange episoder av den tristere sorten. Likevel har ikke lillesøster noe annet enn gode ord om storesøster. Hun klarer ikke si nei til å kjøre taxi om natten og står på pinne for henne uansett. Dette er jo en egenskap jeg setter utrolig høyt og er en av grunnene til at jeg elsker henne, nemlig dette at hun ikke gidder å se det vonde i en person og at hun ikke klarer å si nei til de hun er glad i. Men dette irriterer meg også fryktelig... At hun ikke bare kan si nei, for èn jævla gangs skyld. Noen ganger føler jeg at søster og både ett og to bekjentskaper av dama er på rent utnyttingsgrunnlag. Men... Hun blir jo så glad når hun kan hjelpe noen hun er glad i. Blæ...

End of rant.

Lenke til kommentar
Er ganske lei av situasjonen sånn den er.

6303592[/snapback]

Skjønner jeg utrolig godt. Jeg tror du enten bør få rettet opp forholdet ditt skikkelig, eller komme deg ut av det. Ellers kommer nok livet ditt til å være preget av smerte om ting er slik du har beskrevet det her. Kalde harde fakta, dessverre.

Lenke til kommentar
Er ganske lei av situasjonen sånn den er.

6303592[/snapback]

Skjønner jeg utrolig godt. Jeg tror du enten bør få rettet opp forholdet ditt skikkelig, eller komme deg ut av det. Ellers kommer nok livet ditt til å være preget av smerte om ting er slik du har beskrevet det her. Kalde harde fakta, dessverre.

6303722[/snapback]

Jeg hater harde, kalde fakta. De er ukoslige.

Skal virkelig snakke med henne i morgen.

Lenke til kommentar

Æsj! Var nettop på kino med x'en min. Bare som venner dog. Men når vi setter oss ned for å se filmen, kommer det to ganske pene jenter og stopper opp rett ved oss. Vi hadde visst tatt plassen deres. Så hun ene lager en morsom grimase til meg og vi lar dem få plassene. Vi setter oss da rett ved siden av. Men under filmen kjenner jeg hun ene fine dulter borti meg flere ganger med beinet og fingeren glir langs armen min flere ganger da vi småsloss om armlenet. Aah! Skulle ha spurt om nummeret hvertfall.

Hun smilte til meg også. :roll:

Lenke til kommentar
Æsj! Var nettop på kino med x'en min. Bare som venner dog. Men når vi setter oss ned for å se filmen, kommer det to ganske pene jenter og stopper opp rett ved oss. Vi hadde visst tatt plassen deres. Så hun ene lager en morsom grimase til meg og vi lar dem få plassene. Vi setter oss da rett  ved siden av. Men under filmen kjenner jeg hun ene fine dulter borti meg flere ganger med beinet og fingeren glir langs armen min flere ganger da vi småsloss om armlenet. Aah! Skulle ha spurt om nummeret hvertfall.

Hun smilte til meg også. :roll:

6303824[/snapback]

Better luck next time =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...