Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Idag sa hun jente jeg liker at hun liker meg, men også 2 andre. Hun vet ikke hva hun skal gjøre, og for å være ærlig, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre jeg heller. Jeg kan umulig overgå de to andre, så hun her får jeg nok ikke gleden av å være sammen med.  :(

6293515[/snapback]

Nå er det ikke sikkert hun får de andre to guttene, og da er det din tur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag sa hun jente jeg liker at hun liker meg, men også 2 andre. Hun vet ikke hva hun skal gjøre, og for å være ærlig, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre jeg heller. Jeg kan umulig overgå de to andre, så hun her får jeg nok ikke gleden av å være sammen med.  :(

6293515[/snapback]

Vel, med den instillingen går det hvertfall ikke....

Lenke til kommentar

Er det ikke litt merkelig av henne å ha følelser for tre stykker samtidig? Ok, to stykker kan nok hende, men tre... Men hva vet jeg :p

Personlig så hadde jeg ikke satset noe særlig på ei som likte andre samtidig. Kanskje det er fordi jeg av natur prøver å unngå konflikter og intriger, og kanskje mer underbevisst at jeg ikke vil "kjempe" om ei jente mot andre. Redd for å tape og miste min hardt innarbeida selvtillit :p

Lenke til kommentar

6293515[/snapback]

Så det var 3 jenter som sa at de likte deg ?

6293520[/snapback]

:tease:

Dagens mistolkning!

Midi: med den holdningen kommer du antakelig ikke til å lykkes, du må ikke være så negativ! Hold humøret oppe, vis henne på en måte at du driter i om hun er keen på to andre, og at du ikke engang har tenkt på å "tape" mot de to. Vær glad, optimistisk, le mye, vær trygg på deg selv. IKKE formidle til henne på noen slags måte at du gir henne opp.

smetho; kan være noe sant i det, men er man skikkelig forelska, går det nok serru ;) . Dessuten er det enkelte gutter (inkludert meg selv) som liker konkurranse for konkurransens skyld.

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem etter å ha vært med hun og noen andre. Eksen hunnes var der, vet ikke om det er han hun har følelser for igjen, ikke vet jeg. Setter pris på at det er så mange som har svart, en god del hjelpende råd der. Vel, skal snakke med hun i kveld, etter hun er ferdig på trening, så skal jeg snakke med hun om dette. Hun er en skikkelig flott jente, men jo mer hun snakker om andre gutter når hun er med meg, får meg til å litt miste interessen for hun. Men grunnen til at jeg tviler er "vil hun like andre gutter senere, hvis hun er sammen med meg?". Hun sier jeg er en av dem som hun liker best, da jeg er også en av hennes beste venner. Men vet selv ikke om vi bare burde forbli venner. Ville vært et ganske komplisert og kort forhold hvis hun hadde likt andre gutter. Sier ikke at hun ville vært utro, men hun ville nok kanskje vurdert å slå opp med meg, og gått til noen andre. Akkurat det vet jeg ikke, da hun liker ikke å snakke med det. Har også litt lyst til å la det gå, og heller finne meg en annen en.

Lenke til kommentar
Kom nettopp hjem etter å ha vært med hun og noen andre. Eksen hunnes var der, vet ikke om det er han hun har følelser for igjen, ikke vet jeg. Setter pris på at det er så mange som har svart, en god del hjelpende råd der. Vel, skal snakke med hun i kveld, etter hun er ferdig på trening, så skal jeg snakke med hun om dette. Hun er en skikkelig flott jente, men jo mer hun snakker om andre gutter når hun er med meg, får meg til å litt miste interessen for hun. Men grunnen til at jeg tviler er "vil hun like andre gutter senere, hvis hun er sammen med meg?". Hun sier jeg er en av dem som hun liker best, da jeg er også en av hennes beste venner. Men vet selv ikke om vi bare burde forbli venner. Ville vært et ganske komplisert og kort forhold hvis hun hadde likt andre gutter. Sier ikke at hun ville vært utro, men hun ville nok kanskje vurdert å slå opp med meg, og gått til noen andre. Akkurat det vet jeg ikke, da hun liker ikke å snakke med det. Har også litt lyst til å la det gå, og heller finne meg en annen en.

6294610[/snapback]

Benytt sjansen til å si at du bare vil ha henne som en venn. :fun:

Lenke til kommentar
fredrikrb; Kanskje like greit. Virker som ting blir verre mellom meg og hun hver gang jeg nevner følelser mellom meg og hun. Vil ikke miste henne som en venn.

6296375[/snapback]

Den har jeg brent meg så jævelig på akkurat nå for litt siden, så bare la være å ta det opp. Det funker best. Jeg fikk tilslutt "hadde du bare latt være å ta det opp hele tiden og bare la ting gå så kanskje det hadde gått bedre for meg"... :p Så ikke gjør samme feil som meg.

Lenke til kommentar

Hun virket sur på meg når jeg spurte hvem de to andre var. Kanskje ikke det lureste jeg har gjort, men det virker som (etter oppførselen hennes) at det er noen jeg kjenner, men jeg spurte igjen og igjen. Så, jeg lar det bare gå vekk. Sommeferie snart, og skal ikke la en slik liten filleting ødelegge for meg.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...