Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du. Ikke ta sånt så tungt. Små krangler kommer og går. Har samme problem med kjæresten min, kranglene starter på kvelden, hun legger seg, jeg går rundt og har det vondt til jeg får pratet med henne dagen etter. Så jeg vet hvordan det er. Men prat med henne i morra. Og husk at du har like mye å si som det hun har.

edit:

Ikke riktig ting å begynne å kødde med nå DemonFudge. Velg andre og bedre stunder som ikke kan ende med å såre folk som faktisk har det litt vansklelig.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Kan jo tenkes at han faktisk lurer på om han i tillegg til å la seg tråkke på av henne, kjøper henne alt hun peker på, og gjør alt hun ber han om.

6290247[/snapback]

Mulig, men jeg er vandt til at folk har en dårlig vane av å være spydige i veldig dårlig tidspunkt på det forumet her. Men om han ikke mente noe med det, beklager.

Lenke til kommentar

Om hun er masse på fester, opptatt med andre ting enn deg, rett og slett bruker lite av tiden sin på deg, er det noe veldig galt. En følelse av at man ikke aner hvor hun står i forhold til andre rundt henne, er rett og slett forferdelig. Avstandsforhold generelt er slik. Da er det en fordel å være helt sikker på at hun ikke drikker mye, henger mye med gutter, og slike ting. En dag blir fristelsen for stor, og blikket for slørete, og da er det utroskap i lufta.

Jeg er i grunn heldig, jeg har en ganske pen jente, som ikke fester plagsomt mye, holder seg mest sammen med venninner, drikker maks 4 rusbrus, og det lyser avsky i øynene hennes når man nevner voldtekt og utroskap.

Jeg elsker henne, jeg :love:

Lenke til kommentar
Kan jo tenkes at han faktisk lurer på om han i tillegg til å la seg tråkke på av henne, kjøper henne alt hun peker på, og gjør alt hun ber han om.

6290247[/snapback]

Akkurat det jeg lurte på. Takk.

Marley: Hvis du syntes jeg var frekk, så beklager jeg.

-Nyhus-: Jeg skjønner når jeg kan kødde og når jeg ikke kan kødde, serru. ;)

Lenke til kommentar

6290247[/snapback]

Mulig, men jeg er vandt til at folk har en dårlig vane av å være spydige i veldig dårlig tidspunkt på det forumet her. Men om han ikke mente noe med det, beklager.

6290327[/snapback]

Jeg har ikke merket noe av det. Kanskje jeg bare har vært heldig?

Lenke til kommentar

6290662[/snapback]

Spydighet på forumet har jeg ikke lagt merke til, jeg heller. Merkelig, jeg har vært her en stund nå. Jaja, sikkert bare noen brukere som har vært uheldig.

For å være ontopic, så er jeg fortsatt forelsket i min lille retard. :love:

Lenke til kommentar

6290662[/snapback]

Spydighet på forumet har jeg ikke lagt merke til, jeg heller. Merkelig, jeg har vært her en stund nå. Jaja, sikkert bare noen brukere som har vært uheldig.

For å være ontopic, så er jeg fortsatt forelsket i min lille retard. :love:

6290714[/snapback]

Kvinner i rullestol må være digg. :love:

Lenke til kommentar
Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry :)

Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså?

6286287[/snapback]

1. Hun er to timer unna.

2. Jeg drar ikke på stranda.

6286445[/snapback]

Hvorfor ikke? Er jo digg det. :)

6286842[/snapback]

fordi hann er nerd :tease:

6286846[/snapback]

kom deg ut av denne tråden din fjott.. ingen som vil ha deg her.. er en grunn til at du er utstøtt på itavisen sitt forum til og med, og der snakker vi slappe mod's!

Lenke til kommentar

Idag sa hun jente jeg liker at hun liker meg, men også 2 andre. Hun vet ikke hva hun skal gjøre, og for å være ærlig, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre jeg heller. Jeg kan umulig overgå de to andre, så hun her får jeg nok ikke gleden av å være sammen med. :(

Lenke til kommentar
Idag sa hun jente jeg liker at hun liker meg, men også 2 andre. Hun vet ikke hva hun skal gjøre, og for å være ærlig, vet ikke jeg hva jeg skal gjøre jeg heller. Jeg kan umulig overgå de to andre, så hun her får jeg nok ikke gleden av å være sammen med.  :(

6293515[/snapback]

Så det var 3 jenter som sa at de likte deg ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...