Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Faen. Føler meg som en tøffelhelt nå.

Jeg tok jo kontakt, fikk ikke så positiv respons, som vanlig. Jeg mener, hva kan jeg gjøre? Jeg er et null som er sammen med en modell. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde hennes interesse for meg oppe. :(

6289193[/snapback]

Vær deg selv. Vær mye med henne og få hun til å innse hvor flott du er, og da vil hun holde på deg. :)

Men jeg skjønner at presset er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen. Føler meg som en tøffelhelt nå.

Jeg tok jo kontakt, fikk ikke så positiv respons, som vanlig. Jeg mener, hva kan jeg gjøre? Jeg er et null som er sammen med en modell. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde hennes interesse for meg oppe. :(

6289193[/snapback]

Det der blir et usunt forhold i lengden, jeg snakker av en erfaring. Var sammen med en kar som dyrket jorden jeg gikk på, det endte med at jeg behandlet han som dritten under skoene mine og ble mer og mer likegyldig til hans følelser nettopp fordi han godtok det slik du gjør. Du må sette en grense, og det må du gjøre nå.

6289205[/snapback]

Jeg ER jo ingenting i forhold til henne! Jeg kan ikke gjøre noe.

Jeg forguder ikke jorden hun går på, selvfølgelig ikke, men jeg føler meg som et null ved siden av henne. Hun har alt, jeg har ingenting...

Endret av Marley
Lenke til kommentar
At han/hun har funnet en jente/gutt som han/hun vet han/hun kommer til å bli forelsket i og har sjanse på et forhold.

6289336[/snapback]

Nøyaktig rett, Åå hun er så søt når smiler og ser meg i øynene :love:

Den er en stund siden den følelsen var der sist- deilig. :D

Lenke til kommentar
At han/hun har funnet en jente/gutt som han/hun vet han/hun kommer til å bli forelsket i og har sjanse på et forhold.

6289336[/snapback]

6289375[/snapback]

Den følelsen er herlig. Nyt den mens du kan, og håp den varer lenge.

;)

Lenke til kommentar
Hun har alt, jeg har ingenting...

6289238[/snapback]

Du har rimlig bra musikksmak, det er da noe.

Neida, som det blir sagt her, skaff deg selvtilitt. Du kommer ikke langt med den holdningen der. Ikke for å virke belærende, men lar du noen tråkke på deg, er det ytters sjeldent de ikke gjør det.

6289382[/snapback]

Det har alltid vært sånn for meg. Hvordan skal jeg klare å forandre det som alltid har vært?

Lenke til kommentar

6289336[/snapback]

6289375[/snapback]

Den følelsen er herlig. Nyt den mens du kan, og håp den varer lenge.

;)

6289387[/snapback]

ja ikke sant, ja jeg håper. Åå jeg skal spille Lifehouse for henne. :blush:

Lenke til kommentar
Det har alltid vært sånn for meg. Hvordan skal jeg klare å forandre det som alltid har vært?

6289393[/snapback]

Se på det slik: Hun kommer og går som hun vil, ringer deg når hun føler for det - ja, gjør egentlig det hun føler for, ikke det som er best for forholdet. Igjen sitter du med vonde tanker og følelser, mens hun merker ingenting fordi hun er så vant til å få det som hun vil i forholdet og hun vet ikke at hun sårer deg fordi du aldri stiller opp for deg selv og sier ifra. Vil du virkelig ha det sånn? Skal ikke et forhold bestå av både gi og ta, ikke bare gi?

Lenke til kommentar

6289393[/snapback]

Se på det slik: Hun kommer og går som hun vil, ringer deg når hun føler for det - ja, gjør egentlig det hun føler for, ikke det som er best for forholdet. Igjen sitter du med vonde tanker og følelser, mens hun merker ingenting fordi hun er så vant til å få det som hun vil i forholdet og hun vet ikke at hun sårer deg fordi du aldri stiller opp for deg selv og sier ifra. Vil du virkelig ha det sånn? Skal ikke et forhold bestå av både gi og ta, ikke bare gi?

6289466[/snapback]

Blir stort sett bare å gi for min del. Synes ikke jeg fortjener å ta noe når hun gidder å være sammen med meg.

Ja, jeg skulle ønske jeg hadde høyere selvtillit.

Nyhus: God ide. Det er bare det at det bare er mot kjæresten jeg føler meg mindreverdig.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Nyhus: God ide. Det er bare det at det bare er mot kjæresten jeg føler meg mindreverdig.

6289491[/snapback]

Har en kamerat som er så snill at han må ha kameratene sine til å si ifra når han skal slutte å kjøpe ting til folk og sånt. Du må få deg noen som hjelper og støtter deg litt. For av alle ting er ikke du noe mindre verdt enn det kjæresten din er. Eller en hvilkensomhelst annen person.

Lenke til kommentar

Okey, nå ble det mange nye innspill her :p

Midi: Lykke til, forsøk å finne tidspunkter dere kan treffes og utnytt dem. Men ikke bli desperat etter å treffe henne. Og ikke stopp å utveksle meldinger, det er bra med kommunikasjon. Ikke unormalt å være forelsket et halvår, gjennomsnittlig varer en forelskelse ett år.

Feh; dette klarer du å finne ut av. Kommunikasjon er stikkordet ;)

chris: heldiggrisen! Det der med øynene kjenner jeg meg SÅ igjen i, men det er lenge siden nå..

Marley: Den eneste måten å komme ut av dette på og kanskje beholde forholdet, er at du begynner å bli litt som henne. Gi litt f i henne, men samtidig vis av og til hvor glad du er i henne. La henne kontakte deg.

Og husk på at du er mye bedre enn det du sier her, du er jo sammen med en modell, hvor mange får være det? Og ikke sammenlign deg med Brad Pitt-folk, men vanlige menn i stedet, så føler du deg ikke mindreverdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...