Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså? 6286287[/snapback] 1. Hun er to timer unna. 2. Jeg drar ikke på stranda. 6286445[/snapback] Hvorfor ikke? Er jo digg det. 6286842[/snapback] fordi hann er nerd Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg prøver alltid å være til så lite bry som mulig. Sånn er jeg bare. 6286265[/snapback] Kjenner meg igjen der. Har snakket med typen et par min i løpet av de tre siste dagene. Har ikke peiling på hva han har drevet med eller noe..håper vel egentlig bare at han skal savne meg og ringe til slutt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså? 6286287[/snapback] 1. Hun er to timer unna. 2. Jeg drar ikke på stranda. 6286445[/snapback] Hvorfor ikke? Er jo digg det. 6286842[/snapback] Jeg bare gjør det ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Hva er feil med dere og kjærestene deres!?!?! Jeg hadde ikke takle flere dager uten lyd fra dama jeg. Jeg hadde seriøst krepert! Og det går ikke ann å være til bry for kjæresten sin. Det er bare ikke mulig. Å ringe noen du bryr deg om og som bryr seg om deg er ikke å være til bry! Jeg blir nesten litt redd jeg :-| Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt å måtte si det. Men tror ikke det er en i denne tråden som syntes dere to har et sunt og normalt forhold. Du lar deg tråkke på gutten min... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt å måtte si det. Men tror ikke det er en i denne tråden som syntes dere to har et sunt og normalt forhold. Du lar deg tråkke på gutten min... 6287645[/snapback] Grrr. Jeg er glad i henne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt å måtte si det. Men tror ikke det er en i denne tråden som syntes dere to har et sunt og normalt forhold. Du lar deg tråkke på gutten min... 6287645[/snapback] Grrr. Jeg er glad i henne. 6287774[/snapback] Dårlig grunn til å ha et dårlig liv og dårlig kjærlighetsforhold. Trodde du sa skikkelig ifra for en stund siden jeg? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt å måtte si det. Men tror ikke det er en i denne tråden som syntes dere to har et sunt og normalt forhold. Du lar deg tråkke på gutten min... 6287645[/snapback] Grrr. Jeg er glad i henne. 6287774[/snapback] Og jeg er glad i sjokolade. Men jeg lar det ikke styre livet mitt for det - ikke så lang tid av gangen, i alle fall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kjipt å måtte si det. Men tror ikke det er en i denne tråden som syntes dere to har et sunt og normalt forhold. Du lar deg tråkke på gutten min... 6287645[/snapback] Grrr. Jeg er glad i henne. 6287774[/snapback] Dårlig grunn til å ha et dårlig liv og dårlig kjærlighetsforhold. Trodde du sa skikkelig ifra for en stund siden jeg? 6287791[/snapback] Jeg gjorde det. Hver gang det har gått skeis med ei jente har jeg fått milevis av pes fra hele omgangskretsen min og mer til. Det skal ikke skje igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Du har en teit omgangskrets. Vil du virkelig heller gå rundt å være nervøs og ha et kjipt liv isteden for å slå opp om det er det som må til, bare fordi du er redd for hva andre skal tro om deg? Det er litt dumt da, men jeg skjønner jo tanken. Jaja, det kan jo hende forholdet digg hopper opp noen hakk i kvalitet snart da. Vi får håpe det Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Det er ditt liv, vennene dine har ikke noe med forholdene dine å gjøre. Ikke på den måten ihvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Du har en teit omgangskrets. Vil du virkelig heller gå rundt å være nervøs og ha et kjipt liv isteden for å slå opp om det er det som må til, bare fordi du er redd for hva andre skal tro om deg? Det er litt dumt da, men jeg skjønner jo tanken. Jaja, det kan jo hende forholdet digg hopper opp noen hakk i kvalitet snart da. Vi får håpe det 6287976[/snapback] Jeg satser på at det blir bedre når vi får sett mer av hverandre. Har vært veldig lite sammen den siste måneden. Veldig lite kos og. Snart er det sommerferie, så da får man prøve å ordne. Det jeg forklarte istad, det som er saken er at jeg har hatt en del hyppige forhold det siste året. Derfor vil jeg ikke ødelegge igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Det jeg forklarte istad, det som er saken er at jeg har hatt en del hyppige forhold det siste året. Derfor vil jeg ikke ødelegge igjen. 6287993[/snapback] Det skjønner jeg godt. Men det er vel bedre å.. avslutte et dårlig forhold for så å få et nytt og bedre enn å være i et dårlig forhold å ha det vondt? Men det hjelper sikkert om dere ser hverandre litt Sommerferie er en fin ting Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 For min del har det vært å gå ut av dårlige forhold for så å gå inn i enda verre forhold. Håper sommeren kan fikse det ja. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Uansett så virker det som dere har store kommunikasjonsproblemer hvis dere går dagesvis uten å prate sammen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Uansett så virker det som dere har store kommunikasjonsproblemer hvis dere går dagesvis uten å prate sammen. 6288195[/snapback] Jeg kan forsikre deg om at vi har det fint. Jeg prøver å ikke la negative tanker forplante seg, for da blir det bare verre. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kan (uheldigvis) si at det eneste seriøse forholdet jeg har hatt varte i 3 uker. Hun jeg var sammen med var utro, så det ødelagte meg en god stund. Nå de siste 7 månedene har jeg vært forelsket (er 7 måneder lenge å gå å like noen?) i en jente, uten at hun føler det samme for meg. Men for 2 uker siden sa hun at vi burde prøve å se om det var noe mellom oss, og hun ville være mer med meg. Hun sa hun ble glad når hun snakket med meg, og vi sender en del meldinger (600 pr mnd.) til hverandre. Men det står liksom bare fast. Hun er veldig opptatt med ting, og har ikke alltid tid til å være med meg. Håper virkelig hun liker meg, men vi har jo så lite tid til hverandre at vi får jo nesten ikke se hverandre. Jeg tror nok begge kunne ofrett noen ting for å være mer med hverandre, men slik situasjonen er nå, virker det som om dette ikke kommer til å gå så bra... *phu* Godt å få snakket ut. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Åh. Nå er det på'n igjen as. Var på hyttetur denne helgen med en kompis, dama hans og veninda hennes og der skjedde det både det ene og det andre for å si det mildt.. Er veldig interessert i venninda hennes, men veit ikke om hun er i meg, siden hun sier så mye rart. Var med de samma folka for et par måneder siden og da var hun helt overivrig på å rote med meg, men ikke i helgen, rota bare litt. Bah. Får sende en melding til henne en dag og be henne ut Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Faen. Føler meg som en tøffelhelt nå. Jeg tok jo kontakt, fikk ikke så positiv respons, som vanlig. Jeg mener, hva kan jeg gjøre? Jeg er et null som er sammen med en modell. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde hennes interesse for meg oppe. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Faen. Føler meg som en tøffelhelt nå.Jeg tok jo kontakt, fikk ikke så positiv respons, som vanlig. Jeg mener, hva kan jeg gjøre? Jeg er et null som er sammen med en modell. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde hennes interesse for meg oppe. 6289193[/snapback] Det der blir et usunt forhold i lengden, jeg snakker av en erfaring. Var sammen med en kar som dyrket jorden jeg gikk på, det endte med at jeg behandlet han som dritten under skoene mine og ble mer og mer likegyldig til hans følelser nettopp fordi han godtok det slik du gjør. Du må sette en grense, og det må du gjøre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg