Deadringer Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg vet. Pratet med henne i 2 timer om alt og ingenting i stad, og vi snakket også litt om kranglinga. Gikk fint og alt er som før. Jeg er ikke deppa lenger i hvertfall, noe som er utrolig deilig. Å gå halvfortvila og lei seg rundt hele tida er ingen kul ting.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Det er det virkelig ikke. Enda verre å bli paranoid og lure på hva kjæresten gjør. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Enda verre å bli paranoid og lure på hva kjæresten gjør. 6284101[/snapback] Jeg har den følelsen ganske så ofte og jeg da. Den suger. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Enda verre å bli paranoid og lure på hva kjæresten gjør. 6284101[/snapback] Jeg har den følelsen ganske så ofte og jeg da. Den suger. 6285070[/snapback] Suger maks. Har ikke hørt fra dama på snart to dager. Blir fort paranoid av sånt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Oi. 2 dager? jeg blir paranoid av 3-4 timer jeg.. Av 2 dager hadde jeg krepert tror jeg Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Har snakket igår med ei fin kjærring, alt gikk greit - fikk blinken hennes og sånn, men når jeg gikk hjem og sjekket hennes side då fant jeg ut at hun hadde type allerede. Har ikke skrevet noe i gjesteboken hennes. Sånn er det bare... Finnes det ikke single jenter? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Oi. 2 dager? jeg blir paranoid av 3-4 timer jeg.. Av 2 dager hadde jeg krepert tror jeg 6285234[/snapback] Jepp. Hun dro på releaseparty på fredag, siden har jeg ikke hørt fra henne. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Oi. 2 dager? jeg blir paranoid av 3-4 timer jeg.. Av 2 dager hadde jeg krepert tror jeg 6285234[/snapback] Jepp. Hun dro på releaseparty på fredag, siden har jeg ikke hørt fra henne. 6285467[/snapback] hva skulle hu release? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kan for eksempel ikke stå bak det alle sier om at Halle Berry er så deilig, og jeg har lite til overs for Skurupu (som stort sett poster asiatiske babes i babethreaden) Redd for at dere skal tolke meg som rasistisk, men det har rett og slett bare med utseende å gjøre. Er det noe genetisk eller har det med miljø å gjøre? 6278138[/snapback] Er da vel ikke rasistisk det? Jeg takler ikke svarte eller asiatere, og har holdt meg mest til norske gutter på kjærlighetsfronten (selv om jeg har en utenlandsk kjæreste nå). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Oi. 2 dager? jeg blir paranoid av 3-4 timer jeg.. Av 2 dager hadde jeg krepert tror jeg 6285234[/snapback] Jepp. Hun dro på releaseparty på fredag, siden har jeg ikke hørt fra henne. 6285467[/snapback] hva skulle hu release? 6285735[/snapback] Hun var på Zeromancers releasparty for den nye plata. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kunne nok aldri forelsket meg i en asiatisk eler mørkhudet gutt heller. Muligens en mulatt, men det er egentlig ganske liten sjanse for det. Jeg kan se at de er pene og alt det der, men jeg har bare falt for norske gutter med blondt hår Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Kunne nok aldri forelsket meg i en asiatisk eler mørkhudet gutt heller. Muligens en mulatt, men det er egentlig ganske liten sjanse for det. Jeg kan se at de er pene og alt det der, men jeg har bare falt for norske gutter med blondt hår 6285908[/snapback] Da kom du til den rette adresse. Jeg har blond hår! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg klarer ikke helt finne jenter fra midtøsten tiltrekkende jeg. Aner ikke hvorfor. Marley: Regner med du har prøvd å ringe henne? Jeg ville synes det er litt uakseptabelt å bare "forsvinne" uten å gi lyd fra seg på den måten der. Si ifra hvor lite du liker det når du får pratet med henne igjen du. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Marley: Regner med du har prøvd å ringe henne? Jeg ville synes det er litt uakseptabelt å bare "forsvinne" uten å gi lyd fra seg på den måten der. Si ifra hvor lite du liker det når du får pratet med henne igjen du. 6286016[/snapback] Ringer ikke. Vil ikke være plagsom. Skal snakke med henne litt senere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hva? Det her går rundt og plager deg og du har ikke ringt hu engang? Plagsom? Du er kjæresten hennes. Du har enerett på å "plage" henne. Om hun er glad i deg, ser hun ikke på det som "plaging" om du ringer. edit: Ring! Endret 11. juni 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hva? Det her går rundt og plager deg og du har ikke ringt hu engang? Plagsom? Du er kjæresten hennes. Du har enerett på å "plage" henne. Om hun er glad i deg, ser hun ikke på det som "plaging" om du ringer. edit: Ring! 6286063[/snapback] Jeg prøver alltid å være til så lite bry som mulig. Sånn er jeg bare. EDIT: Prøvde å snakke med henne nå, men hun skulle på stranda. Jaja... Endret 11. juni 2006 av Marley Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså? 6286287[/snapback] 1. Hun er to timer unna. 2. Jeg drar ikke på stranda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Ah, vanskelig. Om dere bor så langt fra hverandre, burde hu i hvertfall holde kontakten litt bedre.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Å ringe kjæresten sin er ikke å være til bry Fint du har hørt noe fra hu da. Hvorfor blir ikke du med? På stranda altså? 6286287[/snapback] 1. Hun er to timer unna. 2. Jeg drar ikke på stranda. 6286445[/snapback] Hvorfor ikke? Er jo digg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg