LarsP Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 TLZ: Tull og tøys. CrazyKimmi=): Ting ordner seg, bare slutt og prøv å ordne de. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 LarsP: Kanskje du mener det er tull og tøys, men jeg gjør det ikke. Merker det fortsatt godt i kroppen når jeg møter min store kjærlighet gjennom mange år. Ser henne veldig sjelden nå, bare et par ganger i året. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tror du har rett eg TLZ. Tross alt gir man av seg selv når man er i et forhold med en man elsker. Du kan ikke ta det tilbake ... Det er trist, men kan jo være fint å vite at den personen du elsket bærer med seg en viktig del av deg for hele livet, og at du har noe fra ham også. Du føler kanskje at du er litt fortapt nå CrazyKimmi og at du har mistet festet, men med tiden vil du se at livet er verdt å leve uten eksen din og en dag vil du forelske deg på nytt ... Forhåpentligvis i en fyr som fortjener deg denne gangen Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg har vært sammene med henne i hele dag, og vi er fortsatt vanvittig gode venner Håper hun ikke har det for vanskelig med følelsene Det er noe dritt når de ikke gjør som du vill. Endret 2. november 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kvinner hater meg, jeg hater kvinner. Fair enough. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kvinner hater meg, jeg hater kvinner. Fair enough. 5071489[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kvinner hater meg, jeg hater kvinner. Fair enough. 5071489[/snapback] Hvorfor det? 5071555[/snapback] Han er i jentelusalderen? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vet ikke helt. Jeg hater iallefall kvinner. selv om jeg prøver å forstå hva de mener, så er det alltid noe feil. Om de hater meg.. det vet jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kvinner hater meg, jeg hater kvinner. Fair enough. 5071489[/snapback] Hvorfor det? 5071555[/snapback] Han er i jentelusalderen? 5071560[/snapback] Pass deg, ellers blir det eyesocket på deg i morgen kveld. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vet ikke helt. Jeg hater iallefall kvinner. selv om jeg prøver å forstå hva de mener, så er det alltid noe feil.Om de hater meg.. det vet jeg egentlig ikke. 5071565[/snapback] Det du mener å si er at du liker kvinner, men er lei av måten de oppfører seg på fordi de ikke gir noe tilbake til deg? Ta det rolig, har hatt det litt sånn selv også Du finner nok ei her i livet du også. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Men det tar tid, og jeg er lei av å vente. Ja, ja. Har jeg klart det til nå, holder jeg ut i en stund til. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis du tenker på det med sex, så er det ikke noe å bekymre seg over. Har selv ikke hatt noen erfaringer med det, men har flere venner som antyder at det egentelig ikke er det helt store Det jeg har hatt litt lengsel etter er det å kunne kjenne at en blir elsket av en annen. Det å kunne holde rundt noen og vite at hun føler akkuratt det samme tilbake som du gjør for henne. Var en enorm befrielse når jeg for et halvt år siden møtte ei jeg var glad i, og som var glad i meg tilbake. Men dessverre så ballet det seg på flere problemer enn som så men det er en annen historie, og hører kanskje bedre hjemme i deppe tråden Men husk, hold ut! Den dagen du får kjæreste, så vil du se at det du har lengtet så etter ikke er så fantastisk som du skal ha det til. Må sitere Jovan Ducic; "Drømmen om lykke er mer enn selve lykken. " husk det da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tenker lite på sex, egentlig. Har ikke behov for det. Det jeg har hatt litt lengsel etter er det å kunne kjenne at en blir elsket av en annen. Det å kunne holde rundt noen og vite at hun føler akkuratt det samme tilbake som du gjør for henne. Vet hvordan det er. Det blir litt tomt, egentlig- Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jepp Men det er desto deiligere når det først skjer Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nok en fantastisk helg for meg... Kjæresten min er dritt sur fordi eg ikke fikk lov å gå på LAN hos han. Har fått lov før, men pappa bestemte seg vel for å være ekstra kjip i dag så.. Tror ikke han helt tenker over kor flaut og kjipt det e for meg. Mange av vennene mine skal på det LANet og alle får jo vite at eg ikke fikk lov ..desuten han får jo fortsatt ha LAN og ha det gøy. Det e eg som blir sittende hjemme.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 CLC: Da burde han nesten ta en pause fra lanet, og besøke deg isteden. Ville jeg gjort hvertfall. Lan kan være gøy, men ikke så morsomt at man setter det foran kjæresten. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Nok en fantastisk helg for meg... Kjæresten min er dritt sur fordi eg ikke fikk lov å gå på LAN hos han. 5072412[/snapback] Viss dine intensjoner var å ****** han så forstår eg faren din sine intensjoner... Men i din kjæreste sitt syn... faen ta for en dritt far du har ¨ EDIT: sensorert sterkt ord :!: Endret 28. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 CLC: Da burde han nesten ta en pause fra lanet, og besøke deg isteden. Ville jeg gjort hvertfall. Lan kan være gøy, men ikke så morsomt at man setter det foran kjæresten. 5072446[/snapback] Lanet e hos han då. Forlanger lissom ikke at han avlyser hele greien bare fordi eg ikke kan komme. Trodde ærlig talt ikke at det gjorde store forskjellen om eg var der eller ikke..vi har jo tross alt sett hverandre mye mer i det siste. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis du tenker på det med sex, så er det ikke noe å bekymre seg over. Har selv ikke hatt noen erfaringer med det, men har flere venner som antyder at det egentelig ikke er det helt store Det jeg har hatt litt lengsel etter er det å kunne kjenne at en blir elsket av en annen. Det å kunne holde rundt noen og vite at hun føler akkuratt det samme tilbake som du gjør for henne. Var en enorm befrielse når jeg for et halvt år siden møtte ei jeg var glad i, og som var glad i meg tilbake. Men dessverre så ballet det seg på flere problemer enn som så men det er en annen historie, og hører kanskje bedre hjemme i deppe tråden Men husk, hold ut! Den dagen du får kjæreste, så vil du se at det du har lengtet så etter ikke er så fantastisk som du skal ha det til. Må sitere Jovan Ducic; "Drømmen om lykke er mer enn selve lykken. " husk det da 5071719[/snapback] Hehe, jeg husker selv den situasjonen du var i. Jeg ville ikke ha kjæreste for den grunnen de fleste gutter har for å si det sånn. Jeg ville bare ha noen jeg kunne gi min varme til osv. Nå har jeg hatt kjæreste i over 2 år. Vi har bodd sammen i ett år nå og holder på med det andre. Jeg må bare si at ting forandrer seg! Vårt forhold er veldig sunt, men dette med sex blir en vane. Sex er veldig viktig i et forhold fordi det piffer opp alt. Men det må være balansert og gjort riktig. Ikke bare det mest sex, men generelt alt. Damer fungerer på en helt annet måte enn gutter! Det er veldig merkelig dette, men man må på en måte prøve å forstå hvordan kvinner reagerer og hvordan de fungerer. Men da jeg traff kjæresten min, så var det akkurat som om ingen av oss kunne gjøre noe med det. Akkurat som om vi ble sammen uten at noen av gjorde noe særlig over å gjøre det heller. Vi hadde jo kjent hverandre fra ungdomsskolen og jeg husker jeg var forelsket i henne i 13-14 års alderen, men flyttet på Videregående og så henne nesten ikke idet hele tatt. Så etter Roskilde 2003 så var tilfeldigvis søsteren min til dama mi og de ble begge med på fest. Så ballet det bare på seg og det var veldig merkelig! Konklusjonen er ihvertfall for meg at jeg tror det finnes noen som fyller et eget tomrom i oss alle. Jeg kjenner nå at jeg alltid har hatt et slags tomrom i meg som hun fyller utmerket! Dessuten tror jeg det er viktig at man ikke ser på kjæresten sin som kjæresten sin! Jeg ser på henne som en kompis egentlig. Ikke som mine andre kompiser selvfølgelig, men hun er min beste venn i bunn og grunn. Ingen andre som vet like mye om meg som hun. Og det er sånne små ting som er godt i et gjensidig forhold. Men det er ikke noe vist i å deppe over at man ikke har en kjæreste! Sånt skjer av seg selv! Men det også viktig å tro på seg selv. Noen vil jo bare ha draget, mens andre ikke tenker helt sånn. (som meg) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Arg faen ta jenter, faen ta kjærlighet... Jeg elsker data og velger gladelig en 4096bit kryptering fremfor en jenter eller programmering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg