Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Ferr: Folk er forskjellige, I guess.

Selv elsker jeg sangtekster(og musikk) til å sette ord på følelser, ikke bare de som har med kjærlighet å gjøre. Jeg smeltet helt når ei sang til meg.... men samme "regel" som med dikt og slike ting gjelder vel med dette: sang er ikke noe man bruker for å komme sammen med noen eller noe sånt... det blir bare helt på tryne. Det er noe man viser til folk man allerede er sammen med. Hadde blitt litt på tryne om en hadde gitt en romantisk sangtekst til noen og de ikke var gjensidig. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferr: Folk er forskjellige, I guess.

Selv elsker jeg sangtekster(og musikk) til å sette ord på følelser, ikke bare de som har med kjærlighet å gjøre. Jeg smeltet helt når ei sang til meg.... men samme "regel" som med dikt og slike ting gjelder vel med dette: sang er ikke noe man bruker for å komme sammen med noen eller noe sånt... det blir bare helt på tryne. Det er noe man viser til folk man allerede er sammen med. Hadde blitt litt på tryne om en hadde gitt en romantisk sangtekst til noen og de ikke var gjensidig. ;)

6244991[/snapback]

Nettopp, du understreker nøyaktig mitt poeng.

Lenke til kommentar
Faen as. Nå er jeg skikkelig ute å kjøre her.. Nå vil plutselig hun jeg har vært forelsket i, men som har avvist meg i flere måneder, ha meg "tilbake". Det vanskelige er at jeg fortsatt har følelser for henne, men jeg har hatt en helt jævelig tid med meg selv de siste månedene pga. henne, så jeg syns det blir for dumt at hun skal få meg nå. Syns ikke hun fortjener det sånn som hun har oppført seg mot meg, men så er jeg jo glad i henne også.. Så nå er jeg egentlig både glad og forbanna på henne samtidig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

6243476[/snapback]

Aaaah, salig smørje, det der. Trodde egentlig det var du som lot det slutte sist jeg? Uansett, om du fremdeles har følelser for henne, så syns jeg du må gå med på det, men da syns jeg du først må forsikre deg om at hun ikke dumper deg etter 1 måned igjen.

Lenke til kommentar
Når jeg fisker så driter jeg egentlig i hvilken fisk jeg får bare den er stor og tung. Når jeg ser etter dame er det nesten stikk motsatt.

6242990[/snapback]

:!: Å, det er noen av dere her inne som virkelig får sagt det...hahahaha..

Lenke til kommentar
Faen as. Nå er jeg skikkelig ute å kjøre her.. Nå vil plutselig hun jeg har vært forelsket i, men som har avvist meg i flere måneder, ha meg "tilbake". Det vanskelige er at jeg fortsatt har følelser for henne, men jeg har hatt en helt jævelig tid med meg selv de siste månedene pga. henne, så jeg syns det blir for dumt at hun skal få meg nå. Syns ikke hun fortjener det sånn som hun har oppført seg mot meg, men så er jeg jo glad i henne også.. Så nå er jeg egentlig både glad og forbanna på henne samtidig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

6243476[/snapback]

Aaaah, salig smørje, det der. Trodde egentlig det var du som lot det slutte sist jeg? Uansett, om du fremdeles har følelser for henne, så syns jeg du må gå med på det, men da syns jeg du først må forsikre deg om at hun ikke dumper deg etter 1 måned igjen.

6246407[/snapback]

Og jeg lot det slutte denne gangen også :whistle: Men nå er det helt slutt også :p Litt glad for det. Likesågreit. Så er det frem med fiskesnøret igjen da... ugh :p Livet er et evig slit.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Og jeg lot det slutte denne gangen også :whistle: Men nå er det helt slutt også :p Litt glad for det. Likesågreit. Så er det frem med fiskesnøret igjen da... ugh :p Livet er et evig slit.

6256082[/snapback]

Bra du er enig med deg selv da, det kunne blitt en vanskelig avgjørelse.

Lenke til kommentar

When your heart is all alone every second

Seems so long

When it's just you, you can't see through

Those ol' clouds that rain so blue

But when somebody loves you

There's nothing you can't do

When somebody loves you

It's easy to get through

When somebody loves you

The way I love you

:love:

Lenke til kommentar
Hei

Kan dere hjelpe meg? Hva skal jeg finne på i forbindelse med at jeg har vært sammen med min kjære i 6 mnd?

6250186[/snapback]

Uten noen som helst erfaring eller peiling, men et svar er det i hvert fall (kanskje noen andre blir oppfordret til å svare).

Hva med å gjøre det samme som dere gjorde på første date? Eventuelt vie dagen din til å bruke alt du har lært om jenta i løpet av de 6 månedene i planleggingen av dagen. Gjør det hun liker, spill det hun liker (for dere gamer.no-folk, jeg tenkte musikk) og vis at du har fått med deg noe.

Forøvrig, chris; det er noe spesielt med teksten til en fin sang. :)

Lenke til kommentar
Hvordan går dere fram når dere ser en jente som virker intressant? Både når dere ser de på gata, på fest eller andre steder.

6257149[/snapback]

Jeg går ikke fram i det hele tatt. :(

Inni meg avspilles hele seansen, med meg som Don Juan. Men kroppen nekter å lystre. Jeg skulle hatt bank!

Lenke til kommentar
Hvordan går dere fram når dere ser en jente som virker intressant? Både når dere ser de på gata, på fest eller andre steder.

6257149[/snapback]

Inni meg avspilles hele seansen, med meg som Don Juan. Men kroppen nekter å lystre. Jeg skulle hatt bank!

6257768[/snapback]

*bankepå*

Ikke vær redd, det er kun en av 3 milliarder jenter her i verden. Om det ikke går, prøv en annen.

Lenke til kommentar

6257149[/snapback]

6257768[/snapback]

Det beste er nå som oftest bare å prøve, er jo ikke værre enn at du kan få nei og dritter deg ut litt vist du nå synes det er så ille da. Må prøve seg fram, det meste virker bare du får ho litt intressert så ikke bekymre deg så mye for klossete framstøt, lærer ikke noe av å gjøre ingenting.

Har du selvtillit og litt humor så kan du få til det meste. :thumbup:

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

6257149[/snapback]

Man må vel få kontakt, på en eller annen måte.

6260394[/snapback]

Øyekontakt er vel noe av det første, så litt glimt i øye hjelper på det men må for all del ikke stirre de i senk. Da skremmer du ho kansje bare bort.

Lenke til kommentar
Øyekontakt er vel noe av det første, så litt glimt i øye hjelper på det men må for all del ikke stirre de i senk. Da skremmer du ho kansje bare bort.

6260505[/snapback]

En ting som gjelder i de aller fleste situasjoner:

Får du øyekontakt med en jente, og hun ser deg inn i øynene mer enn bare for å hilse, kanskje i 2-3-4 sekunder, vil hun i de fleste tilfeller snakke mer med deg.

Går du bort til henne nå, vil hun, dersom hun er skrudd sammen som en vanlig jente, i alle fall ikke være avvisende til deg, og det er et tegn på at hun liker utseendet ditt.

Ikke ta dette alt for bokstavelig, men det er en generell regel ved kroppspråket som mange gutter gjerne unngår, eller først kommer på lenge etter at episoden inntreffer.

Lenke til kommentar
Hei

Kan dere hjelpe meg? Hva skal jeg finne på i forbindelse med at jeg har vært sammen med min kjære i 6 mnd?

6250186[/snapback]

Hva med å bake kake (eller få moren din til å gjøre det), for så å sette på 6 kakelys og skrive en søt hilsen i melisglasur på kaken.

Gjorde dette for eksen min da vi hadde vært i lag i 10 måneder. Plasserte lysene i et hjerte og skrev navnet hennes inni.

Glemmer aldri den natten.. :love:

Lenke til kommentar
Hva med å bake kake (eller få moren din til å gjøre det), for så å sette på 6 kakelys og skrive en søt hilsen i "melisglasur" på kaken.

Gjorde dette for eksen min da vi hadde vært i lag i 10 måneder. Plasserte lysene i et hjerte og skrev navnet hennes inni.

Glemmer aldri den natten..  :love:

6264287[/snapback]

fixed!

:dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...