Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hvordan i **** kan det være bedre enn det jeg allerede har skrivd?

6240028[/snapback]

Jeg støtter BonFireMan her. Hvordan kan det egentlig bli bedre? Han har faktisk skrevet den ultimate kjærlighetserklæringen. Ordene hans er faktisk uten forbedringspotensiale, fordi hvert ord og formulering er perfekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det var søtt jeg. Ser absolutt ikke noe galt i det han skrev.

6240679[/snapback]

Da synes jeg bare synd på deg. :ohmy:

6240683[/snapback]

Enig med AnAnAs. Det ble litt latterlig med alle ";D"-ene, det faktum at han hadde drikki og at hun var edru, alle de poetiske klisseriene.

Lenke til kommentar
Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.

6239623[/snapback]

Synes det er ganske klart hva hun mener jeg

6241276[/snapback]

What he said. Gi slipp på henne, så skal du se du kommer over henne. Det er masse fisk i havet elns.

6241741[/snapback]

Masse fisk fint det, men så er vi jo så dumme at vi vil jo bare ha den fisken vi har sett oss ut. Huff, livet er vanskelig og har utsatt og utsatt det heile tia å forelske seg. Hater å dumme meg ut og gjøre ting som blir pinelig, og plutselig dumper jeg ut i det med begge føttene. Men må vel ta meg sammen å fortsette å prøve, ikke så hardt neste gang, å være for tøff virka vist bare patetisk og blei ganske overfladisk med nermere ettertanke. Tøffere enn toget og dure fram uten å registrer det som er viktig da blir det vist bare tull og enda mer trasig, får senke garden litt å bare prøve litt mindre pågåenhet og være litt mer meg selv. Vart litt syting men men.

Lenke til kommentar
Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.

6239623[/snapback]

Synes det er ganske klart hva hun mener jeg

6241276[/snapback]

What he said. Gi slipp på henne, så skal du se du kommer over henne. Det er masse fisk i havet elns.

6241741[/snapback]

Masse fisk fint det, men så er vi jo så dumme at vi vil jo bare ha den fisken vi har sett oss ut. Huff, livet er vanskelig og har utsatt og utsatt det heile tia å forelske seg. Hater å dumme meg ut og gjøre ting som blir pinelig, og plutselig dumper jeg ut i det med begge føttene. Men må vel ta meg sammen å fortsette å prøve, ikke så hardt neste gang, å være for tøff virka vist bare patetisk og blei ganske overfladisk med nermere ettertanke. Tøffere enn toget og dure fram uten å registrer det som er viktig da blir det vist bare tull og enda mer trasig, får senke garden litt å bare prøve litt mindre pågåenhet og være litt mer meg selv. Vart litt syting men men.

6242678[/snapback]

Når jeg fisker så driter jeg egentlig i hvilken fisk jeg får bare den er stor og tung. Når jeg ser etter dame er det nesten stikk motsatt. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Faen as. Nå er jeg skikkelig ute å kjøre her.. Nå vil plutselig hun jeg har vært forelsket i, men som har avvist meg i flere måneder, ha meg "tilbake". Det vanskelige er at jeg fortsatt har følelser for henne, men jeg har hatt en helt jævelig tid med meg selv de siste månedene pga. henne, så jeg syns det blir for dumt at hun skal få meg nå. Syns ikke hun fortjener det sånn som hun har oppført seg mot meg, men så er jeg jo glad i henne også.. Så nå er jeg egentlig både glad og forbanna på henne samtidig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Gleder meg til å treffe ei jente som kan forstå hvor mye en sangtekst faktisk kan bety for et annet menneske, og bruker den forståelsen til å glede meg eller vise hvor glad hun er i meg.  :love:

6244630[/snapback]

Fordi ved å synge/si en sangtekst til deg, viser hun at hun ikke klarer å sette sine egne ord på hvor glad hun er i deg?

Aldri vært noe fan av sangtekster eller noe slikt i forbindelse med kjærlighet. Synger noen til meg blir jeg bare flau.. Og selv greier jeg aldri å huske sangtekster utenat så da synger jeg aldri til noen heller :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...