BonFireMan Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har snakket med den jenta jeg fortalte om her. Her er samtalen våres: Aleks: Hei Lisa min Lisa: Hei Aleks Aleks: Aleks: Ååseen går det a? Lisa: det går bra vettu Aleks: Det er kjempe bra Lisa: hehe Aleks: Du har gjort i dag a? Lisa: har du drikki ? Aleks: Litt ;D Lisa: hehe Aleks: Vet du hva ? Lisa: nei? Aleks: Jeg er glad i deg Lisa: heheehhe, det var koslig å høre Lisa: glad i deg og vettu Lisa: hvem har du drikki sammen med a ? Aleks: MASSE folk ; Aleks: Kjenner ingen av de ;D Lisa: godt humør ? Aleks: Ja ;D Lisa: så bra da Aleks: Er du? ;D Lisa: helt vanlig Aleks: hehe ;D kjedelig a ;D Lisa: nei Aleks: Jeg føler meg tom nå Lisa: spydd ? Aleks: nei Lisa: åssen tom da ? Aleks: Ingen liker meg Lisa: du veit at det er mange som liker deg da ? folk henger jo sammen med deg hele tiden Lisa: hvor kom det plutslig fra nå a? Aleks: jeg bare sa noe ;D Aleks: DU liker meg ikke.. jeg er så feig at jeg bare tør å si noe om følelser når jeg er full... er ikke jeg kul? Lisa: jeg liker deg kjempegodt jeg Lisa: er jo sammen med deg hele tia omtrent Aleks: som mer enn venn? Lisa: men jeg tror det bare hadde blitt tull om vi skulle vært mer enn venner Aleks: å? Lisa: ja Aleks: Det er bare noe som vil ut, jeg liker deg, virkelig Aleks: Jeg tenker ofte på deg Lisa: jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. du vet jeg liker deg kjempegodt, og jeg digger å være sammen med deg. men jeg liker deg ikke på den måten.. håper du skjønner at jeg liker å være sammen med deg forde, og at jeg er kjempeglad i deg:) Aleks: Ja, jeg skjønner deg, men det er bare det at jeg liker deg noe helt sykt Aleks: tenker på deg hele tiden, og.. Aleks: det er bare noe inni meg som vil ut Aleks: jeg vil vise min kjærlighet til deg, uansett om det er folk der eller ikke Aleks: Du er så spesiell for meg, du betyr mye for meg Aleks: du gir meg lys, på en måte Lisa: du får meg til å virke så slem.. jeg kan ikke no for åssen jeg føler jeg kunne ønske jeg kunne følt det samme tilbake, men det kan jeg ikke.. sorry Lisa: men du betyr veldig mye for meg og Lisa: du er en veldig god venn Aleks: Det er greit det, du er ikke noe slem.. Tror du ikke at vi kunne gjøre ting sammen, være sammen, bare oss to? Kino, hjemmekvelder? Lisa: jeg tror det bare ville gjort vondt verre, hvis du skjønner hva jeg mener? jeg kan ikke forandre på åssen jeg føler ting og sånn. men hva mener du med bare oss to ? jeg syns det er koslig som ting er nå jeg.. Aleks: Ja, det er det.. Liker veldig godt å være sammen med deg.. jeg skjønner om du vil at ting skal være som nå Aleks: men kanskje du kunne gi det en liten sjanse? Lisa: sorry, men jeg tror ikke det er noe poeng.. tror ikke det hadde gått så bra Aleks: Nei, men la oss ha det som vi har det nå.. Kan vi det? Aleks: Beklager at jeg tok det opp, du er bare så spesiell for meg Lisa: jaja, selvfølgelig Lisa: jeg vil gjerne ha det som det er nå Aleks: Du gjør livet verdt å nytes Lisa: Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter. Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Nå føler eg at eg spammer litt mye her, men shit la gå.. Bonfireman, eg vet hvordan du føler deg! Var borti nesten samme episoden for en måned siden med ei eg har likt i 3 år.... Nå har eg endlig fått henne ut av hodet fordi det var ikke noe eg kunne gjøre.. Vi er ganske gode venner nå da heldigvis.. Fortsett og snakk med henne! Ikke gi opp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Jenter er ganske uforståelig, ja. Kanskje du skal prøve deg på gutter? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Denne var litt morsom.. anbefaler å IKKE gjøre det som står der Du kan ikke tvinge noen til å elske deg. Det eneste du kan gjøre er å forfølge vedkommende helt til han eller hun får panikk og sier ja bare for å få slutt på alt maset. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Denne var litt morsom.. anbefaler å IKKE gjøre det som står der Du kan ikke tvinge noen til å elske deg. Det eneste du kan gjøre er å forfølge vedkommende helt til han eller hun får panikk og sier ja bare for å få slutt på alt maset. 6239816[/snapback] Hehe, ja tror ikke det kan komme noe som helst godt ut av den metoden. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg har snakket med den jenta jeg fortalte om her. Her er samtalen våres: Aleks: Hei Lisa min ... TEKST Aleks: du gir meg lys, på en måte Lisa: du får meg til å virke så slem.. jeg kan ikke no for åssen jeg føler jeg kunne ønske jeg kunne følt det samme tilbake, men det kan jeg ikke.. sorry Lisa: men du betyr veldig mye for meg og Lisa: du er en veldig god venn Aleks: Det er greit det, du er ikke noe slem.. Tror du ikke at vi kunne gjøre ting sammen, være sammen, bare oss to? Kino, hjemmekvelder? Lisa: jeg tror det bare ville gjort vondt verre, hvis du skjønner hva jeg mener? jeg kan ikke forandre på åssen jeg føler ting og sånn. men hva mener du med bare oss to ? jeg syns det er koslig som ting er nå jeg.. Aleks: Ja, det er det.. Liker veldig godt å være sammen med deg.. jeg skjønner om du vil at ting skal være som nå Aleks: men kanskje du kunne gi det en liten sjanse? TEKST Aleks: Du gjør livet verdt å nytes Lisa: Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter. Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Purk, Purk, sur agurk-- (Internt) Endret 4. juni 2006 av minialeks Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Fordi du fremstår som en tulling med kommentarer som "du gir meg lys, på en måte"? No offence, men det virker som et håpløst prosjekt når du slenger ut poetisk kliss og hun svarer med "kek, morsomt". Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Fordi du fremstår som en tulling med kommentarer som "du gir meg lys, på en måte"? No offence, men det virker som et håpløst prosjekt når du slenger ut poetisk kliss og hun svarer med "kek, morsomt". 6239855[/snapback] Hun tok det fint, etter min mening.. Det å ville bli sammen med noen, det ligger der fra første gang dere møtes Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Fordi du fremstår som en tulling med kommentarer som "du gir meg lys, på en måte"? No offence, men det virker som et håpløst prosjekt når du slenger ut poetisk kliss og hun svarer med "kek, morsomt". 6239855[/snapback] Hehe... Er enig i det.. Jeg er ikke poetisk.. Men jeg tror det slår ann på noen jenter selvom. Jeg har ikke prøvd det før, så det skader ikke å prøve Endret 4. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Fordi du fremstår som en tulling med kommentarer som "du gir meg lys, på en måte"? No offence, men det virker som et håpløst prosjekt når du slenger ut poetisk kliss og hun svarer med "kek, morsomt". 6239855[/snapback] Hvordan mener du jeg skulle gjort det? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 så det skader ikke å prøve 6239941[/snapback] Jo, gjør som oftest det. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir opp... Jeg skjønner meg ikke på jenter.Her gjorde jeg alt jeg kunne gjort føler jeg... Men hva synes dere om samtalen? Hvorfor kan ikke denne jenta få følelser for meg? 6239623[/snapback] Fordi du fremstår som en tulling med kommentarer som "du gir meg lys, på en måte"? No offence, men det virker som et håpløst prosjekt når du slenger ut poetisk kliss og hun svarer med "kek, morsomt". 6239855[/snapback] Hvordan mener du jeg skulle gjort det? 6239959[/snapback] "Du gjør meg glad."? Om mulig si det enda simplere. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 OOK... Det dummeste jeg har gjort er ikke å skrive "poestisk kliss" til denne jenta, MEN å legge ut min dyrebare og veldig private samtale med en jente jeg liker SVÆRT godt blandt en gjeng idioter som gir "råd" om ting de egentlig ikke har en dritt peiling på. Da er det bedre å bare la vær å skrive noe til meg, hvis dere egentlig bare sitter der hjemme og ler av meg. Så hvis dere skal gi meg "råd" som dere vet ikke fungerer, så kan dere dra til helvette. Slik virker det hvertfall på meg når en kommer med en så dum kommentar "Gjør det enda simplere" og bare si "Du gjør meg glad". Hvordan i **** kan det være bedre enn det jeg allerede har skrivd? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg lo ikke tidligere, men humrer litt nå. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 *sukk* sist torsdag var eg på trafikkalt grunnkurs, eg der var den peneste eg noen gang har sett.. Kjenner henne ikke en gang og vet ikke helt hva eg skal gjøre... *snufs* Den 16\6 kan være siste gang eg ser henne.. Trenger hjelp til en eller annen fremgangsmåte for å få kontakt med henne, ellers er eg passe dau! Blåe øyne, brunt langt hår, litt mindre en meg (høgden), tynn (ikke anoreksi tynn), et fantastisk smil og stemme, ikke beskjeden, sporty .. Ej e fortapt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 OOK... Det dummeste jeg har gjort er ikke å skrive "poestisk kliss" til denne jenta, MEN å legge ut min dyrebare og veldig private samtale med en jente jeg liker SVÆRT godt blandt en gjeng idioter som gir "råd" om ting de egentlig ikke har en dritt peiling på. Da er det bedre å bare la vær å skrive noe til meg, hvis dere egentlig bare sitter der hjemme og ler av meg. Så hvis dere skal gi meg "råd" som dere vet ikke fungerer, så kan dere dra til helvette. Slik virker det hvertfall på meg når en kommer med en så dum kommentar "Gjør det enda simplere" og bare si "Du gjør meg glad". Hvordan i **** kan det være bedre enn det jeg allerede har skrivd? 6240028[/snapback] Hahaha, derja. Nå begynner det å ligne på noe. Neste gang dere møtes bør du prøve på noe sånn som; "Du er min ledesstjerne, uten deg går jeg meg vill i ørkenen" ... Å prøve få noen til å få følelser for deg er et håpløst prosjekt. Vær deg selv og slutt å lek Don Juan DeMarco. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Haheha amen @ LarsP. Spørre andre om råd i sånne situasjoner er som å hoppe i et minefelt og håpe du vinner i lotto. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hvordan i **** kan det være bedre enn det jeg allerede har skrivd? 6240028[/snapback] Ja, jeg skjønner ikke hvorfor noen skriver til deg. Du vet jo tydligvis best selv. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 OOK... Det dummeste jeg har gjort er ikke å skrive "poestisk kliss" til denne jenta, MEN å legge ut min dyrebare og veldig private samtale med en jente jeg liker SVÆRT godt blandt en gjeng idioter som gir "råd" om ting de egentlig ikke har en dritt peiling på. Da er det bedre å bare la vær å skrive noe til meg, hvis dere egentlig bare sitter der hjemme og ler av meg. Så hvis dere skal gi meg "råd" som dere vet ikke fungerer, så kan dere dra til helvette. Slik virker det hvertfall på meg når en kommer med en så dum kommentar "Gjør det enda simplere" og bare si "Du gjør meg glad". Hvordan i **** kan det være bedre enn det jeg allerede har skrivd? 6240028[/snapback] Hahaha, derja. Nå begynner det å ligne på noe. Neste gang dere møtes bør du prøve på noe sånn som; "Du er min ledesstjerne, uten deg går jeg meg vill i ørkenen" ... Å prøve få noen til å få følelser for deg er et håpløst prosjekt. Vær deg selv og slutt å lek Don Juan DeMarco. 6240110[/snapback] kloke ord fra mr dan johan. hehe.. Man må ikke gjøre seg til for å få ei dame i havn vet dere. ikke prøv dere på noe dere ikke er helt stabile på. Jeg kan ikke huske noe spesielt jeg gjorde eller sa før jeg ble sammen med hun jeg er sammen med nå. Viktigste er vel å få dama til å le. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Må si meg enig i det folk sier her inne. Det ble litt klissete, og kunne kanskje virke litt desperat når du formulerte deg på den måten Bonfireman. Og hvis du ikke vil ha tilbakemelding, så ikke legg det ut her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg