Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forelska?

Følelsene mine er så sinnsykt sterke for denne jenta. Jeg møtte henne i Kongeparken, under landstreffet for russen 2006, og siden dagen jeg møtte henne, ble jeg ved første øyekast trollbindet. Jeg følte i grunn at vi fikk veldig god kontakt den første kvelden vi traff hverandre, og vi gikk med hverandre resten av oppholdet i stavanger også =D

Da det var på tide å dra hjem fra stavanger, fikk jeg telefonnummeret hennes, og jeg ble enda et hakk gladere da. Det som var litt morsomt var måten jeg møtte henne på. Det var lørdagskveld, og jeg gikk med noen kompiser rundt i Kongeparken. Klokka nærma seg 22.30, og vi tenkte vi skulle ta oss en tur innom Timbuktu konserten, som viste seg å være enda bedre enn jeg trodde =D Jeg gikk så langt mot scenen jeg kunne komme, og der møtte jeg henne egentlig ved at jeg snubla litt over hu egentlig, så jeg måtte fortsette å late som jeg dansa med hu :p Da hun snudde seg, ble jeg sjarmert i senk. Et smil som var så vakkert som en solnedgang, Øyne som skinte som diamanter. Jeg var i himmelen….

Vi holder fortsatt kontakten med hverandre, men det blir jo selvsagt litt annerledes nå som vi er hjemme, i mer edru tilstand begge to. Meste går det i kommunikasjon som SMS og MSN, men vi har vært en tur på kino sammen også etter russetiden. Jeg lover deg, hu er alt jeg ser i en jente. Hun er pen, hun er smart, hun er sofistikert, hun er alt den gode jeg kan tenke på =D. Jeg tror jeg er forelska.

Lenke til kommentar
Huff, jeg er forelsket i en jente som ikke er forelsket i meg. Kommer meg ikke over henne. Patetisk. ><'

6216912[/snapback]

Ikke patetisk... En av de tingene som skjer oss alle en del ganger i livet. ;)

6216964[/snapback]

Hvilken jente ville bare ha deg som venn da?

Mads, vet hvordan du føler deg, og sannsynligvis hjelper det nok ikke så mye hva vi sier uansett, du er fortsatt forelsket, og hun har fortsagt gitt uttrykk for at hun ikke er forelsket i deg. Det gjelder bare å bite tennene sammen og innse at du også har blitt utsatt for noe som skjer med omtrent alle og enhver av oss.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir kjæresten så stressa over at jeg drar på byen? Jeg blir ikke det når han drar.

6221447[/snapback]

Fordi han er gutt, AnAnAs! :ermm:

Var sann med eks-kjæresten min også. Alltid når hun skulle noe, for eksempel en tur på byen med noen venninner, så skulle de på vorspiel hos en kompis, ble jeg alltid slik.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor blir kjæresten så stressa over at jeg drar på byen? Jeg blir ikke det når han drar.

6221447[/snapback]

Fordi han er gutt, AnAnAs! :ermm:

6225592[/snapback]

Nåvel. Det er vel ikke kjønnet som avgjør. Kjæresten min (som altså er jente) sliter med det samme som kjæresten til Ananas.
Lenke til kommentar
-snip-

6225220[/snapback]

Godt å høre. Krysser fingre da.

6225440[/snapback]

Jeg har seriøst aldri vært sånn forelska før som jeg er nå. Jeg har selvsagt vært sammen med jenter, det er ikke det, men denne følelsen er sinnsykt merkelig :!:

Skal prøve å få dratt henne med ut i helga, så skal jeg gi en stemningsrapport etter det ;) hihihi

Lenke til kommentar

Kjærlighet er fantastisk. Rett og slett fantastisk. Jeg møtte kjæresten min i et onlinespill for et år siden, vi ble "gift" på spillet, og ble for 2 måneder siden endelig ordentlige kjærester. Hun bor 2 timer med bil unna, men det er faenmeg verdt det! Hun er fantastisk, smart, vakker, snill og god tvers igjennom. Å, som jeg elsker henne!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...