Uin Viel Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det er første gangen jeg føler det så sterkt. Uhm.. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det er første gangen jeg føler det så sterkt. Uhm.. Vanskelig å forklare. 6217011[/snapback] Men det har skjedd før, og det vil skje igjen. Sorry. Mitt råd; tren HARDT, få ut aggresjon og følelser gjennom en skikkelig hard økt. Evt. trøstespise, men det hjelper deg ingen vei. Om du er forelsket i en som ikke kan bli din, forsøk ikke å tenke på det. Fortrenging er en fin båt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det er første gangen jeg føler det så sterkt. Uhm.. Vanskelig å forklare. 6217011[/snapback] Kjipt. Har bare vært skikkelig forelsket 2 ganger, og første gangen kom ingenting ut av det. Var egentlig veldig kjipt, for det var ei jente jeg var ganske mye sammen med, men jeg prøvde ikke på noe og fortalte henne ingenting av redsel for å ødelegge vennskapet vårt. Og det gikk greit. Gang to var jeg heldig og ble sammen med jenta, som nå er min nåværende kjæreste. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 har bare følt sterkt for en jente som jeg var sammen for lenge siden (har ingen følelser for henne nå) men siden den gang har jeg vært borti sinsykt mange jenter som forelsker seg i meg osv. men forstår ikke hvorfor jeg ikke blir forelsket igjen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 har bare følt sterkt for en jente som jeg var sammen for lenge siden (har ingen følelser for henne nå) men siden den gang har jeg vært borti sinsykt mange jenter som forelsker seg i meg osv. men forstår ikke hvorfor jeg ikke blir forelsket igjen 6218276[/snapback] Føler det litt sånn jeg også nå. Men egentlig skal det ikke være mulig for en heterofil mann å ikke ha følelser for noen jente, det er jo naturstridig! Mulig jeg ubevisst er forelsket i noen, men skulle gjerne visst hvem. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det er første gangen jeg føler det så sterkt. Uhm.. Vanskelig å forklare. 6217011[/snapback] Men det har skjedd før, og det vil skje igjen. Sorry. Mitt råd; tren HARDT, få ut aggresjon og følelser gjennom en skikkelig hard økt. Evt. trøstespise, men det hjelper deg ingen vei. Om du er forelsket i en som ikke kan bli din, forsøk ikke å tenke på det. Fortrenging er en fin båt. 6217479[/snapback] Jeg har trent mye i det siste, har nettopp kommet hjem fra trening. Det føles bedre, men det er helt til jeg legger meg.. Uansett takker for tips. Jeg får komme meg over det, vi er venner, og jeg vil ikke ødelegge dét. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har trent mye i det siste, har nettopp kommet hjem fra trening. Det føles bedre, men det er helt til jeg legger meg.. Uansett takker for tips. Jeg får komme meg over det, vi er venner, og jeg vil ikke ødelegge dét. 6218699[/snapback] Bra, hold en positiv innstilling! Jeg vet det kan være vanskelig, men det er mulig det hjelper å holde deg litt borte fra henne også, evt. finne alle feilene hennes og fokusere på de. Har hjulpet meg minst en gang. Men det beste er om du klarer å komme deg videre uten å endre forholdet deres, så ikke vennskapet blir ødelagt, selv om jeg mener dette bare skjer i eventyrverdenen. Og hold deg aktiv, ha noe å gjøre. Les bøker, stikk på kino med venner, ha venner rundt deg, prat om det, whatevah. Prøv masse forskjellig, så vet du hva som funker til neste gang, for det BLIR en neste gang, tro meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Det er utrolig vanskelig å finne feil ved noen du er forelsket i. Jeg hadde gitt opp det med en gang.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Noen ganger vet man om mange feil, og har insett at det ikke kommer til å fungere, men følelsene vil ikke lystre likevel. Det er jævlig kjipt når det er sånn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Det er utrolig vanskelig å finne feil ved noen du er forelsket i. Jeg hadde gitt opp det med en gang.. 6218918[/snapback] Tja, jeg greide det lett. Men jeg anså aldri de feilene som såpass alvorlige at jeg brydde meg om de. (Tvert i mot, noen av de er jo sjarmerende særpeg. ) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ordet feil er ikke en del av mitt daglige ordforråd uansett, så jeg velger å bruke anderledes som en bedre og mer sjarmerende måte å se ting på. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvorfor blir kjæresten så stressa over at jeg drar på byen? Jeg blir ikke det når han drar. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvorfor blir kjæresten så stressa over at jeg drar på byen? Jeg blir ikke det når han drar. 6221447[/snapback] Vanskelig å vite. Det er uten tvil noe sjalusi forbundet i det. Mine teorier: 1. Kjæresten din kan synes du er så uimotståelig at han ikke klarer å skjønne at andre mennesker ikke kan finne deg attraktiv og vil ikke at andre skal så mye som se på deg. Dette kan også bare bety at han er bekymret for at noen kommer til å gjøre deg noe vondt. 2. Kjæresten din stoler ikke på deg og tror du kommer til å gjøre noe dumt. 3. Kjæresten din har underbevisst viten om at han ville ha hooka opp med et annet kvinnfolk på byen og klarer ikke helt å skille mellom seg selv og deg. 4. Kjæresten din har dårlig erfaring med jenter og vet om hva de kan finne på på byen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Fordi du har en fortid som utro? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Fordi du har en fortid som utro? 6221474[/snapback] For tre år siden, ja. Har jo skjedd en god del i hodet mitt siden da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, men det er ikke sikkert det er like lett for ham å glemme det. Ikke vet jeg om det er samme typen, men jeg hadde aldri helt greid å riste av det, vet jeg. Men alle gutter er naturlig sjalu, vil jeg tro. Bare be ham bli med deg, da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Fordi du har en fortid som utro? 6221474[/snapback] For tre år siden, ja. Har jo skjedd en god del i hodet mitt siden da. 6221496[/snapback] Uansett, så vil det ligge i hodet hans "har hun gjort det før, kan hun gjøre det igjen". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Som den meget fornuftige, white-trash-damen på Jerry Springer (som veide godt over 250kg) sa: Once a cheat, always a cheat. Hun sa også noe om "once you go white, you never go back, aight". Vet ikke hvor aktuelt det er, da. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ordet feil er ikke en del av mitt daglige ordforråd uansett, så jeg velger å bruke anderledes som en bedre og mer sjarmerende måte å se ting på. 6221445[/snapback] Her snakker vi om feil som skal få deg til å slutte med forelskelsen, så derfor kan man ikke tenke på de som sjarmerende. AnAnAs: Jeg var selv sånn med den forrige jenta jeg var forelska i, hver gang hun fant på noe uten meg, ble jeg litt "sjalu" og ekstra stressa. Jeg er 110 % sikker på at typen din blir stressa fordi han liker deg så godt, og er redd for at du skal møte noen du kanskje kunne like bedre enn ham. Dessuten er det uten tvil litt kjipt for han å tenke på at du kommer til å ha det morro uten ham, og at han ikke kan følge med på hva du gjør. Konklusjonen: Han er mest glad i deg, og litt lei seg fordi han ikke kan kontrollere deg eller underholde deg. Og det er helt vanlig når du er forelska. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ordet feil er ikke en del av mitt daglige ordforråd uansett, så jeg velger å bruke anderledes som en bedre og mer sjarmerende måte å se ting på. 6221445[/snapback] Her snakker vi om feil som skal få deg til å slutte med forelskelsen, så derfor kan man ikke tenke på de som sjarmerende. AnAnAs: Jeg var selv sånn med den forrige jenta jeg var forelska i, hver gang hun fant på noe uten meg, ble jeg litt "sjalu" og ekstra stressa. Jeg er 110 % sikker på at typen din blir stressa fordi han liker deg så godt, og er redd for at du skal møte noen du kanskje kunne like bedre enn ham. Dessuten er det uten tvil litt kjipt for han å tenke på at du kommer til å ha det morro uten ham, og at han ikke kan følge med på hva du gjør. Konklusjonen: Han er mest glad i deg, og litt lei seg fordi han ikke kan kontrollere deg eller underholde deg. Og det er helt vanlig når du er forelska. 6221909[/snapback] Vet hvordan det er, men når man gjør det selv tenker man ikke over hva den andre kanskje tenker i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg