TLZ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 smeboe: Jeg fomler VELDIG med når jeg skal snakke, men greier meg fint for det. Jeg sier bare "vent litt, la meg formulere meg litt her" før jeg snakkker ferdig. Å kaste vaser er uansett tåpelig, diskusjon er snakking... ikke slossing. Ja, jeg vil faktisk si at du er feig som bruker MSN, det kan fort bli uklart når man kun skriver i tekst. Selv liker jeg best å diskutere generelt via tekstform, men kjærester snakker man med. Du har bare godt av å begynne å snakke, etterhvert som du gjør det så vil du ser at det blir lettere. Må også nevne en ting til, hvis du kommer på noe 10 minutter senere så ta det opp da. Det er ikke slik at ting har en viss tidsgrense så man kan snakke om det. Selv glemmer jeg ting jeg skulle si og 5-10 minutt senere så "Du jeg glemte å si noe i sted... blalblabla." Diskusjoner handler ikke å være raskest alltid, i hvertfall ikke i et forhold... Er ikke værre enn det. Men vi får se.. Jeg er egentlig ganske kresen og vil uansett ta (kjærlighets)livet med ro framover Grei holdning, plutselig så treffer du noen uansett... Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg skjønner meg ikke på jenter og HVERTFALL ikke denne jenta! Ho vil bare være venn med meg. Men på MSN i går sa ho sånn her: Ho: Kom ned til meg a.... Jeg er hjemme aleine Jeg: ok Ho: Jeg skal dusje, bare kom Hvordan skal jeg tolke det? Det første jeg tenkte var at det ble pulings Ho sender sånne "signaler" til meg hele tiden. En annen gang satt vi på en benk og så krølla ho beina sine rundt mine. Venner gjør ikke sånt. Det er hvertfall ingen andre venninder av meg som driver slik. Ho ringer meg hver eneste dag omtrent og spør om vi skal finne på noe. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker henne jo og jeg orker ikke være sammen med ho HELE tiden hvis det ikke skjer noe snart. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg være meg selv her nå så hadde jeg sjenka ho OG meg drita full og så hadde jeg prøvd å kysse ho. Da har jeg en unnskyldning, OM det skulle gå galt .. Men jeg vil ikke det nå... Jeg gjør sånne lignende dumme ting hver gang det er noe med jenter og det er så feigt og tullete. Nå skal det være ordentlig saker her. Så... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det var ikke et signal, det var bare en invitasjon til å besøke en venninne. Du har funnet deg en jentevenn, og jentevenner gjør sånt. Du bør si ifra om at du vil noe mer, hvis du ikke klarer å holde deg til vennskap. Jo lenger det går, jo mer vil hun stole på deg. Når du da prøver å kysse henne i fylla, skal du ikke se bort ifra at hun blir såret. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Steffygutten her oppe sa akkurat det jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt, Bonfireman Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Veeeeel, hvis denne jente-vennen hadde ringt hver dag hadde jeg også begynnt å lure litt. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan jo være andre årsaker til at jentevennen ringer? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 OT: Er Cokelovinchick den samme som Seether? 6205147[/snapback] Mhm, why do you ask? 6205335[/snapback] Ingen spesiell grunn. Var bare at jeg la merke til at crazykimmi refererte til deg som "søster". Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 smeboe: Jeg fomler VELDIG med når jeg skal snakke, men greier meg fint for det. Jeg sier bare "vent litt, la meg formulere meg litt her" før jeg snakkker ferdig. Å kaste vaser er uansett tåpelig, diskusjon er snakking... ikke slossing. Ja, jeg vil faktisk si at du er feig som bruker MSN, det kan fort bli uklart når man kun skriver i tekst. Selv liker jeg best å diskutere generelt via tekstform, men kjærester snakker man med. Du har bare godt av å begynne å snakke, etterhvert som du gjør det så vil du ser at det blir lettere. Må også nevne en ting til, hvis du kommer på noe 10 minutter senere så ta det opp da. Det er ikke slik at ting har en viss tidsgrense så man kan snakke om det. Selv glemmer jeg ting jeg skulle si og 5-10 minutt senere så "Du jeg glemte å si noe i sted... blalblabla." Diskusjoner handler ikke å være raskest alltid, i hvertfall ikke i et forhold... Er ikke værre enn det. 6207540[/snapback] Men om jeg tar det opp 10 minutter etter at diskusjonen er ferdig, når vi kanskje har sittet noen minutter begge to og tenkt litt, og på en måte blitt venner igjen, føler jeg at jeg graver opp stridsøksa unødvendig, og samtidig går løs på henne mens hun har "guarden" nede. Da føler jeg meg i hvert fall som en taper. Angående det med MSN, jeg har aldri pratet med en jente jeg er forelsket i e.l. på MSN, det går bare IRL. SMS er ille nok, eller kanskje verre. Har forresten hatt en diskusjon med en jente over SMS, det var fordi hun var sur og ikke tok telefonen. Jeg prøvde å klarne lufta, men rotet meg bare lenger inn i driten, som du sier. Men jeg vet at jeg i en diskusjon der jeg føler jeg blir overkjørt, kommer til å ønske at vi satt på MSN eller jeg hadde mer tid å tenke på. Som sagt, drømmedama bør være rolig og avbalansert og ærlig, jeg kjenner til mange som tenner alle plugger med en gang, og det kan være veldig lite hyggelig selskap. Bonfireman: IKKE tolk noe av det som signaler. Jenter gjør mye rart, og hvis vi menn skulle gå rundt og tolke alt de gjør som noe seksuelt eller følelsesladet, ville vi blitt sprø, og jentene ville blitt lei oss. Len deg tilbake og ta det med ro. Det eneste du vet, er at dere er veldig gode venner, og hun liker ditt selskap. Kanskje liker hun deg allikevel på DEN måten, kanskje er det akkurat som hun sier, at dere bare er venner. Dog kan hun si at dere bare er venner for at du skal bli litt "sjalu" og vil ha henne enda mer, men dette er bare spekulasjoner og absolutt ikke den "kjente og kjære" tolkningen av et slikt utsagn. Kommer også litt an på settingen det ble sagt i. Isj, skal ikke sette griller i hodet på deg. Hun er ikke nødvendigvis interessert, det er bottom line. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 OT: Er Cokelovinchick den samme som Seether? 6205147[/snapback] Mhm, why do you ask? 6205335[/snapback] Ingen spesiell grunn. Var bare at jeg la merke til at crazykimmi refererte til deg som "søster". 6209841[/snapback] Tvillinger FTW Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva gjør du oppe 4 om natten ? Yeah, skal ut til typen snart. Er kos å få to dager på rad med ham. Det er sjelden det skjer Herlig at begge har tid til hverandre.. Snart har vi vært sammen i et år også Lenke til kommentar
chris Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var ikke et signal, det var bare en invitasjon til å besøke en venninne. Du har funnet deg en jentevenn, og jentevenner gjør sånt. Du bør si ifra om at du vil noe mer, hvis du ikke klarer å holde deg til vennskap. Jo lenger det går, jo mer vil hun stole på deg. Når du da prøver å kysse henne i fylla, skal du ikke se bort ifra at hun blir såret. 6208728[/snapback] Det kan skje. Det har hendt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan skje. Det har hendt, for å si det sånn. 6215675[/snapback] Ouch! Resten av historien? Lenke til kommentar
chris Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan skje. Det har hendt, for å si det sånn. 6215675[/snapback] Ouch! Resten av historien? 6215703[/snapback] Mistolkninger av signaler kan fort hende når man blir veldig gode venner, og så trygge på hverandre at man vet alt ,men ikke alt om den andre. Lenke til kommentar
chris Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skjønner meg ikke på jenter og HVERTFALL ikke denne jenta! Ho vil bare være venn med meg. Men på MSN i går sa ho sånn her: Ho: Kom ned til meg a.... Jeg er hjemme aleine Jeg: ok Ho: Jeg skal dusje, bare kom Hvordan skal jeg tolke det? Det første jeg tenkte var at det ble pulings Ho sender sånne "signaler" til meg hele tiden. En annen gang satt vi på en benk og så krølla ho beina sine rundt mine. Venner gjør ikke sånt. Det er hvertfall ingen andre venninder av meg som driver slik. Ho ringer meg hver eneste dag omtrent og spør om vi skal finne på noe. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker henne jo og jeg orker ikke være sammen med ho HELE tiden hvis det ikke skjer noe snart. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg være meg selv her nå så hadde jeg sjenka ho OG meg drita full og så hadde jeg prøvd å kysse ho. Da har jeg en unnskyldning, OM det skulle gå galt .. Men jeg vil ikke det nå... Jeg gjør sånne lignende dumme ting hver gang det er noe med jenter og det er så feigt og tullete. Nå skal det være ordentlig saker her. Så... Hva skal jeg gjøre? 6208681[/snapback] Det du nå opplever kan ofte være mye flottere en faktisk å være sammem med henne. Tenk som mye hun stoler på deg og føler seg trygg på deg. Det er kult å tenke på det. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja, jeg vil faktisk si at du er feig som bruker MSN, det kan fort bli uklart når man kun skriver i tekst. Selv liker jeg best å diskutere generelt via tekstform, men kjærester snakker man med. 6207540[/snapback] hvis madamen bor i usa, og det koster sykt å ringe(hun har ikke muligheter til skype osv akkurat nå) er det framdeles feigt? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja, jeg vil faktisk si at du er feig som bruker MSN, det kan fort bli uklart når man kun skriver i tekst. Selv liker jeg best å diskutere generelt via tekstform, men kjærester snakker man med. 6207540[/snapback] hvis madamen bor i usa, og det koster sykt å ringe(hun har ikke muligheter til skype osv akkurat nå) er det framdeles feigt? 6215977[/snapback] nesj, men alvorlige tinghar man råd til å betale litt for å si med egne ord vel? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff, jeg er forelsket i en jente som ikke er forelsket i meg. Kommer meg ikke over henne. Patetisk. ><' Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff, jeg er forelsket i en jente som ikke er forelsket i meg. Kommer meg ikke over henne. Patetisk. ><' 6216912[/snapback] Ikke patetisk... En av de tingene som skjer oss alle en del ganger i livet. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Føles i hvert fall veldig patetisk. Har ikke lyst til å gi opp heller, jeg er ikke den som gir meg så lett. Men det er kanskje lurt i et sånt tilfelle som dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Huff, jeg er forelsket i en jente som ikke er forelsket i meg. Kommer meg ikke over henne. Patetisk. ><' 6216912[/snapback] Ikke patetisk... En av de tingene som skjer oss alle en del ganger i livet. 6216964[/snapback] Sett en stor strek under en del. Hvis dette er første gang er du heldig. Endret 31. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg