Seether Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Når en fyr svarer : Samma for meg. Mener han bare det da eller? 6192125[/snapback] Nå svarer jeg bare for meg selv her, men når jeg sier at det er samma for meg så er det ytterst sjeldent det egentlig er det. 6192207[/snapback] æsj..det var det jeg også trodde..kan ikke folk bare si rett ut hva de mener da?! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 når jeg sier at det er det samme for meg, er det som regel fordi jeg er temmelig likegyldig.. (gjerne da med tanke på personen som spør) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Jeg mener det gjerne når jeg sier "samme for meg". (Som regel i hvert fall.) EDIT: Huff så komplisert mennesklig kommunikasjon kan være. Mitt råd er at du spør ham fks "Seriøst, helt det samme for deg? Vi kan [sett inn noe du muligens tror han vil her] hvis du vil?". Det er bare så synd at hun dro nå, og at det er eksamen denne uken, slik at jeg ikke får vært med henne før på torsdagen Kjenner til den, litt dritt når det skjer så mange ting som hindrer en fra å være med hverandre. Endret 27. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Men ja, du har i hvert fall noe å se frem til. Er ikke alle som har det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Men ja, du har i hvert fall noe å se frem til. Er ikke alle som har det. 6192679[/snapback] Sant.... og ser ikke på det som noe veldig dumt(les: litt dritt..) Men ja, jeg har absolutt noe å se fremt ti. Fin motivasjon til å fks. rydde internatrommet innen man får besøk. Hihi.. Endret 28. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Når en fyr svarer : Samma for meg. Mener han bare det da eller? 6192125[/snapback] Når jeg svarer det er det 99% av gangene sånn at jeg mener det og de få gangene jeg ikke mener det, så vet andre part i samtalen hva jeg egentlig vil. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Ahh..vansklig å si over msn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Når en fyr svarer : Samma for meg. Mener han bare det da eller? 6192125[/snapback] Litt begge deler. Om jeg sier for eksempel "Samme for meg altså", så mener jeg det nok, mens om jeg sier det litt mer likegyldig med "samma for meg", så mener jeg det ikke. Dette betinger nok at det er en muntlig samtale. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 har vært 5måneder sammen med dama i dag! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 har vært 5måneder sammen med dama i dag! 6196183[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 har vært 5måneder sammen med dama i dag! 6196183[/snapback] Jeg også 6196285[/snapback] Typen og jeg feiret 2 år den 25 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Gratulerer til dere begge Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Tankene går nok ikke bort med det første, og blir antakeligvis verre om deres møtes etc. Men du skal nok se at i det lange løp så har du gjort den riktige avgjørelsen. Det er hardt nå, men blir lettere med tiden. 6190125[/snapback] Vi kommer nok ikke til å møtes med det første. Går mye bedre nå. Prøver å ikke gå å tenke på det hele tiden, men heller finne på ting sammen med venner og sånt Huff, håper virkelig ikke at det må bli slutt. Har følelsen av at jeg vil være alene for alltid om det blir slutt... 6191763[/snapback] Den følelsen har jeg og. Så derfor har jeg en plan om å være evig singel. Men vi begge vet jo at dette ikke stemmer. Vi kommer nok garantert til å møte noen i framtida. Garantert! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 har vært 5måneder sammen med dama i dag! 6196183[/snapback] Jeg har vært sammen med jenten min i syv. Får satse på at det holder litt til. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Når er en for masete? Uten å være helt sammen altså? MSN er fks. noe dritt. Skal en si hei hver gang begge er pålogget? Hva om det forekommer relativt ofte? Er det da overlegent ikke å si hei? Og om vedkommende sier hei, skal en da si hei tilbake med en gang? og hva med tekst meldinger? Uff, jeg tror jeg tenker litt for mye... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 MSN sucks. Slett det istedet. Fører kun til misforståelser og unødvendig krangling. Jeg vet at jeg blir å bruke det mindre nå. Orker det rett og slett ikke. Kun stress. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Når er en for masete? Uten å være helt sammen altså? MSN er fks. noe dritt. Skal en si hei hver gang begge er pålogget? Hva om det forekommer relativt ofte? Er det da overlegent ikke å si hei? Og om vedkommende sier hei, skal en da si hei tilbake med en gang? og hva med tekst meldinger? Uff, jeg tror jeg tenker litt for mye... 6197177[/snapback] Spørs litt da, hvor "paranoid" man er om det Hun jeg var på dealern med hilste jeg på eller hun hilste på meg omtrent hver eneste gang vi var på msn samtidig, men om vi ikke gjorde det så var jo ikke det noe stress liksom. Mange ganger hun hadde snakket til meg, mens jeg var borte, og jeg omvendt, men da tenker jeg bare at hvis folk ikke svarer, så er de ikke der. Skal man begynne å tanke at "å, hun svarer ikke, da vil hun sikkert ikke prate", så blir man jo gal i hodet etter hvert.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Skjønner hva du mener Skilpadde. Msn, det er noe dritt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Huff, håper virkelig ikke at det må bli slutt. Har følelsen av at jeg vil være alene for alltid om det blir slutt... 6191763[/snapback] Den følelsen har jeg og. Så derfor har jeg en plan om å være evig singel. Men vi begge vet jo at dette ikke stemmer. Vi kommer nok garantert til å møte noen i framtida. Garantert! 6197086[/snapback] Du vil absolutt ikke ha problemer med å finne noen. Det er jeg ovebevist om. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 MSN sucks. Slett det istedet. Fører kun til misforståelser og unødvendig krangling. Jeg vet at jeg blir å bruke det mindre nå. Orker det rett og slett ikke. Kun stress. 6197284[/snapback] MSN er greit for litt chatting... og SMS er greit for litt meldinger her og der... Men hvis en ikke har mulighet fo face-to-face så er det telefon som gjelder. Telefon er mye bedre, man kan høre stemmen til folk og snakke vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg