Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JoachimR

Gutt, du snakker om disse blondinene dine, med jenter skal man være ydmyk. Hvordan står det i stil med signaturen din?

6166263[/snapback]

Jeg har da en god gruppe blondine-venniner. Det fungerer, og jeg er da en smule ydmyk, til tider.

Jenten min er nå sta hun også, så det går så fint så. Ender vel ofte med at jeg gir meg. :p

Lenke til kommentar
Får satse på at jenten min vokser en 4-5 centimeter til, så er jo alt i orden.

6165220[/snapback]

Min er 2cm lavere enn meg. Jeg er 180. Har ikke behov for at hun skal bli høyere. :p

6165730[/snapback]

Jenten (eller skal vi si piken, det høres så fint ut :p ) min er vel 165, og jeg er vel 184... Men piken min er lavere enn sin mor fortsatt, så kan vel tenkes at det går et par centimeter til, ikke mange, men kanskje to-tre.

6165755[/snapback]

184 med 28` rundt livet?

Endret av chris
Lenke til kommentar
Hvem er gnomen?

6165591[/snapback]

Blink 182 drummer.

6165986[/snapback]

Kan noen gi meg en god forklaring for at noe så yndig og pent kan havne ilag med noe som ser ut som et bilkræsj. Å jeg sitter her singel.

6166113[/snapback]

Mannen er unektelig sexy. Hvordan personligheten er vet verken du eller jeg. Han er i tillegg en meget dyktig trommis, kanskje hun tenner på sånt.

Lenke til kommentar
Dessuten ser du ikke så veldig heavy metal heller, langt blondt hår er litt mer Legolas.

Legolas er knallkul så det passer meg fint. :green:

TLZ: Litt i lengste laget....

6166244[/snapback]

Nei. Det skal bli lengre!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Syns ikke de skal være så små jeg... Jeg har hørt at den mest perfekte proporsjonen i forholdet mellom mannens høyde og kvinnens høyde bør være 1,09, dvs jeg som er 1.85 skal ha en dame som er 169 eller 170 (helst 169,7). Dette er en fin høyde.

6165208[/snapback]

Mao skal du ca være sammen med meg da. :wee:

Men hvis vi snakker om hårlenge på gutter så synesjeg vi har hatt mange fine eksempler her på forumet på hvor fint det blir når gutter klipper seg. Marley, Satrucci_ og Skogli f.eks. så alle hundre ganger bedre ut for å nevne noen. :)

Lenke til kommentar
Syns ikke de skal være så små jeg... Jeg har hørt at den mest perfekte proporsjonen i forholdet mellom mannens høyde og kvinnens høyde bør være 1,09, dvs jeg som er 1.85 skal ha en dame som er 169 eller 170 (helst 169,7). Dette er en fin høyde.

6165208[/snapback]

Men hvis vi snakker om hårlenge på gutter så synesjeg vi har hatt mange fine eksempler her på forumet på hvor fint det blir når gutter klipper seg. Marley, Satrucci_ og Skogli f.eks. så alle hundre ganger bedre ut for å nevne noen. :)

6169298[/snapback]

Jeg føler meg unevnt :(

Jeg syns nå for tida at jenta i et forhold skal ha lenger hår enn gutten

Lenke til kommentar

6165208[/snapback]

6169298[/snapback]

Jeg føler meg unevnt :(

Jeg syns nå for tida at jenta i et forhold skal ha lenger hår enn gutten

6169309[/snapback]

FYYY!!

Lenke til kommentar

6165208[/snapback]

6169298[/snapback]

Sender du nudepic og mobilnummer på PM da? Så gjør jeg det samme... Så er vi sammen.

Det enkle er ofte det beste. ;)

Og gutter med halvlangt hår kan være pent, men gutter med så langt hår som TLZ er etter min mening for langt. (ikke ta det personlig, men du virker som en som ikke kaster seg ut av vinduet for en sånn sammenligning)

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...