Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Om jeg har sett? JA! :D Når jeg tenker meg om...

Pamela Anderson og Tommy Lee:

pamela_anderson_tom_small.jpg

Travis Barker og Shanna:

Barkerspoll.jpg

Det er de jeg kommer på nå i farta :)

6164732[/snapback]

Hu der så jo ikke akkurat ut som mors beste barn? Jeg snakker ikke kun om hårfarge, men generelt snille jenter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hu der så jo ikke akkurat ut som mors beste barn?  Jeg snakker ikke kun om hårfarge, men generelt snille jenter ;)

6164944[/snapback]

Jo, ho virker søt hvertfall på TV serien de har på MTV.

Ho er skuespiller og har mye penger fra før av og da kan ho ikke ha valgt han fyren for pengene eller fordi han er berømt for ho har jo alt det selv. Ho kunne fått hvem ho ville sikkert.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

Syns ikke de skal være så små jeg... Jeg har hørt at den mest perfekte proporsjonen i forholdet mellom mannens høyde og kvinnens høyde bør være 1,09, dvs jeg som er 1.85 skal ha en dame som er 169 eller 170 (helst 169,7). Dette er en fin høyde.

Lenke til kommentar
Får satse på at jenten min vokser en 4-5 centimeter til, så er jo alt i orden.

6165220[/snapback]

Min er 2cm lavere enn meg. Jeg er 180. Har ikke behov for at hun skal bli høyere. :p

6165730[/snapback]

Jenten (eller skal vi si piken, det høres så fint ut :p ) min er vel 165, og jeg er vel 184... Men piken min er lavere enn sin mor fortsatt, så kan vel tenkes at det går et par centimeter til, ikke mange, men kanskje to-tre.

Lenke til kommentar
Får satse på at jenten min vokser en 4-5 centimeter til, så er jo alt i orden.

6165220[/snapback]

Min er 2cm lavere enn meg. Jeg er 180. Har ikke behov for at hun skal bli høyere. :p

6165730[/snapback]

Jenten (eller skal vi si piken, det høres så fint ut :p ) min er vel 165, og jeg er vel 184... Men piken min er lavere enn sin mor fortsatt, så kan vel tenkes at det går et par centimeter til, ikke mange, men kanskje to-tre.

6165755[/snapback]

Hehe. Lave jenter (eller piger, om du vil) er søtt da. ;)

Lenke til kommentar
Særlig når de har blondt hår også. :)

6165786[/snapback]

Kan ikke si meg uenig, selv om min er brunette.

Blondt kan være både stygt og pent. Samme med brunt, og rødt og alle andre hårfarger. Jenta som har håret må passe til det.

Lenke til kommentar
Blondt kan være både stygt og pent. Samme med brunt, og rødt og alle andre hårfarger. Jenta som har håret må passe til det.

6165798[/snapback]

Enig enig..

Jenta mi er egentlig en helt nydelig blondine, men nå for tiden har hun nydelig svart hår.

Lenke til kommentar
Hvem er gnomen?

6165591[/snapback]

Blink 182 drummer.

6165986[/snapback]

Kan noen gi meg en god forklaring for at noe så yndig og pent kan havne ilag med noe som ser ut som et bilkræsj. Å jeg sitter her singel.

Lenke til kommentar

Indeed!

Skal være sagt at deres naturlig hårfarge veldig ofte er en vinner. ;)

Det finnes jenter som liker langt hår på gutter.

6164706[/snapback]

Hvor...? :hmm:

6164718[/snapback]

Tror ikke de holder til bestemte geografiske områder...

Men jeg har langt hår...

og jeg kjenner ei vennine som er sammen med en som har langt hår...

Det merklige med kjærligheten er at man finner den når man minst forventer det...  ;)

Så sant så sant!

Heisann! Vel, det kan være der problemet ligger, at du selv er en veldig tøff type med skinnjakke og som røyker osv, men at du vil ha ei søt og snill jente. Sier ikke at tøffe jenter ikke kan være søte, men det blir jo på en måte kulturkollisjon. Har du noen gang sett en heavy metal-dude med langt hår og skinnjakke sammen med ei blond jente med rosa klær`?  :!:

Jenter trenger ikke være blond og gå med rosa kler for å være søte.

Gutter som hører på heavy metal, og har langt hår trenger heller ikke ha sånn "hard" personlighet.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...