Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Det finnes jo seminarer av kjente personer i alle land, bøker, lydklipp og filmer som har hjulpet tusenvis av menn til å få seg dame.

Det finnes kanskje ikke noen oppskrift på akkuratt HVA du skal si og hvis du sier det så får du deg dame. Det hele går ut på å øve seg på kroppsspråk, utvikle seg selv sosialt osv osv.

Det blir det samme som å si at folk som er sjenerte aldri vil kunne ha en normal samtale med ukjente mennesker, noe som er totalt feil. Og hvis man ikke kunne forbedre seg selv, hva er poenget med psykologer?

Jeg er HELT fulstendig enig i at man skal være seg selv. Men uansett hvor mye man er seg selv så utvikler man seg stadig vekk ved å lære nye ting som f.eks å skru biler. F.eks hvis man er mye sammen med 2-3 kamerater så utvikler man seg sosialt og tar opp ting de gjør og sier. Hvis dere skjønner :)

6162868[/snapback]

Men alle disse metodene er måter å "bryte isen" på og få kvinnens oppmerksomhet eller interesse. Å bruke de utstrakt senere i forholdet vil bare virke frastøtende. Men jeg skjønner hva du mener, og jeg er helt enig i at det er viktig å utvikle seg sosialt og forstå mer av kommunikasjonen mellom mennesker. Det er en j*vlig komplisert greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes jo seminarer av kjente personer i alle land, bøker, lydklipp og filmer som har hjulpet tusenvis av menn til å få seg dame.

6162868[/snapback]

Altså MYE av litteraturen som finnes er i all enkelhet "Hvordan effektivt skaffe seg masse jentevenner" eller i verstefall rett og slett " hvordan effektivt jage de vekk". Greit, det funker kanskje fett hvis man allerede har et forhold. Derimot er det søppel om man har tenkt å skaffe seg et. Skulle gjerne likt å vist hvor suksessfulle de forfatterene er selv. Har nemlig en god mistanke om at de nok ikke har hatt fult så stor suksess som mange tror.

Uannsett, ta f.eks. "Hvis hun har et problem så skal du bare lytte ikke løse problemet". Altså, ja, det er jo kjekt å kunne snakke ut om problemer osv., men jeg vil nå påstå enhver god venn klarer det her. Dessuten, det gir det ikke bedre sjanser, heller tvert imot. "Jeg vil ikke risikere vennskapet vårt" anyone?

Neidu, det finnes ingen fasit på det her, og man bør være kritisk til endel av rådene som finnes. Iallfall jeg synes de leder mistenkelig mye mot "Jeg vil ikke risikere vennskapet vårt".

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Men alle disse metodene er måter å "bryte isen" på og få kvinnens oppmerksomhet eller interesse. Å bruke de utstrakt senere i forholdet vil bare virke frastøtende. Men jeg skjønner hva du mener, og jeg er helt enig i at det er viktig å utvikle seg sosialt og forstå mer av kommunikasjonen mellom mennesker. Det er en j*vlig komplisert greie.

6162935[/snapback]

Veldig enig, det er jo mer for å fange interresse enn noe annet man bør benytte slikt.

Lenke til kommentar

Tviler på at seminarer, bøker, lydklipp og filmer hjelper deg med å treffe drømmedama. Min oppfatning sålangt er ihvertfall den uorginale "if it's meant to be..."

I tillegg er det trist at hoveddelen av denne tråden består av klagerier om skakkjørte forhold og ting som går skeis. Veldig trist.

Lenke til kommentar
BonFireMan: sorry, men det er ingen oppskrift på kjærlighet, ikke finnes det noen guide til hvordan å få seg kjæreste. Bare ta alt med ro og ikke løp etter første og beste du finner.. Ingen vits i å leite uansett, det kan bare virke litt små desperat, og det tviler jeg på at hjelper :shrug:

6161823[/snapback]

Sier meg enig der.. Ta tiden til hjelp. De fleste som henger her er i tillegg svært ung å har åresvis på å finne den rette. Det merklige med kjærligheten er at man finner den når man minst forventer det... ;)

Lenke til kommentar
Mange bra svar her :) Takk.

Jeg skal være meg selv.. Men meg selv er jo en fyr som kjører chopper, har tatovering, hører på rock, har skinnjakke og røyker. Jeg vil ikke akkuratt ha en jente som er slik. Jeg liker søte, snille omtenksomme jenter som ikke er dumme og som oppfører seg bra.

Heisann! Vel, det kan være der problemet ligger, at du selv er en veldig tøff type med skinnjakke og som røyker osv, men at du vil ha ei søt og snill jente. Sier ikke at tøffe jenter ikke kan være søte, men det blir jo på en måte kulturkollisjon. Har du noen gang sett en heavy metal-dude med langt hår og skinnjakke sammen med ei blond jente med rosa klær`? :!:

Ett tips bare: IKKE kjøp gaver til jentene! Det skal ikke være nødvendig, og kan ende opp med at ei jente blir sammen med deg på feil grunnlag. Du vil vel ikke at noen skal utnytte deg bare fordi du er for snill?

Har du langt hår? Klipp det kort ;) Det er iallefall ett godt tips. Ta en tur i RPP og se hvor mange langhårede karer som har klippet seg og blitt råhotte :dribble: Smil mye, vær glad og snakk mye med alle, ikke bare de jentene du liker.

Det er vanskelig å gi tips uten å vite så mye om deg

Lenke til kommentar
Har du langt hår? Klipp det kort ;) Det er iallefall ett godt tips. Ta en tur i RPP og se hvor mange langhårede karer som har klippet seg og blitt råhotte :dribble: 

6164489[/snapback]

Ta meg som eksempel; kort hår. Og råhot! :thumbup:

Ellers synes jeg det er veldig bra tips å være glad og hyggelig mot alle. Opparbeid sosiale ferdigheter, ALLE merker om du ikke er vant med å prate med nye folk, så også jenter du kunne tenke deg å bli mer kjent med.

Lenke til kommentar
Har du langt hår? Klipp det kort ;) Det er iallefall ett godt tips. Ta en tur i RPP og se hvor mange langhårede karer som har klippet seg og blitt råhotte :dribble:  Smil mye, vær glad og snakk mye med alle, ikke bare de jentene du liker.

Og så var vi tilbake til det å være seg selv og beholde integriteten sin.

Liker du å ha langt hår, så ha langt hår.

Det finnes jenter som liker langt hår på gutter.

Lenke til kommentar
Har du langt hår? Klipp det kort ;) Det er iallefall ett godt tips. Ta en tur i RPP og se hvor mange langhårede karer som har klippet seg og blitt råhotte :dribble:  Smil mye, vær glad og snakk mye med alle, ikke bare de jentene du liker.

Og så var vi tilbake til det å være seg selv og beholde integriteten sin.

Liker du å ha langt hår, så ha langt hår.

Det finnes jenter som liker langt hår på gutter.

6164706[/snapback]

Hvor...? :hmm:

Lenke til kommentar
Mange bra svar her :) Takk.

Jeg skal være meg selv.. Men meg selv er jo en fyr som kjører chopper, har tatovering, hører på rock, har skinnjakke og røyker. Jeg vil ikke akkuratt ha en jente som er slik. Jeg liker søte, snille omtenksomme jenter som ikke er dumme og som oppfører seg bra.

Heisann! Vel, det kan være der problemet ligger, at du selv er en veldig tøff type med skinnjakke og som røyker osv, men at du vil ha ei søt og snill jente. Sier ikke at tøffe jenter ikke kan være søte, men det blir jo på en måte kulturkollisjon. Har du noen gang sett en heavy metal-dude med langt hår og skinnjakke sammen med ei blond jente med rosa klær`? :!:

Ett tips bare: IKKE kjøp gaver til jentene! Det skal ikke være nødvendig, og kan ende opp med at ei jente blir sammen med deg på feil grunnlag. Du vil vel ikke at noen skal utnytte deg bare fordi du er for snill?

Har du langt hår? Klipp det kort ;) Det er iallefall ett godt tips. Ta en tur i RPP og se hvor mange langhårede karer som har klippet seg og blitt råhotte :dribble: Smil mye, vær glad og snakk mye med alle, ikke bare de jentene du liker.

Det er vanskelig å gi tips uten å vite så mye om deg

6164489[/snapback]

Om jeg har sett? JA! :D Når jeg tenker meg om...

Pamela Anderson og Tommy Lee:

pamela_anderson_tom_small.jpg

Travis Barker og Shanna:

Barkerspoll.jpg

Det er de jeg kommer på nå i farta :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...