wewwen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hadde jeg hatt selvtillit hadde jeg turd og søke læreplass men neida.. løper med halen mellom beina og GK allmenne var det føkkings dummeste stedet jeg kunne gjemme meg... 5064351[/snapback] hadde du ikke hatt selvtilitt ville du ikke stått mot så mange på et forum, selv om du ikke kjenner dem. Edit: ta deg sammen, spør Cecilie (?) om hun blir med og bowle, kino, gå tur, lekse lesning/what ever. eller aranger noe større få med deg 5-6 stk på bowling foreksempel og prøv og bli bedre kjent med henne. Endret 26. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Skjønner hva Hyrlen og mR_cRaZy sier, men det er mer et luksusproblem i mine øyne.. 5064263[/snapback] Er ikke noe luksusproblem. Greit man får litt selvtillit noe som er viktig hvis man skal komme innpå enkelte jenter, mens for god selvtillit skremmer bort de mer sjenerte jentene. Jeg liker de som ikke er for frempå, bare så synd det er de motsatte jeg ender opp med! Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hadde jeg hatt selvtillit hadde jeg turd og søke læreplass men neida.. løper med halen mellom beina og GK allmenne var det føkkings dummeste stedet jeg kunne gjemme meg... EDIT. Og turd og snakke med de jentene jeg liker... kunne tenker meg å snakke med en som heter cecilie i klassen.... men det går vel som på ungdomskolen... Jeg banner på jeg klarer å fullføre dette året uten og si en dritt til henne 5064351[/snapback] Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av. 5064420[/snapback] Ironi er en slager eller finn en vits, så¨forteller du den som det skulle vært deg.. syns det er utrolig mosomt jeg Endret 26. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er det vanskelig å konversere med folk i klassen din? Si noe dumt/ artig så folk legger merke til deg. Noe mennesker kan le av. 5064420[/snapback] Ironi er en slager eller finn en vits, så¨forteller du den som det skulle vært deg.. syns det er utrolig mosomt jeg 5064448[/snapback] Hei frøken du ser akkurat ut som meg da jeg var jente Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg klarer vel å si noe liksom visst det er flere men å liksom henvende meg til en person er DA spesielt jenter... Jeg føler at egentlig så er alt som det burde være... men jeg klarer ikke å ta det siste "skrittet", med å få kontakt med en jente... det blir liksom aldri noe av ..... Jeg fatter ikke hvorfor og det er så utrolig frustrerendes... Det værste jeg ser er par som kliner i friminuttene fy faen det kan ødelegge den uken...det setter i gang tankene i hue mitt og jeg detter helt av lasset i timene.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noe som teknisk sett er en bra metode er å stille mange spørsmål, og svare på de som blir stilt deg. Slik utveksler du en maksimal mengde informasjon, og etablerer felles interesser hvis noen slike finnes. Har du først felles interesser er det bare å gjøre noe konstruktivt med vedkommende. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja, så flott... Noen jenter her som programmerer? Så kunne vi lage noe teknisk sammen, noe hurtig Jeg kan visual basic.. Det finnes faen ingen jenter så programmerer, det er det jeg kan så der datt jeg av lasset igjen... Greit jeg skal stille shit load of spørsmål, og svar bra på de jeg måtte få. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ta å pass litt på programmeringssnakk. Du må ikke kunne noe for å ha interesser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det finnes faen ingen jenter så programmerer, det er det jeg kan så der datt jeg av lasset igjen... 5064551[/snapback] De finnes. (Er kanskje ikke så mange av de som programmerer som de som er interessert i typiske jenteting, men likevel: de finnes.) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det finnes faen ingen jenter så programmerer, det er det jeg kan så der datt jeg av lasset igjen... 5064551[/snapback] I informatikk-klassen min er det minst to jenter som liker/driver med programmering. Og nei, de er ikke stygge. Nærmer seg mer det motsatte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ca. 50 i programmerings-'klassen' min. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 5/50............ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Samme på MSN ligger til en ny jente... så e det MED EN GANG bilde? har u cam... Nei, til begge og då må de gå å spise noe eller de plutselig blir frakobla og blir værende frakoblet... 5064292[/snapback] Ikke skjær alle over en kam. Vær så snill. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jo, det er sånn det er... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Samme på MSN ligger til en ny jente... så e det MED EN GANG bilde? har u cam... Nei, til begge og då må de gå å spise noe eller de plutselig blir frakobla og blir værende frakoblet... 5064292[/snapback] Ikke skjær alle over en kam. Vær så snill. 5064779[/snapback] Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 5064836[/snapback] Det er faktisk ikke alle, tro det eller ei, som gidder å bry seg så veeeldig mye om utseende. Jeg sier ikke at utseende ikke har noe å si. Men for noen betyr faktisk personlighet noe. Men, men, jenter er jo noen overfladiske bitcher. De fleste. Men jeg tror ganske sterkt på at det er ei jente der ute som ser etter en gutt som er akkurat som deg. Men du må begynne å tro på det og. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har lest så mange innlegg her hvor det virker ut som mange der ute tror at alt vil ordne seg med en gang man får en kjæreste. Er det så enkelt..? Ofte sliter man med ting som man burde få ordnet opp lenge før man blir sammen med noen. Jeg tror man må ha det bra med seg selv, før man i det hele tatt burde tenke på å bli sammen med noen. Det er dessuten stor belasting og kan bli litt "mye" for dame/ typen om du helt i starten på et forhold depper hele dagen. Det er lett å tenke at alt vil ordne seg med en gang du får kjæreste, hva om du så får det og ting er like jævlig? Når du har ordnet opp i livet ditt og ting virker lysere kanskje den rette dukker opp. Kanksje det er slik du har det nå som ødelegger for at du ikke har funnet noen? Kanksje jeg er spess når det gjelder dette, men slik var det for meg. Jeg skal ordne opp i mine egene "problemer" før jeg gidder bryet med en ny gutt i livet mitt. Vil ikke utsette noen for mine dårlige perioder. Ting blir plutselig 100 ganger verre når du har to å tenke på...... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tror de fleste som 'depper' om at de ikke har kjæreste kun ønsker seg litt kos med ei søt frøken. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Og at de ikke har hatt det tidligere, og må liksom bare oppleve det fordi de regner det som en selvfølge. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg