Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Herre! DET er jævlig! Skjønner at du ikke vil legge ut noen følelser, men hva er de offisielle grunnene til bruddet?

De største medfølelser, dette må være vanskelig :(

6116042[/snapback]

Huff, det hørtes trist ut, Mirann :(

Det er bra at dere fortsatt kan være venner, det er ikke alle som klarer det.

6116043[/snapback]

Takk til dere begge:)

Grunnen er at vi har gått over til å bli venner, ikke kjærester lenger. Er noe som har utviklet seg over lang tid, uten at vi har forstått det helt selv. Først nå det har gått opp for oss.

Er jo godt at vi kan avslutte nå som vi fortsatt er venner, enn at det skulle gå enda lengre tid og vi hadde endt opp som uvenner.

Han flytter tilbake til Stavanger om et par uker (han er der i fra) så vi er begge innstilt på at det ikke vil bli oss to noen gang igjen.

Edit: (Vi bor i Molde nå, mitt hjemsted)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. livet er for kjipt (aha), men vi overlever vel. Utrolig trist nå for vi hadde det utrolig bra sammen, men det var helt klart det rette å gjøre. Vi holder heldigvis kontakten og skal fortsette å være venner.

Det hadde rett og slett vært unaturlig for oss å bryte kontakten tvert. Vi har tross alt delt utrolig mye.

Lenke til kommentar
Beste ønsker til smetho og Mirann videre. Det er jævlig, men dere klarer dere nok, det tror jeg.

:)

6117299[/snapback]

Takk :)

Hvordan går det med deg og dama?

6117390[/snapback]

Vi er sammen igjen, snakket ordentlig ut. Vi har det bedre enn noen sinne. Men jeg skal ikke gni det inn.

Lenke til kommentar

Syns faktisk at hvis du dumper henne, så viser du at du nekter og godta det du blir "ustsatt" for. Når den andre kommer krypende etter og trygler. Er det ikke du som nødvendigvis har makten, men du har vist til henne at du nekter og bli behandlet på den eller den måten.

Marley : bedre enn jeg kunne gjort det :thumbup:

Lenke til kommentar
Men om du sier det når dere er ferdige kan hun angre, om hun trodde det var noe mer. Og så kynisk bør en ikke være.

6114888[/snapback]

Nei det du sier høres ikke så dumt ut :p Om hun er nympho eller ikke er jeg ikke sikker på, hun bare virker sånn, vet ikke om hun ER det, kjenner henne nesten ikke.

Æsjbæsj. Er så usikker på hva jeg skal gjøre om dagen. Hun jeg var på dealern med, men sa til rett ut at jeg ikke gadd å bry meg om mere huka plutselig tak i meg på lageret på jobben i dag og kyssa meg på munnen, så gav hun bare det sinnsykt flørtende blikket til meg og gikk... Lol. "Hva faen?" tenkte jeg. En uke siden jeg sa til henne face to face at deg gidder jeg ikke bry meg om mere...

Lenke til kommentar
Syns faktisk at hvis du dumper henne, så viser du at du nekter og godta det du blir "ustsatt" for. Når den andre kommer krypende etter og trygler. Er det ikke du som nødvendigvis har makten, men du har vist til henne at du nekter og bli behandlet på den eller den måten.

Marley : bedre enn jeg kunne gjort det :thumbup:

6118602[/snapback]

Hva godt fører det med seg å dumpe en person man faktisk vil være sammen med? Dette spillet som hele tiden foregår mellom noen, synes jeg bare bli for dumt. Jeg er heller for å bare si det slik det er.

Lenke til kommentar
Vi er sammen igjen, snakket ordentlig ut. Vi har det bedre enn noen sinne. Men jeg skal ikke gni det inn.

6117941[/snapback]

Du gnir det ikke inn.. Glad på dine vegne :)

For noen funker det å bli sammen igjen etter en "pause", for andre ikke. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Skulle ikke du dumpe henne?

6117990[/snapback]

Du mener jeg er en pyse fordi jeg ble sammen med henne igjen?

6118157[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor skulle jeg det? Det er jo bare fint om dere er sammen igjen og har det bra. Det er jo hele poenget.

6120102[/snapback]

Takker isåfall. :)

Sorry for at jeg var litt aggressiv. Har fått litt pepper her og der for at jeg tilga henne.

Mirann: Tusen takk. :) Du har rett. Men noen ganger må man jo bare innse at det ikke funker.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Det er alltid folk som skal drive og legge seg opp i ting de egentlig ikke vet noe om. Da jeg og typen hadde en pause og ble sammen igjen 2 uker seinere fikk jeg mye pes for det. Jeg ventet faktisk et par måneder før jeg fortalte foreldre og søsken om det fordi jeg visste at de ville bry seg så sykt. Lite bra løsning som gjorde at jeg måtte lyge mye..bedre å bare være ærlig og si at dere er sammen og sånn er det. Hvis noen har noe å si om den saken så kan de holde det for seg selv.

Lenke til kommentar

Utrolig kjekk post! :D

Jeg må bare spørre om noe og jeg håper det er noen jenter som vil svare meg på dette også...

Når jeg møter jenter på fester så skjer det alltid det samme. Jeg hilser på de og snakker litt og det virker som om de er seksuelt intressert, men jo mer jeg blir kjent med de jo mer virker de som en venn. Dette er mest når begge har drikki.

Ellers når jeg møter jenter i edru tilstand så ender det ALLTID opp med at jeg får følelser for de, men de som egentlig virket intressert i starten, vil bare være venner. Jeg ender alltid opp som en veldig god venn!

Jeg er ingen tøffel heller. Jeg snakker ikke med jenter om problemer jeg har eller dem har... Jeg kjøper ikke unødvendig mye med ting og tang til de heller. Jeg prøver å få til nærkontakt helt i starten slik at de får en liten følelse av hvordan jeg kan være som kjæreste.

Men ingenting hjelper... Hva gjør jeg galt? Eller hva er det jeg IKKE gjør?

Jeg kan også si litt om meg selv.. Jeg er snart 17 år gammel, små feit men ikke noe av betydning.

Det skjer rett og slett bare ting i fylla. Eller når jentene er fulle da. Forrige helg var det en utrolig deilig dame som kom bort til meg og var ganske så full og klarte ikke stå oppreist, så jeg hjalp henne ved at hun lente seg inntil meg. Jeg syns hun var så søt så jeg kilte henne på nesa med min egen nese (Hvis dere skjønner.. Litt sånn typisk romantisk film shitt, men uansett...), så tittet hun på meg 2 sekunder og så plutselig stod vi der å råklinte. Denne jenta var egentlig lesbisk fant jeg ut seinere :p

Og denne helga som var kom det også en full jente bort til meg med den deiligste rompa jeg har sett i mitt liv tror jeg. Hun lente seg også inntil meg og koste med meg for å si det sånn. Men jeg har aldri sett et så berusa menneske heller, så jeg tenkte det ville være slemt å utnytte henne når hun ikke har kontroll over seg selv.

Jeg har ikke peil i det heletatt hvis det er JEG som må gå bort til en jente. Jeg vet hva de liker, men jeg klarer rett og slett ikke å gjøre så en jente får følelser for meg. Hva skal jeg gjøre for å klare det?

Jeg får følelser for en jente som gjør ting for meg og som gjør meg glad.. Jenter jeg bare sier navnet til mentalt og gjør meg glad med en gang. Hvordan skal jeg få en jente til å føle det slik for meg? Det kan vel ikke være på samme måte som med meg?

Jeg har hørt av EN jente EN gang at ho ble så glad hver gang ho så meg. Ho sa ho hadde hatt en dårlig dag, men når ho så meg så ble alt bra. Dette var bare en venninde.

Takker meget mye for alle svar!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...