nonlocality Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg er jomfru *rødmer* og hvis drømme dama mi er også jomfru så vil "båndet" mellom oss være sterkere enn ellers. Et forhold som baserer på sex varer ikke lenge. Man må være åpen, ærlig og respektere hverandre for å få et langvarig og lykkelig forhold. Oh yes i did my homework lol Endret 12. mai 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du bør kanskje prøve sex før du kommer med sterke meninger angående temaet. Og to jomfuer = sterkere bånd? Hm. Deg om det. Ingen her pratet om forhold som baserer seg på sex forresten. Men sex er en stor del av de aller aller fleste forhold i dag. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) ... Jaja, for meg så er det annerledes. Sex er for meg ikke viktig, men kun nødvendig. Selv om det kom en jente og "gnir" seg på låret mitt, så vil jeg ikke ligge med henne fordi hun er kåt. Jeg vil bare ha sex med en som virkelig er glad i meg, setter pris på meg osv. (Sånne jenter er vanskelig å finne lol.) Du bør kanskje prøve sex før du kommer med sterke meninger angående temaet. Jeg trenger vel ikke det, jeg lærer av andres feil. Jeg mener det er positiv å være flink i senga, men det kan du trene med en som du deler livet med. Feks å oppleve noe nytt, oppleve ting sammen med en du er glad i vil gi forholdet ditt sterkere bånn som igjen vil gjøre det vanskelig for dere å skilles senere, hvis dere støtter på problemer i livet. Mange har så slapp forhold til sex at de har sex heletiden, til slutt så er de drit lei av trynet til hverandre før de kommer lengre i forholdet. Det er dette som er problemet til mange. Endret 12. mai 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sex er naturlig mellom to mennesker som er glad i hverandre. Det er en forlengelse av ord og andre handlinger, en måte å vise at man elsker den andre personen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sex er for meg ikke viktig, men kun nødvendig. 6088071[/snapback] Care to explain? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Darkness| har fasiten. edit: qoute knappen funker jo ikke lenger. Endret 12. mai 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Darkness| har fasiten. edit: qoute knappen funker jo ikke lenger. 6088166[/snapback] derogder gjør den vel! Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sex er for meg ikke viktig, men kun nødvendig. 6088071[/snapback] Care to explain? 6088103[/snapback] Hvis jeg er kåt og det ligger en dame i senga mi som er glad i meg, som elsker meg bla bla bla og alt det der, så vil jeg så klart ha sex med henne. Men sex er ikke så viktig at jeg flyr ut på byen bare for å få meg en "årnings", eller ligge med de som er tilgjengelige. Jeg respekterer sex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det har vi skjønt, men du skrev at det var "nødvendig". Det ble selvmotsigende. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Helg igjen, men sku nu ønske at uka hadde vært bedre da hadde jeg nå kunne gleda mæ til helga å truffet damen jeg liker, det er nå ikke mere å håpe på etter at jeg ødela hele greia på onsdagen Like greit å slappe av litt å ikke tenke så hardt på det, kansje det ordner seg dessvere utenfor min rekkevidde å ordne det nå. Sku gjerne hatt noen å kose med i helga, men får heller ta det som det kommer har det ikke travelt. Sku bare ikke hatt det tiligere i uken. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Helg igjen, men sku nu ønske at uka hadde vært bedre da hadde jeg nå kunne gleda mæ til helga å truffet damen jeg liker, det er nå ikke mere å håpe på etter at jeg ødela hele greia på onsdagen Like greit å slappe av litt å ikke tenke så hardt på det, kansje det ordner seg dessvere utenfor min rekkevidde å ordne det nå. Sku gjerne hatt noen å kose med i helga, men får heller ta det som det kommer har det ikke travelt. Sku bare ikke hatt det tiligere i uken. 6088980[/snapback] Du sa det Hører på den sangen nå faktisk, men hvis du hører godt etter så handler ikke sangen om "Ingen dame, ingen sorger", men om at han trøster en dame som gråter Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Helg igjen, men sku nu ønske at uka hadde vært bedre da hadde jeg nå kunne gleda mæ til helga å truffet damen jeg liker, det er nå ikke mere å håpe på etter at jeg ødela hele greia på onsdagen Like greit å slappe av litt å ikke tenke så hardt på det, kansje det ordner seg dessvere utenfor min rekkevidde å ordne det nå. Sku gjerne hatt noen å kose med i helga, men får heller ta det som det kommer har det ikke travelt. Sku bare ikke hatt det tiligere i uken. 6088980[/snapback] Du sa det Hører på den sangen nå faktisk, men hvis du hører godt etter så handler ikke sangen om "Ingen dame, ingen sorger", men om at han trøster en dame som gråter 6089227[/snapback] Ja, får bare roe ned litt og ikke haste vidre så fort. Har ikke noe jeg ska rekke og kan vente å se om jeg tør prøve å fikse det eller om det bare vil gjøre vondt værre. Prøvde jo å gjøre det bedre like etterpå men da va det forsent, så enten er det ikke noe mer å snakke om ellers så er det en mikroskopisk sjanse før at det kan reddes bare jeg ikke mister motet neste gang jeg ser henne vist det ser ut som det er noen mulighet da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 No, woman, no cry... 6089037[/snapback] Den sangen handler ikke om det, men om noen som trøster en kvinne. "No, woman, don't cry". Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vil si det er mer i retning av at jenter griner som et helvete hele tida. Ingen jenter, ingen grining. Mulig det var det du mente, Elyas, men jeg forstod det annerledes. Angående den "seg selv eller ikke"-debatten, vil jeg bare legge inn en siste påstand; De som møter andre mennesker for første gang, klarer ikke å være seg selv. Vi bruker forskjellige måter å være på for å teste den vi prater med, hvordan type han eller hun er. På samme måte gjør den andre det, for å prøve oss. Mulig jeg har et litt deterministisk livssyn, men dette er min ærlige mening... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Heh, mange som tror det, men no=don't i den sammenhengen. Litt det samme som i Redemption Song, hvor han synger "Old pirates, yes they rob I". Bruker ikke ordene på samme måte som "oss". Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Angående den "seg selv eller ikke"-debatten, vil jeg bare legge inn en siste påstand; De som møter andre mennesker for første gang, klarer ikke å være seg selv. Kunne ikke vært mer feil. Det er først og fremst de jeg er mest meg selv mot, det er fordi de ikke kjenner deg og ikke har satt den rollle på deg og har ingen forventninger til hvordan du skal oppføre deg. (I varierende grad, det er jo de vanlige normene...). Du trenger ikke tenke igjennom at du skal si noe som bryter med rollen din. Det er digg å møte nye folk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg møter nye folk i fylla. Lurer på om man er mer seg selv da? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg er kanskje dust, men det minste problemet som finnes er å få seg et ligg. Dere vil vel ha en fast kjæreste resten av livet, enda dere fortsatt er unge. Gå på byen edru og flørt med mindre pene jenter som har dårlig selvtillit og er desperate. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg møter nye folk i fylla. Lurer på om man er mer seg selv da? 6094991[/snapback] Hvis du feks har lyst og snakke med noen, så er det enklere med alkohol. Hvis ikke hadde du sittet stille i et hjørne og hatt lyst til og snakke med noen. skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg