Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Min personlighet, og ikke hvor mye jeg klarer i benkpress. Jeg vet at hun ser meg, og vil finne ut mer om meg, og ikke bare det hun ser.

6073153[/snapback]

 

fint innlegg.

 

Nå må du huske på at mange som trener (bla meg) gjør det for og få selvtililit. jeg er heller ikke stor i kjeften, men ærlig. Som du sier selv "du er bak i gjengen" det som er problemet er at "de bak" ofte ikke har egne meninger og er rompediltere av diminsjoner. Dette handler selvfølgelig ikke alle.

Jeg er ingen leder. Og har en tendens til og sette meg i bakrunn, særlig når jeg treffer nye folk. Tør bare ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg snakker regelmessig med jenter, og har ikke problemer med det. Tvert imot. Det er kjempelett. Problemet er at altfor mange ser på meg "som en god venn". Men jeg bryr meg heller ikke der.

 

Det irriterer meg at de som står bakerst i en gjeng er de det motsatte kjønn bryr seg minst om. Utrolig irriterende siden det er disse som har fått meg inn i det miljøet jeg er i, og det er faktisk de som er greiest. Det er en stor føflekk i "toern"  at folka som går foran i en gjeng får alle jentene, og de som står bakerst ikke blir lagt merke til. De er de greieste av de alle. Ikke de store gutta som står foran som ofte er voldsomt svære i kjeften, og ikke behandler jentene med den respekten de skal ha. Dette gjelder også pene, skikkelig greie jenter som går ut med de guttene som er verst. Faen å det irriterer meg.

 

Grunnen til at jenter ser på deg som "en venn" er fordi du er altfor snill mot de. Jeg mener ikke at du skal være frekk og sur e.l, men jeg mener at du ikke burde kjøpe masse ting til de og alltid betale for de. Du må klare å si "Nei" og du trenger ikke unnskylde deg hele tiden og se så veldig opp til de. Du kan se opp til de inni deg, men ikke vis det.

 

Jenter liker spennende og farlige gutter, derfor er det heller ikke så rart at de ikke liker de såkalte "bakerste" så veldig godt som kjæreste materiale. De behandler jenter med respekt de som står "foran" også, men de behandler de ikke som om de var noen gudinner. Du må vise deg fram. Slik er det i naturen også, de svakeste får ikke parre, hvertfall ikke like mye som de sterkeste og tøffeste.

 

Det hele er et spill og du må lære deg å spille det, ikke lag dine egne regler som gjør at du taper.. .Eks: Du sier du vil være den "bakerste". Det vil du ikke, du vil være den som står foran og drar alle damene, og hvis du vil det så må du gjøre som de. Bare prøv, jenter ser mer opp til deg da og jeg kan garantere deg at damene kommer.

 

Hadde det vært slik at "Snill og grei" dro damer, da lurer jeg på hvorfor gutta i f.eks. Motley Crue dro mange av de mest kjente og deiligste damene i USA på sin tid. De har jo langt krusete hår med tatoveringer over hele kroppen. De slo damene sine og enda kommer damene tilbake og sier "Jeg tilgir ham, jeg vet han ikke mente det... blablabla".

 

Bad Boys, Bad Boys, watchu gonna du, watchu gonna du hven dey kom får ju!

 

Småtips:

 

Vis deg fram

Drit i hva alle andre mener om deg

Gå med hodet opp og ikke se ned i bakken

Vis hvem som er sjefen

 

Vi gutter ser etter jenter som er snille, søte og pene. Jenter ser etter tøffe, spennende og farlige gutter. Det er egentlig forskjellig, men sånn generelt er det slik det er mener jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Vi gutter ser etter jenter som er snille, søte og pene. Jenter ser etter tøffe, spennende og farlige gutter. Det er egentlig forskjellig, men sånn generelt er det slik det er mener jeg i hvertfall.

6075271[/snapback]

Er jo helt individuelt. Å generalisere slik du gjør er ikke mulig i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Ikke alle jenter liker gutter som er uhøflige og frekke i munnen og ikke alle gutter liker jenter som "bare" er søte og snille.

6075413[/snapback]

Indeed.

 

Bad girls ftw. :green:

(og da mener jeg ikke bad som i ond, men som i... vel, noen som driter i hva andre mener, går sin egen vei, osv...)

 

Forresten, liker bad girls gutter som er søte og snille? :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

 

Grunnen til at jenter ser på deg som "en venn" er fordi du er altfor snill mot de. Jeg mener ikke at du skal være frekk og sur e.l, men jeg mener at du ikke burde kjøpe masse ting til de og alltid betale for de. Du må klare å si "Nei" og du trenger ikke unnskylde deg hele tiden og se så veldig opp til de. Du kan se opp til de inni deg, men ikke vis det.

 

Ser man opp til noen bør man da vise det. Jeg tviler på at man blir sett på som venn fordi man kjøper ting og betaler for de. Vennskap har en annen definisjon enn det og hvis mange ser på deg som "venn" så er man på rett vei.

 

Det hele er et spill og du må lære deg å spille det, ikke lag dine egne regler som gjør at du taper..

Det øyeblikket man gjør det til et spill og selger serg selv, sine idealer og sine prinsipper for å delta i et spill så har man tapt. Blir for dumt å delta i et spill som gjør at man må endre seg og kun får jenter som ikke liker deg, men den man spiller.

 

.Eks: Du sier du vil være den "bakerste". Det vil du ikke, du vil være den som står foran og drar alle damene, og hvis du vil det så må du gjøre som de. Bare prøv, jenter ser mer opp til deg da og jeg kan garantere deg at damene kommer.

 

Det handler ikke om å dra flest damer. Det handler om å finne den rette. Det gjør man ikke ved å spille en man ikke er.

 

 

Denne tråden handler ikke om å dra flest mulig damer, den handler om kjærlighet. Å anbefale noen å leke Don Juan eller delta i et spill som drar flest mulig jenter hjelper lite i den retning.

 

Om man tar seg tid til å lese hva han faktisk ønsker;

 

Dvs at ei dame skulle jeg gjerne hatt, men jeg ville ikke ha ei som jeg ikke har følelser for.

.....

På den måten vet jeg, at hvis ei jente snakker med meg, så snakker hun med meg fordi hun bryr seg om hvordan jeg er. Min personlighet, og ikke hvor mye jeg klarer i benkpress. Jeg vet at hun ser meg, og vil finne ut mer om meg, og ikke bare det hun ser.

 

Å påta seg neandertalerimage for å dra damer hjelper overhodet ikke da.

Lenke til kommentar
Det hele er et spill og du må lære deg å spille det, ikke lag dine egne regler som gjør at du taper..

Det øyeblikket man gjør det til et spill og selger serg selv, sine idealer og sine prinsipper for å delta i et spill så har man tapt. Blir for dumt å delta i et spill som gjør at man må endre seg og kun får jenter som ikke liker deg, men den man spiller.

6075680[/snapback]

Dette blir feil i mine ører. Det SirWinston på en veldig klomsete måte prøver å få frem, er måten enkelte mener man bør spille for å få jenter til å legge merke til deg. Men dette er bare viktig la oss si de 20-30 første minuttene man prater med henne, kanskje enda mindre. Etter dette blir jenta mer og mer kjent med den virkelige deg, som du aldri klarer å skjule, uansett hvor mye du prøver.

 

Ta MyBigMouth som eksempel. Han sier han nærmest ikke har noen erfaring med jenter på DEN måten. Hvorfor? Fordi førsteinntrykket jentene får av han trolig viser at han ikke er interessant nok. Selv om han sikkert er minst like spennende på innsiden som de som går foran i gjengen. Men hvis ikke MyBigMouth får oppmersomhet fra en jente så han får tid til å VISE sitt ekte jeg, er han like langt. Det ble jo snakket i går om hvor viktig det var at man pratet mye på første date. Og man klarer ikke å prate mye med en jente hvis en ikke klarer å være seg selv. Så allerede på første date får jenta godt innblikk i hvordan du er som menneske, her er mye av skuespillet over. Det blir altså ingen forhold basert på en "fake" personlighet.

 

Når jeg skriver skolestil, tenker jeg alltid på hvordan jeg skal skape spenning i teksten, så leseren får lyst til å lese videre, og ikke stopper midt i teksten. Dette har jo du også praktisert i påskekrimmen, hadde ikke vært noe morro hvis vi fikk vite alt i første kapittel. På samme måte mener jeg man bør møte jenter; gi de et spenningsmoment, noe å lure på, en grunn til at de "blar videre" i forholdet.

 

Så, for å oppsummere kort; Det hjelper ikke å være seg selv hvis ingen vet hvem du er. Da heller være en annen en kort stund, skape spenning, og etterhvert avdekke mer og mer av seg selv, akkurat som du etterhvert avdekket mer og mer av handlingsgangen rundt Alastors forsvinning.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...