Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hva med Musikk? Sett sammen en CD du liker og som du vet han vil like. I tillegg kan du gi han parfyme e.l, lov han å lage livretten hans en kveld, billetter til konsert, Piknik mm, etc... Det beste med å ha en kjæreste må da være å gi han en opplevelse, ikke bare en ting.

Bare små tips AZZA...

6060010[/snapback]

Er veldig enig med smeboe. Spesielt dette med at man ikke nødvendigvis trenger å kjøpe noe, men gibort en opplevelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t: Har date i kveld. likt denna jenta lenge, men ikke greid å spørre om hun vil være med på kino eller noe før nå her om dan. Gleder meg :p

Men så vil jeg da få det til å fortsette, men hva burde jeg gjøre mere forno da? er kino i kveld, men vil jo finna på mere me ho, men aner ikke hva... :p

Noen tips?? :)

Lenke til kommentar

Kino fungerer litt dårlig som første møte, meinar eg. Det blir veldig lite snakking, samtalen dere får blir vel mest "Hei" og "Ha det bra". Eg tykkjer at det beste er å finne på noko der ein får prata skikkeleg saman. :) Stikke ut på byen, eller sjå ein film privat, der ein kan ha ein skikkeleg samtale uten å forstyrre andre som ser film.

Lenke til kommentar
Er da bare å kjøre på med kino og medfølgende mating etterpå? Første daten skal man klart snakke mye sammen på, men må ei heller være for intim... tror jeg :)

6070310[/snapback]

Personlig syntes jeg en film hjemme oss deg er "lettere".. :hmm:

Lenke til kommentar

Joa, spørs hvor godt man kjenner personen, er det en person man har snakket med engang før på fest eller noe lignende føler jeg at det enkleste er en kino med mating etterpå, så kan man neste gang ta en film hjemme hos en av partene. Eller virker dette ulogisk og dumt?

Lenke til kommentar

Nå er jeg hjemme igjen...

Daten gikk ganske bra syns je :p selv om vi så slipp jimmy fri.

Etter ti min holdt vi hender, etter et kvarter holdt jeg rundt ho, og etter 20 satt vi å klina :p

Så har litt tro på detta...

Men så kjenner jeg ho såvidt fra før av å... så er vel ikke fyste møtet heller :p

Tatt med ho ut på middag er en god ide, men er litt blakk etter at lommeboka ble stjålet :p og russetiden da :p

Men det funker vel å velge ut en film, og få med ho hit til helga?

Noen tips til film og eller? :p

Lenke til kommentar

Etter ti min holdt vi hender, etter et kvarter holdt jeg rundt ho, og etter 20 satt vi å klina :p

Men så kjenner jeg ho såvidt fra før av å... så er vel ikke fyste møtet heller :p

Tatt med ho ut på middag er en god ide, men er litt blakk etter at lommeboka ble stjålet :p og russetiden da :p

6071882[/snapback]

Argh, jeg vil også kline.

Samma hvilken film dere ser, skal sikkert bare suge tryne allikevel :D

Lenke til kommentar

6071882[/snapback]

Nice going man! :thumbup:

Lenke til kommentar
Derfor jeg lagde den. Personlig har jeg gitt en lang bæng i kjærligheten, og det fungerer strålende..

6066519[/snapback]

Det tviler jeg faktisk på... Tror alle vil ham og trenger noen som er glad i dem på den måten. Er noe alle "søker" etter, uansett om de vil innrømme det eller ikke ;)

Lenke til kommentar

Egentlig så har du rett CK, jeg bare later som.

Sikkert mange som sitter her å tenker å tenker at dette ikke går ann....jaja. Jeg vet ikke. Kan ikke svare på hvordan det vil være for deg

Staying home alone on a Friday

Flat on the floor looking back

On old love

Or lack thereof

After all the crushes are faded

And all my wishful thinking was wrong

I'm jaded

I hate it

I'm tired of being alone

So hurry up and get here

So tired of being alone

So hurry up and get here

(get here)

Searching all my days just to find you

I'm not sure who I'm looking for

I'll know it

When I see you

Until then, I'll hide in my bedroom

just staying up all night just to write

A love song for no one

I'm tired of being alone

So hurry up and get here

So tired of being alone

So hurry up and get here

I could have met you in a sandbox

I could have passed you on the sidewalk

Could I have missed my chance

And watched you walk away?

Oh no way

I could have met you in a sandbox

I could have passed you on the sidewalk

Could I have missed my chance

And watched you walk away?

I'm tired of being alone

So hurry up and get here

So tired of being alone

So hurry up and get here

You'll be so good

You'll be so good for me

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Derfor jeg lagde den. Personlig har jeg gitt en lang bæng i kjærligheten, og det fungerer strålende..

6066519[/snapback]

Det tviler jeg faktisk på... Tror alle vil ham og trenger noen som er glad i dem på den måten. Er noe alle "søker" etter, uansett om de vil innrømme det eller ikke ;)

6072699[/snapback]

Eller ei

Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet ut at jeg gir faen i henne jeg har vært på dealern med de to siste månedene :p Føler jeg kommer styrket ut av det heh. Nå tenker jeg bare makan til fittekjerring... Like så greit å gi faen enn å drive å styre mer med henne. Nå er sommeren på anmars så det burde ikke bli noe problem å finne noen andre, nå som de kryper ut av dvale :p

Lenke til kommentar

Ja, da prøver vi igjen.

Jeg vet at mange på forumet fortsatt ser på meg som en emo, og jeg gir faen. Men det var ikke det jeg ville fram til. For jeg har innsett at det jeg skrev for et halvt år var bare masse tull. Til alle de som sliter, så vil jeg bare si at ting blir bedre.

Jeg har endelig klart å komme inn i et miljø igjen. Et miljø der folk verdsetter meg.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg aldri har drukket, er ukysset, og dermed jomfru. Jeg bryr meg ikke for ingen av disse tingene er nødvendig for meg. Dvs at ei dame skulle jeg gjerne hatt, men jeg ville ikke ha ei som jeg ikke har følelser for.

Jeg snakker regelmessig med jenter, og har ikke problemer med det. Tvert imot. Det er kjempelett. Problemet er at altfor mange ser på meg "som en god venn". Men jeg bryr meg heller ikke der.

Forelsker meg altfor lett. Det er en svakhet jeg har. Gjør det hele tiden, og det endre bare med at jeg sier det til henne, og alt går til helvette. Dette var før. Har sluttet med det. Forelsker meg med mange, men sier ikke fra.

Utseende messig har jeg fått mange kommentarer, som jeg ikke har fått før, om at jeg er pen. Utrolig fint å få sånne kommentarer. Det gir så sykt med selvtillit. Men en ting som irriterer meg er personer som sier at jeg ser ut som en soss, eller ellers dømmer folk på utseende. Det er det verste jeg vet for det er urettferdig mot personen du snakker om. Jeg har alltid satt personlighet foran alt annet. Karakterbygging er noe altfor få folk i verden bryr seg om, men det er faktisk det som teller.

Det irriterer meg at de som står bakerst i en gjeng er de det motsatte kjønn bryr seg minst om. Utrolig irriterende siden det er disse som har fått meg inn i det miljøet jeg er i, og det er faktisk de som er greiest. Det er en stor føflekk i "toern" at folka som går foran i en gjeng får alle jentene, og de som står bakerst ikke blir lagt merke til. De er de greieste av de alle. Ikke de store gutta som står foran som ofte er voldsomt svære i kjeften, og ikke behandler jentene med den respekten de skal ha. Dette gjelder også pene, skikkelig greie jenter som går ut med de guttene som er verst. Faen å det irriterer meg.

Jeg har lyst å være den gutten bakerst i gjengen. På den måten vet jeg, at hvis ei jente snakker med meg, så snakker hun med meg fordi hun bryr seg om hvordan jeg er. Min personlighet, og ikke hvor mye jeg klarer i benkpress. Jeg vet at hun ser meg, og vil finne ut mer om meg, og ikke bare det hun ser.

Dette ble så utrolig feil i forhold til det jeg skulle skrive, men det ble jo sånn da (Ueland, fjern muligheten for refresh:wee:) Håper ingenting av dette ga inntrykk av meg som et stort rævhål, men at dere heller ser på det som lærdom, og at noen så noe klokt i det jeg sa.

*edit*

Slenger med en sangtekst til*

Turn out the light

Just say goodnight to yourself

May I remind you

When you find you

Are all alone is when you

You’ve got to be strong

That’s when they call you in the night

He’s got your picture in his mind

He’s got your number on a paper

At his disposal anytime