Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden skal du si det til henne da? Mest sannsynlig blir hun bare skremt, overveldet osv.

Handlinger sier mye mer enn ord! Inviter henne med på noe. Om du er litt nervøs så spør du henne med på en gruppegreie med noen venner av deg/henne/begge.

Hvis du ser at dere har litt kjemi og greier å føre en samtale uten at det blir stille altfor lenge kan du jo altlids be henne med på kino bare dere to en gang.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre om noe her, har kasnkje ikke så mye med kjerlighet på min side, men har ei som messom dingler etter meg og er ganske keen på meg, men jeg ikke på ho. Ho veit jeg ikke er det på ho men det ser det ut som ho drit i, så da bestemte jeg meg for å være en "Dritt" mot ho, og overse ho og slikt. Men det ser ikke ut til å funke!

Jeg blir frustrert... noen som har noen tips?? :p

Lenke til kommentar

Stakkars deg.

Herregud, vær litt allright tilbake, men ikke gi noe tegn på at du liker henne. Man skal behandle folk pent, og hvertfall når det gjelder damer som er keen på deg.

Tenk deg hvis du var i hennes situasjon.

Hvordan vet du at hun er keen på deg ?

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre om noe her, har kasnkje ikke så mye med kjerlighet på min side, men har ei som messom dingler etter meg og er ganske keen på meg, men jeg ikke på ho. Ho veit jeg ikke er det på ho men det ser det ut som ho drit i, så da bestemte jeg meg for å være en "Dritt" mot ho, og overse ho og slikt. Men det ser ikke ut til å funke!

6031655[/snapback]

Å overse funker i lengden. Det holder ikke med bare en uke eller to. Bare fortsett så tar dem hintet etter hvert. Hvis hun dingler etter deg, så rop på en kompis og si du skal fortelle han eller noe så går du bare, avvis henne og la alle andre være viktigere enn henne... Funker for meg hver gang :p

Lenke til kommentar
Tja, si at du har ombestemt deg; Du elsker henne og vil at hun skal føde alle dine 14 barn. Pass på å gjøre det med en forholdsvis alvorlig mine.

Hvis ikke det skremmer henne vekk så vet ikke jeg. :p

6031688[/snapback]

Fikk en bismak av Hollywood B-film, nå.

Lenke til kommentar
Tja, si at du har ombestemt deg; Du elsker henne og vil at hun skal føde alle dine 14 barn. Pass på å gjøre det med en forholdsvis alvorlig mine.

6031688[/snapback]

Fikk en bismak av Hollywood B-film, nå.

6032015[/snapback]

:wee:

Lenke til kommentar

6031655[/snapback]

Å overse funker i lengden. Det holder ikke med bare en uke eller to. Bare fortsett så tar dem hintet etter hvert. Hvis hun dingler etter deg, så rop på en kompis og si du skal fortelle han eller noe så går du bare, avvis henne og la alle andre være viktigere enn henne... Funker for meg hver gang :p

6031893[/snapback]

Du har mange damer dinglende etter det ofte eller? :p

Lenke til kommentar

6031688[/snapback]

tja... Jeg vet at hun ikke vil ha unger så... Men jeg har en ekkel følelse asv at hun da vil ha unger å... :ermm:

Men men, jeg overlever nok :p

Lenke til kommentar

6031655[/snapback]

6031893[/snapback]

Du har mange damer dinglende etter det ofte eller? :p

6032597[/snapback]

Ikke alt for ofte, men har jo levd 20 år snart, så det har vel vært noen.

Lenke til kommentar

Ikke alt for ofte, men har jo levd 20 år snart, så det har vel vært noen.

6033456[/snapback]

Nåh.. En kan ha levd 27 år og kun hatt én, til nøds to, så.. Avstandsforhold teller vel ikke helt heller.

:(

6033574[/snapback]

Mhm. Men tror det bare er noe galt med meg. Jeg har en tendens til å dytte alle jenter vekk (ikke fysisk :p) bortsett fra de ytterst, ytterst få jeg faktisk er glad i.

Lenke til kommentar
Fy faen!

En liten drittkjerring i klassa har drevet og sagt alt jeg har sagt om hu jeg liker til henne! DET ER TIL Å SPY AV!

6029655[/snapback]

Drit i det da... Nå vet jenta hvertfall at du liker henne og hvis det ikke skjer noe nå, så kommer det sansynligvis aldri til å skje noe.

Ikke snakk om dine problemer med jenter. (Du virker bare usikker på deg selv)

Ikke snakk om hvem du liker med noen som helst. (Det blir BARE problemer ut av det)

Noen tips: Ikke gå rundt å sikle etter jenter du aldri kan få, jeg mener ikke bare stå å se på de. Hvis noen jenter er intressert i deg så merker du det.

Er du intressert i noen, så går du rett bort til de.. og da er ikke spørsmålet "Liker hun meg?", men "liker JEG henne?"

Lenke til kommentar
Tror det flotteste en jente kunne gjort for meg tror jeg må være kun å være seg selv og stå helt rolig i et rom med et slikt jeg er "glad i deg" smil samtidig som hun startet "Lifehouse - You and me"

...it's you and me and all of the people

and I don't know why

I can't keep my eyes off of you

:blush:

6014976[/snapback]

Imotsettning tror jeg det flotteste jeg kunne gjort var å trøste og være der med henne når hun gråt.

Lenke til kommentar

Tror ikke typen leser så mye i denne tråden lengre så benytter anledningen til å komme med et spørsmål. Vi har vært sammen i ett år snart og jeg vil gjerne kjøpe noe fint eller gjøre noe spesielt for ham. Desverre vet jeg ikke helt hva jeg kan finne på. Gutten har alt..bortsett fra klær. Men det er ikke spesielt romantisk og det har jeg gitt ham før.

Såå..noen forslag? :)

Lenke til kommentar

Kunne dratt fram mange sexleketøy nå, men jeg velger å opptre seriøst akkurat her...

Hva med Musikk? Sett sammen en CD du liker og som du vet han vil like. I tillegg kan du gi han parfyme e.l, lov han å lage livretten hans en kveld, billetter til konsert, Piknik mm, etc... Det beste med å ha en kjæreste må da være å gi han en opplevelse, ikke bare en ting.

Bare små tips AZZA...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...