Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gladmelding fra meg også.

10. Mai har T-Solberg og jeg vært sammen i 1 år. Kunne ikke hatt det bedre sammen, er kjempeforelsket og lykkelig. Har ikke angret et sekund for at jeg pakket snippeskene mine og flyttet fra Bergen til lille ukjente Hønefoss. 1. juli flytter vi inn i vår nye leilighet :D Gjett om jeg gleder meg!

6026009[/snapback]

Gratulerer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er jo ikke sikkert at det blir som jeg håper på, dessuten har jeg begynt å få litt kalde føtter. Det du sier er egentlig veldig sant. Jeg burde være singel og bare være alene og se hvordan det er. Føler at jeg ikke klarer å være alene med meg selv, blir kvalm av tanken.

6025429[/snapback]

Det er vanlig å få litt kalde føtter da. Det er jo en stor avgjørelse å ta. Sikkert ikke så lett for deg om familien din virkelig ikke tror at dere vil greie det. (mener å huske at det var et veddemål om hvor lenge forlovelsen deres ville vare? :hmm: )

Bor ikke du aleine foresten? du kan jo ta deg litt tid for deg selv når du har anledning. En uke elns der du bare gjør Thea ting og tenker litt etter på hva du egentlig ønsker både nå og i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at det er skyte seg selv i foten dersom man går rett fra mamma's kjøttkaker til ekteskap. Mulig jeg er negativ, men det gjelder å være litt realistisk. Det er i heletatt ikke lurt å i heletatt flytte sammen uten å ha bodd alene eller sammen med f.eks venner først.

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at det er skyte seg selv i foten dersom man går rett fra mamma's kjøttkaker til ekteskap. Mulig jeg er negativ, men det gjelder å være litt realistisk. Det er i heletatt ikke lurt å i heletatt flytte sammen uten å ha bodd alene eller sammen med f.eks venner først.

6027117[/snapback]

Jeg flytta rett fra mors kjøttkaker, 100 mil unna sammen med typen min for snart 2 år siden. Det var da slettes ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Uff, blir så oppgitt. Har ennå ikke funnet på noe med hun pga. at det alltid er noe annet som skjer, også er hun mindre populær blant venninnene mine akkurat nå :(

6028465[/snapback]

Why?

6028481[/snapback]

Har vært en del rykter ute å gått, om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Orker ikke å skrive alt her, men en av venninnene mine mener at hun prøvde seg på typen hennes også har det utviklet seg derfra.. :hmm:

EDIT: Vil bare gjøre det klart at det ikke betyr så mye for meg at hun er upopær blant dem, men det blir jo vanskeligere å møtes når hun ikke vil være sammen med vennene mine.. :hrm:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri flyttet hjemmefra og rett til en kjæreste eller noe. Tror jeg hadde trengt litt tid aleine.

6028241[/snapback]

Det samme sa kjæresten min. Men etter 6 mnd flyttet vi sammen og bor ilag enda, 2,5 år etter :)

Lenke til kommentar

Legger spørsmålet mitt her jeg:

jeg liker ei jente i parallell-klassen min veldig godt, er skikkelig forelska i henne, men vet ikke om hun liker meg på samme måten.

Vi ler mye sammen og snakker med hverandre om mye rart, men jeg tør liksom ikke å si at jeg liker henne godt, redd for hva hun kanskje vil si(ja, vet det er helt dust)...

Hun har sagt at hun har drømt om meg, men hva betyr det?:confused:

Hva kan jeg gjøre for å få et hint om hva hun synes om meg?

Hinte frempå ble det sagt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...