Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Tror det flotteste en jente kunne gjort for meg tror jeg må være kun å være seg selv og stå helt rolig i et rom med et slikt jeg er "glad i deg" smil samtidig som hun startet "Lifehouse - You and me"

 

...it's you and me and all of the people

and I don't know why

I can't keep my eyes off of you

:blush:

 

6014976[/snapback]

 

Hadde egentlig håpet på litt respons på den :blush:

Endret av chris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde egentlig håpet på litt respons på den  :blush:

6024744[/snapback]

Det er en fin sang jah. Husker jeg spilte den for kjæresten min da vi var helt nyforelsket. Tviler på at han hørte noe videre etter på hverken tekst eller melodi da :p

 

..men jeg syntes at den var veldig romantisk :love:

Lenke til kommentar

Det er alltid et bra triks å sette på en sang og plutselig se på personen og synge med på en spesiellt bit av teksten.. Det spørs jo hva man synger da hehe, men hvis det er noe romantisk liksom. "I wanna fuck you hard, bitch" er vel kanskje ikke akkurat noen sikker vinner...

Lenke til kommentar

Er utrolig deilig å være sammen med noen. Men er ikke noe fan av å hoppe rett inn i et nytt forhold. Bare for å være sammen med noen. Da fortrekker jeg heller å være singel en god stund.... Blir ikke sammen med noen vist jeg ikke er heeeelt sikker på at det er det jeg har lyst til ;)

Lenke til kommentar
Jeg er så redd for å være singel, jeg har ikke vært singel på fem år. Jeg tror jeg hadde blitt helt gal, og tør ikke tenke tanken. Tenk å ikke ha noen der  :dontgetit:

6025202[/snapback]

Du skal jo gifte deg og greier. Blir vel ikke å bli aleine med det første då.

 

Hvis du aldri har vært aleine kan det uansett være en positiv ting. Da får du sjangsen til å finne ut hvordan du er på egenhånd. Bare Thea lissom :p

Lenke til kommentar
Jeg er så redd for å være singel, jeg har ikke vært singel på fem år. Jeg tror jeg hadde blitt helt gal, og tør ikke tenke tanken. Tenk å ikke ha noen der  :dontgetit:

6025202[/snapback]

Du skal jo gifte deg og greier. Blir vel ikke å bli aleine med det første då.

 

Hvis du aldri har vært aleine kan det uansett være en positiv ting. Da får du sjangsen til å finne ut hvordan du er på egenhånd. Bare Thea lissom :p

6025412[/snapback]

Er jo ikke sikkert at det blir som jeg håper på, dessuten har jeg begynt å få litt kalde føtter. Det du sier er egentlig veldig sant. Jeg burde være singel og bare være alene og se hvordan det er. Føler at jeg ikke klarer å være alene med meg selv, blir kvalm av tanken.

Lenke til kommentar
Å kjøre fort hjelper noe sinnsykt. Det finnes grenser for hvor langt man kan presse bilen til mamma, såeh... :p Når man får jaget over seg, og kjører skikkelig, så er får man liksom ut alt man har av sinne. Også kan man stoppe etterpå og ta en røyk. Fy faen å digg det er :p

 

 

Kjempebra at det ikke er no purk på den veien! Flaks for deg ass :!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tenk om du møter en annen bilist i 150 km i timen.. Er ikke snakk om å miste lappen da, da dør du og kanskje den andre familien og. Ikke kom og si at du er dreven på kjøringa og kjenner veien godt.

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Tenk om du møter en annen bilist i 150 km i timen.. Er ikke snakk om å miste lappen da, da dør du og kanskje den andre familien og. Ikke kom og si at du er dreven på kjøringa og kjenner veien godt.

6025527[/snapback]

Han kjører vel ikke i feil fil da... Uansett way off-topic

 

Mitt love-life suger balle for tiden. Det har vært en krigsone i 2 uker nå :ermm:

Lenke til kommentar

Hehe, ja masse misforståelser. Å hennes type som kommer stupfull og prater med meg når jeg er på jobb. Spurte meg om litt personlige ting om henne, men jeg svarte ingenting. Hun overhørte jo selfølgelig litt av dette. Så nå tror hun jeg har pratet drit om henne, noe jeg absolutt ikke har gjort. Å jeg får sjalu slengt i ansiktet. Til og med typen hennes tok mitt parti siden han vet hva jeg sa, men hun mener bestemt at noe må jeg ha sagt...

 

Vet ikke hva slags spill hun spiller, men jeg unnskylder meg faen ikke for noe jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Å kjøre fort hjelper noe sinnsykt. Det finnes grenser for hvor langt man kan presse bilen til mamma, såeh... :p Når man får jaget over seg, og kjører skikkelig, så er får man liksom ut alt man har av sinne. Også kan man stoppe etterpå og ta en røyk. Fy faen å digg det er :p

 

Kjempebra at det ikke er no purk på den veien! Flaks for deg ass :!:

 

Tenk om du møter en annen bilist i 150 km i timen.. Er ikke snakk om å miste lappen da, da dør du og kanskje den andre familien og. Ikke kom og si at du er dreven på kjøringa og kjenner veien godt.

6025527[/snapback]

 

Nå har jeg til gode å klare å få bilen til mamma opp i den farten på de veiene, men likevel, skjønner poenget ditt. Det er så sjeldent jeg møter biler på den veien uansett.

 

Men lol. Så rart forhold jeg har til "hege" om dagen. Først gikk det bare bedre og bedre, mens i forige uke gikk det på en måte litt til helvete :p Så snakket vi om det og etter det har jeg ikke tatt kontakt. Men i går så kom det plutselig den remsa inn på msn :p. Så hun ville ikke gi opp og alt sånt heh. Greit for meg.

Lenke til kommentar

Syntes det er så synd at såå mange er i forhold som gjør dem storsett bare deprimert og ulykkelig. Å være forelsket skal jo handle om sommerfugler i magen og lykkerus. Skjønner alle kan ha en vanskelig periode, men vist det rett å slett ikke funket. Er det ikke bedre å slå opp da, og heller finne noen som kan gjøre deg lykkelig..? :hmm:

Lenke til kommentar

Gladmelding fra meg også.

10. Mai har T-Solberg og jeg vært sammen i 1 år. Kunne ikke hatt det bedre sammen, er kjempeforelsket og lykkelig. Har ikke angret et sekund for at jeg pakket snippeskene mine og flyttet fra Bergen til lille ukjente Hønefoss. 1. juli flytter vi inn i vår nye leilighet :D Gjett om jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...