Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

Hun er på jobb nå så da tar hun ikke telefonen i såfall. Jeg vil helst se henne og ta det opp da, men hun vil av en eller annen grunn ikke se meg nå, så da veit ikke jeg... Blir så dumt å ta det på sms eller msn seinere i kveld. Hver gang jeg føler at ting ikke er som de skal, eller jeg vil ta opp noe, så blir det på sms elelr msn, og da får hun tid til å tenke, og kommer alltid med ett eller annet svar som på en eller annen måte alltid får meg til å tenke at "ja sånn er det vel". Hadde vært mye bedre å konfrontert henne med det på en ordentlig måte, og sett åssen henne reagerte..

6005365[/snapback]

damer gjør mye rart ass.. hvis jeg møter en dame jeg liker, pleier jeg å la være å legge henne til på msn og jeg dropper å sende meldinger med mindre det er noe uviktig. Sms, msn og alt det der ØDELEGGER, uansett hva forskere å andre folk sier.. det gjør det vanskelig å ha et ordentlig forhold til folk, om man bygger på msn.. det gjør ihvertfall saken vanskeligere.

Så ikke vær så pussy.. RING HENNE.. spør pent først og hvis hun er kald, så spør du hva faen hun holder på med.. det må bare funke!

6007123[/snapback]

Helt enig. MSN og SMS ødelegger, ofte. Skjedde akkurat med meg, på en eller annen måte. :hrm:

Lenke til kommentar
Et heftig møte med norsk fjellvegg bruker å klarne hodet for de aller fleste.

La oss håpe at du ikke kjører deg ihjel, men heller blir stoppet og fratatt førerkortet for et par år fremover. Idioter som deg er det siste vi trenger på de dårlige norske veiene.

6008845[/snapback]

du gjør vel ikke akkurat verden til ett bedre sted du heller, gjør du vel?

Lenke til kommentar

Faen, jeg har så dårlig forhold til "dama" for tiden.

I starten likte jeg henne, førte til at jeg tenkte på henne oftere og oftere.

Tok meg en tur til henne i helgene og koste masse (hihi), så gikk det en stund der jeg bare dro til henne for å klå på henne. Altså, visste ikke hva jeg følte for henne lenger. Problemet var at hun faktisk "elsket" meg, mens jeg bare var der for å klå.

Men dette skjedde uvisst i en eller annen form, for jeg var usikker. Nå snakker vi nesten ikke sammen lenger, var hos henne for 2 uker siden eller noe, det var det siste. Og sist gang så møtte hun opp på en fest jeg og noen kamerater arrangerte. Men da ble jeg for ful så det var ikke noe morro å være der engang. Da hadde jeg visst gått ned med henne i gaten, planen var å være hos en kamerat aleine, men det gikk ikke siden jeg var så full.

Etter det har det ikke skjedd en dritt, har ikke vært glad i noen på leenge. Før syntes jeg hun var mega heit, nå er hun bare ok. Det har ALLTID skjedd med alle forhold jeg er i, syns dem er fine i starten men så forandrer det seg gjennom tidene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, trenger jeg rett og slett en pause? Tell me..

Lenke til kommentar
Slutte og fokusere på utsende? Er mer enn det gutten min.

6012707[/snapback]

Joda, tror deg jeg. Men når jeg faktisk tenker på det, så var det ofte jeg lo når jeg var med henne, det spiller stor rolle for meg. Men tror begge har likt syn på saken egentlig, ellers så hadde hun sagt noe. Og jeg merker det sånn halveis på henne.

Lenke til kommentar

Damn.

Jeg møtte min kjære i kveld. Det endte i noe som kan likne i en katastrofe.

Det var egentlig tilfeldig at jeg traff henne i kveld. Var på vei hjem fra kino når jeg traff noen av venninnene hennes. Hadde det koselig med dem helt til Rikke kom. Når hun kom, ble derimot annerledes. Hun fortalte meg at "jeg liker deg som en venn", og at "du viser meg ikke nok følelser, så jeg blir usikker." Det hører med til historien at vi skulle ta forholdet i HENNES tempo. Hvordan i helvete skal jeg vite når hun er klar for at jeg skal kysse henne? Jeg blir så jævlig oppgitt innimellom.

Og, hvis noen sier at "du bare vet når du skal innlede et kyss", så gir jeg dem en stor ples. Gi meg konstruktive forslag.

Lenke til kommentar

Tok meg en tur til henne i helgene og koste masse (hihi), så gikk det en stund der jeg bare dro til henne for å klå på henne. Altså, visste ikke hva jeg følte for henne lenger. Problemet var at hun faktisk "elsket" meg, mens jeg bare var der for å klå.

Men dette skjedde uvisst i en eller annen form, for jeg var usikker. Nå snakker vi nesten ikke sammen lenger, var hos henne for 2 uker siden eller noe, det var det siste. Og sist gang så møtte hun opp på en fest jeg og noen kamerater arrangerte. Men da ble jeg for ful så det var ikke noe morro å være der engang. Da hadde jeg visst gått ned med henne i gaten, planen var å være hos en kamerat aleine, men det gikk ikke siden jeg var så full.

Etter det har det ikke skjedd en dritt, har ikke vært glad i noen på leenge. Før syntes jeg hun var mega heit, nå er hun bare ok. Det har ALLTID skjedd med alle forhold jeg er i, syns dem er fine i starten men så forandrer det seg gjennom tidene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, trenger jeg rett og slett en pause? Tell me..

6012395[/snapback]

Det er bare en ting som fungerer: Skift legning! Litt variasjon burde fikse dette.

Lenke til kommentar

6012395[/snapback]

Kanskje du enkelt og greit ikke har møtt den rette enda?

Lenke til kommentar

Tror det flotteste en jente kunne gjort for meg tror jeg må være kun å være seg selv og stå helt rolig i et rom med et slikt jeg er "glad i deg" smil samtidig som hun startet "Lifehouse - You and me"

...it's you and me and all of the people

and I don't know why

I can't keep my eyes off of you

:blush:

Lenke til kommentar
Axes: Don't worry. Det kalles pubertet og er noe du vokser ut av skal du se ;)

6012779[/snapback]

Haha, vet åssen det var i starten. Dette er ikke sånn, jeg vet hva som skjer.

Kanskje jeg er veldig kåt pga jeg ikke har møtt noen på lenge? :)

Lenke til kommentar
Hva skal man snakke om, når man var på fest i går og rota med noen. Fikk nr og msn? Jeg bare spør liksom. Fordi akkuratt nå så snakker jeg bare random piss.. Vil gjerne at det skal bli noe mer med akkurat denne jenta.

6016434[/snapback]

Det er helt vanlig å snakke piss i starten når begge er usikre på hvordan de skal forholde seg til den andre. Si at du syns det var koselig å møte henne og gjerne vil se henne igjen.

On ze other hand: Hvis det var første gang du møtte henne og det var roting i fylla så ikke belag deg på et vellykket forhold.

Lenke til kommentar
nå har jeg fått klarert opp ting med hun det gjaldt, så nå blir det vel en stund til neste gang håper jeg :p

6008924[/snapback]

Jasså, hva skjedde?

6009183[/snapback]

Siden jeg fikk snakket med henne, så slipper jeg å måtte kjøre fort på en stund, håper jeg :p

Men jeg snakket litt med en god venninde om det i går. Så nå skal jeg bare la være å ta kontakt i det hele tatt i kanskje en uke og se om hun gjør det (hun gjorde det i dag lol). Hvis hun da ikke tar kontakt, så skal jeg prøve såvidt selv og se hvordan det går. Så hvis ting går bra, så lar jeg det gå noen uker (vi skal på hyttetur sammen i kristi himmelfarts helgen). Så hvis jeg føler vi ligger bra an før det så kommer jeg til å kjøre på igjen. Går det ikke da, går det aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...