Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Cruiseskip for nærmeste familie høres i grunn ganske dyrt ut det også. :p

Å ta opp lån for å gifte seg blir for dumt i mine øyne. Greit nok at uttrykket sier "å leve på luft og kjærlighet", men det får da være grenser.

6003092[/snapback]

Tja, egentlig ikke så dyrt som om jeg skulle hatt et stort bryllup her hjemme. I tillegg har jeg en unnskyldning for ikke å invitere alle ;)

Så fremfor 100k+ ut for en fest hjemme blir det <100k ut og en cruisetur med på kjøpet.

Angående økonomi så er ikke det noe jeg trenger tenke så mye på da vi ligger ganske godt ann der så vi kan spante på oss litt. Men det var ikke tilfelle for 6 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gidder ikke å være en attpåklatt lenger. Både hun og jeg klarer oss nok bedre hver for oss.

6002028[/snapback]

Godt valg. Får håpe hun skjønner at hun har driti seg skikkelig ut :)

6002851[/snapback]

Med tiden skjønner hun det nok. Forhåpentligvis innen hun har fått ny kjæreste.

Lenke til kommentar

Faen altså. Nå begynner jeg seriøst å gå tom for både tolmodighet og idéer. Natt til søndag fikk jeg en mail fra hun jeg prater mye med om dagen, om hvor glad hun var i meg, og at jeg var så spesiell for henne og masse sånt. Men så var jeg hos henne på tirsdag, og vi jobbet sammen i dag. Så oppfører hun seg så fullstendig uinteressert og avvisende, uten noen spesiell grunn. Det er hvertfall ikke noe jeg har gjort som burde få henne til å oppføre seg sånn. Og i kveld er jeg aleine hjemme, så spurte jeg om jeg skulle enten komme til henne eller hente henne hit, men det var visst ikke aktuelt, for når hun sluttet på jobb 9 skulle hun rett hjem å legge seg? Og i morgen hadde jeg bedt henne med på fest, men nå skulle hun plutselig på jentekveld med de svette jentene fra klassen hennes, som hun alltid sier hun hater og ikke tåler trynet på...

Hva faen skjer liksom? Snudd på femøringen fra å virke veldig interessert til å bli helt imot. Skjønner ingen verdens ting jeg nå. Er skikkelig forbanna nå. Så nå skal jeg ut med bilen og kjøre fort, virkelig fort, få ut litt agressjon på veien. Håpe det hjelper :ermm:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

Hun er på jobb nå så da tar hun ikke telefonen i såfall. Jeg vil helst se henne og ta det opp da, men hun vil av en eller annen grunn ikke se meg nå, så da veit ikke jeg... Blir så dumt å ta det på sms eller msn seinere i kveld. Hver gang jeg føler at ting ikke er som de skal, eller jeg vil ta opp noe, så blir det på sms elelr msn, og da får hun tid til å tenke, og kommer alltid med ett eller annet svar som på en eller annen måte alltid får meg til å tenke at "ja sånn er det vel". Hadde vært mye bedre å konfrontert henne med det på en ordentlig måte, og sett åssen henne reagerte..

Lenke til kommentar
Selv er jeg fristet til å ta med damen på cruiseskip eller til et land som Italia og dra med den aller nærmeste familie og et par venner og gifte meg. Om noen blir snurt fordi de ikke får komme i bryllupet så får det heller være, det er ikke for andres del at jeg ønsker å gifte meg.

6003078[/snapback]

Sånn som kameratene mine er da, så tror jeg de faktisk hadde betalt selv for å være med. Ingen som ser det som en selvfølge at vi betaler for hverandre, men vi spanderer, og husker sånn ca hva vi har brukt på hverandre. Si at jeg bommer to øl av en venn. Ca 100kr der. Så betaler jeg han tilbake ved å kjøpe en cd til han. Veldig greit igrunn.

Så jeg ville bare tatt med de aller nærmeste, resten måtte nok betalt selv ja. :)

Lenke til kommentar
Hun er på jobb nå så da tar hun ikke telefonen i såfall. Jeg vil helst se henne og ta det opp da, men hun vil av en eller annen grunn ikke se meg nå, så da veit ikke jeg... Blir så dumt å ta det på sms eller msn seinere i kveld. Hver gang jeg føler at ting ikke er som de skal, eller jeg vil ta opp noe, så blir det på sms elelr msn, og da får hun tid til å tenke, og kommer alltid med ett eller annet svar som på en eller annen måte alltid får meg til å tenke at "ja sånn er det vel". Hadde vært mye bedre å konfrontert henne med det på en ordentlig måte, og sett åssen henne reagerte..

6005365[/snapback]

Irriterende situasjon, og du får ikke noe skikkelig svar hvis du spør heller, sånn er det. Men du kan jo få til å treffe henne, eller bare send henne en sms der du bare sier "unnskyld...", eller noe. Så lurer hun på hvorfor, så sier du at du føler hun har vært litt kort, "har jeg gjort noe galt mot deg" eller noe... Få henne til å føle seg litt skyldig også. Hun må "make it up to" deg...

Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

6005365[/snapback]

kan skyldes noe x'en hennes har gjort/sagt til henne siste dagen/dagene, som har fått hennes små grå i sving kanskje? :hmm: er nok ikke noe du har gjort, heller det at jenter aldrig klarer å bestemme seg :p

Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

6005365[/snapback]

damer gjør mye rart ass.. hvis jeg møter en dame jeg liker, pleier jeg å la være å legge henne til på msn og jeg dropper å sende meldinger med mindre det er noe uviktig. Sms, msn og alt det der ØDELEGGER, uansett hva forskere å andre folk sier.. det gjør det vanskelig å ha et ordentlig forhold til folk, om man bygger på msn.. det gjør ihvertfall saken vanskeligere.

Så ikke vær så pussy.. RING HENNE.. spør pent først og hvis hun er kald, så spør du hva faen hun holder på med.. det må bare funke!

Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

6005365[/snapback]

Det kan godt hende hun er litt flau eller sjenert, altså usikker på hvordan du tok det? Kansje hun ikke vet hvordan hun skal ta det fra nå, og har fått intrykket av at du ikke liker henne? Har du sagt noe til henne angående mailen?

Lenke til kommentar
Faen altså. Nå begynner jeg seriøst å gå tom for både tolmodighet og idéer. Natt til søndag fikk jeg en mail fra hun jeg prater mye med om dagen, om hvor glad hun var i meg, og at jeg var så spesiell for henne og masse sånt. Men så var jeg hos henne på tirsdag, og vi jobbet sammen i dag. Så oppfører hun seg så fullstendig uinteressert og avvisende, uten noen spesiell grunn. Det er hvertfall ikke noe jeg har gjort som burde få henne til å oppføre seg sånn. Og i kveld er jeg aleine hjemme, så spurte jeg om jeg skulle enten komme til henne eller hente henne hit, men det var visst ikke aktuelt, for når hun sluttet på jobb 9 skulle hun rett hjem å legge seg? Og i morgen hadde jeg bedt henne med på fest, men nå skulle hun plutselig på jentekveld med de svette jentene fra klassen hennes, som hun alltid sier hun hater og ikke tåler trynet på...

Hva faen skjer liksom? Snudd på femøringen fra å virke veldig interessert til å bli helt imot. Skjønner ingen verdens ting jeg nå. Er skikkelig forbanna nå. Så nå skal jeg ut med bilen og kjøre fort, virkelig fort, få ut litt agressjon på veien. Håpe det hjelper :ermm:

6005307[/snapback]

Hun oppfører seg slik fordi enten hun er trøtt av deg (hun vil ta en pause) eller hun liker deg veldig mye og vil ikke at DU blir lei av henne veldig fort.

Å kjøre fort hvis man er sint er noe dummeste eg har hørt. Gå og legg deg istedet.

Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

*snip*

Det kan godt hende hun er litt flau eller sjenert, altså usikker på hvordan du tok det? Kansje hun ikke vet hvordan hun skal ta det fra nå, og har fått intrykket av at du ikke liker henne? Har du sagt noe til henne angående mailen?

6007158[/snapback]

Hvis hun har fått inntrykk av at jeg ikke liker henne, bør hun gå til psykolog. For det kan umulig være grunnen :p Jeg sendte et svar tilbake på den mailen og spurte om hun hadde tenkt noe over det. Da sa hun egentlig ikke noe spesielt. Men akkurat nå så kom jeg på at jeg egentlig ikke har fått noe svar på den mailen... Ikke har jeg lagret den heller, så jeg får ikke sett hva jeg har skrevet, og heller ikke husker jeg hva jeg sa. Lol, hvis jeg ser henne på msn i morra får jeg be henne sende den tilbake så jeg får lese hva jeg skrev :p Jeg skrev tilbake like etter jeg stod opp sist søndag, og når jeg står opp er jeg helt i ørska så jeg husker ikke hva jeg skrev... Men det var på ingen måter noe stygt jeg skrev.

Det er skikkelig rart liksom. Tirsdag etter påsken så følte jeg det gikk skikkelig bra da vi var hjemme hos meg. Kosa og rota hele tiden, mens nå på tirsdag, en uke etter, og etter den mailen, så var det noe heeelt annet liksom. Føler vi kom lenger på en uke enn vi noensinne hadde gjort, og så etter en uke til gikk vi lenger tilbake enn der vi startet...

Hun hater Xen over alt på jord, så tror ikke det er han. Har ingen problemer med å ringe henne, men når hun er på jobb svarer hun ikke, det gjør ikke jeg heller for det har vi ikke lov til. Og ikke er butikkhyllene på kiwi et bra sted å prate i tlf... Men hun tar liksom ikke telefonen sånn generelt, uansett hvem det er.

Å kjøre fort hjelper noe sinnsykt. Det finnes grenser for hvor langt man kan presse bilen til mamma, såeh... :p Når man får jaget over seg, og kjører skikkelig, så er får man liksom ut alt man har av sinne. Også kan man stoppe etterpå og ta en røyk. Fy faen å digg det er :p

Lenke til kommentar
Ring henne og spør?

6005346[/snapback]

*snip*

6007158[/snapback]

Hvis hun har fått inntrykk av at jeg ikke liker henne, bør hun gå til psykolog. For det kan umulig være grunnen :p Jeg sendte et svar tilbake på den mailen og spurte om hun hadde tenkt noe over det. Da sa hun egentlig ikke noe spesielt. Men akkurat nå så kom jeg på at jeg egentlig ikke har fått noe svar på den mailen... Ikke har jeg lagret den heller, så jeg får ikke sett hva jeg har skrevet, og heller ikke husker jeg hva jeg sa. Lol, hvis jeg ser henne på msn i morra får jeg be henne sende den tilbake så jeg får lese hva jeg skrev :p Jeg skrev tilbake like etter jeg stod opp sist søndag, og når jeg står opp er jeg helt i ørska så jeg husker ikke hva jeg skrev... Men det var på ingen måter noe stygt jeg skrev.

Det er skikkelig rart liksom. Tirsdag etter påsken så følte jeg det gikk skikkelig bra da vi var hjemme hos meg. Kosa og rota hele tiden, mens nå på tirsdag, en uke etter, og etter den mailen, så var det noe heeelt annet liksom. Føler vi kom lenger på en uke enn vi noensinne hadde gjort, og så etter en uke til gikk vi lenger tilbake enn der vi startet...

Hun hater Xen over alt på jord, så tror ikke det er han. Har ingen problemer med å ringe henne, men når hun er på jobb svarer hun ikke, det gjør ikke jeg heller for det har vi ikke lov til. Og ikke er butikkhyllene på kiwi et bra sted å prate i tlf... Men hun tar liksom ikke telefonen sånn generelt, uansett hvem det er.

Å kjøre fort hjelper noe sinnsykt. Det finnes grenser for hvor langt man kan presse bilen til mamma, såeh... :p Når man får jaget over seg, og kjører skikkelig, så er får man liksom ut alt man har av sinne. Også kan man stoppe etterpå og ta en røyk. Fy faen å digg det er :p

6007636[/snapback]

Litt enig med deg, men så da er du ikke redd å få bot i det hele tatt.. :hmm:

I dette tilfellet er det bedre gå og trene skikkelig. Det gjør jeg når jeg er sint på noe.

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Er ikke noe purk på den veien jeg pleier å kjøre fort på... Det fins grenser for fort og da. Ligger i sånn rundt 100-150 og det klarer både bilen og veien helt fint. Og den tar ca. 5-7 min avhengig av fart og trafikk, og det holder :p Så er man helt fin.

Men nå har jeg og hun bestemt oss for at vi bare skal være venner og ikke tenke noe videre enn det. Det er jeg egentlig fornøyd med, for jeg har såvidt begynnt å prate med ei annen nå... Og jeg var dritt lei av å alltid gå rundt å lure.

Lenke til kommentar

6005307[/snapback]

Kanskje hun vil at du virkelig skal ha lyst på henne?

Hun vil vel se om du synes hun er verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...