Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Da har jeg fått et ultimatum. Enten slå opp med henne og aldri snakke med henne igjen, eller fortsette og være ulykkelig.

Jeg hater ultimatumer.

6001828[/snapback]

Vist jeg var henne og typen min hadde sagt at han ville slå opp, sa hadde jeg aldri stilt et ultimatum. Vil jo ikke være sammen med noen, som egentlig ikke vil være sammen med meg. Gjør hun deg ikke lykkelig, faktisk ulykkelig så må du slå opp med hennen vennen. Sånn er det bare. Kjipt ja, men sånne situasjoner opplever alle. Det er en hard beslutning å ta, men det må gjøres.. ;)

Lenke til kommentar
Jepp. Da har jeg fått et ultimatum. Enten slå opp med henne og aldri snakke med henne igjen, eller fortsette og være ulykkelig.

6001828[/snapback]

Har hun gitt deg det ultimatumet?

edit:

Og Marley, om du gjør det slutt og dette fører til at du får et bedre liv selv, er det, det beste valger :)

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Jeg er 20 og har lyst på barn nå. Samboeren min er 25, blir 26, så for han er det jo snart på tide å få barn. Jeg vil være fremdeles ung og sprek når jeg en gang forhåpentligvis får barnebarn. Menmen, hvem vet om man engang får barn? Det er ikke en selvfølge. Jeg kunne godt tenkt meg å gifte meg før jeg får barn, men å gifte seg er ganske dyrt.

Lenke til kommentar

Det trenger ikke å være dyrt. Det blir gjerne dyrt om du skal gå den vanlige veien med kirke, festlokale til 100+ folk som alle skal ha forrett, middag, dessert, kaker i bøtter og spann, samt fri flyt av alkohol.

Nå er det jo nesten forventet at familie og venner fra alle kanter skal være med, men i bunn og grunn er det det vordende ekteparet som bør bestemme hva som er mest viktig. At de to blir smidd i hymens lenker, eller at de spinker og sparer og blakker seg på en hyggelig tilstelning.

Lenke til kommentar
Det trenger ikke å være dyrt. Det blir gjerne dyrt om du skal gå den vanlige veien med kirke, festlokale til 100+ folk som alle skal ha forrett, middag, dessert, kaker i bøtter og spann, samt fri flyt av alkohol.

Nå er det jo nesten forventet at familie og venner fra alle kanter skal være med, men i bunn og grunn er det det vordende ekteparet som bør bestemme hva som er mest viktig. At de to blir smidd i hymens lenker, eller at de spinker og sparer og blakker seg på en hyggelig tilstelning.

6002533[/snapback]

Jeg er nok litt for gammeldags på det området. Jeg ønsker å gifte meg i kirken. Trenger ikke være 100+ gjester, men så er det det å sile ut hvem i familien som skal inviteres eller ikke. Jeg har stor familie, så det er ikke så lett. Bare en brudekjole koster jo flesk. Jeg skal bare gifte meg en gang, så jeg vil liksom at det skal være perfekt.. Hehe. Jeg er sikkert tragisk i manges øyne, menmen. Skal bare gjøres en gang i livet.

Lenke til kommentar

Kollega dro til Frankrike og giftet seg. Kun han og sin kommende kone, sammen med forlovedene. Det ble vist et fantastisk romantisk bryllup. Så tok de feiringen med familie og venner når man kom hjem.

Jeg støtter Psilocybe, alt for mange er for opphengt i hvordan man skal gifte seg, det overskygger i det hele tatt det viktigste, at man faktisk gifter seg.

(Og dette kommer fra meg som har vært forlovet i 6 år og ikke blir enig med damen om bryllup... :whistle: )

Steffy og fredrik: Jeg vet det bare er ungdomsopprøret som får dere til å si slikt :p

Lenke til kommentar
Kollega dro til Frankrike og giftet seg. Kun han og sin kommende kone, sammen med forlovedene. Det ble vist et fantastisk romantisk bryllup. Så tok de feiringen med familie og venner når man kom hjem.

Jeg støtter Psilocybe, alt for mange er for opphengt i hvordan man skal gifte seg, det overskygger i det hele tatt det viktigste, at man faktisk gifter seg.

(Og dette kommer fra meg som har vært forlovet i 6 år og ikke blir enig med damen om bryllup... :whistle: )

Steffy og fredrik: Jeg vet det bare er ungdomsopprøret som får dere til å si slikt :p

6003013[/snapback]

Joda, men jeg mener at familie og nære bør få ta del i den store begivenheten :)

Lenke til kommentar

6003013[/snapback]

:ohmy: Du forlovet deg da du var 20? :ohmy:

Da har jeg kort tid å gjøre det på!1oneone!1

6003029[/snapback]

Jepp, ble pappa og ble forlovet som 20 åring. Det handler om å gjøre de runde tallene spesielle ;)

Ikke noe å forhaste seg inn i dog. Ta det som det kommer. For all del, veien til lykke er ikke å henge seg opp i A4 oppskriften som så mange streber etter.

Lenke til kommentar
*snip*

Ja det kan jeg godt forstå, ønsker egentlig det samme selv. Men for min egen del blir det fort over 100 gjester om familie og venner skal være med, har stor familie.

Man er egentlig ikke avhengig av andre enn den man gifter seg med i et bryllup. Store bryllup kommer på over 100.000, så om man ikke har en far som er villig til å betale det så blir det en ganske stor sum for de fleste unge. Kjenner folk som fortsatt betaler ned lånet de tok opp når de giftet seg.

Selv er jeg fristet til å ta med damen på cruiseskip eller til et land som Italia og dra med den aller nærmeste familie og et par venner og gifte meg. Om noen blir snurt fordi de ikke får komme i bryllupet så får det heller være, det er ikke for andres del at jeg ønsker å gifte meg.

Edit: Angående unger så er det ikke mas å få noen til å passe dem, i tillegg er det ekstra stas at ungene faktisk kan oppleve at mamma og pappa gifter seg. Blir bare en berikelse det. (men så er ungene mine ikke babyer lenger da)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...